Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö mekkoja arkena? Itse en osaa enää

Vierailija
18.11.2017 |

käyttää, tulee jotenkin tätimäinen olo. Kaapissa olisi vaikka mitä ihania mekkoja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva kuulla, minkälaisissa töissä olette te mekkojen käyttäjät.

Itse olen lastentarhanope ja kuljen työmatkat bussilla. Koen hameet ja mekot epäkäytännölliseksi sekä työmatkalla että töissä. Mieluummin käytän stretch-housuja. Mikään liehuva tms. ei sovi työvaatteeksi, kun joutuu niin paljon kyykkimään, pukemaan, nostamaan, pesemään ym. (Meillä siis myös ope hoitaa lapsia ja ulkoilee, ei pelkästään ohjaa tuokioita.)

Myyntipäällikkö. Työmatkat ajan omalla autolla.

Toki pitää pukeutua työtehtävän mukaisesti, sehän on ihan selvää.

Vierailija
22/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän mekkoja ja hameita aina paitsi metsässä, kalassa ja vaelluksella. Mukavimpia vaatteita ikinä. Talveksi on villakangas- ja fleecehameita, paksuja sukkahousuja ja hätätiloihin nilkkamittainen untsikka, jolla mentiin viime talvena -27 asteessa. Hyvin tarkeni bussipysäkillä yli puoli tuntia (busseilla ei mennyt yhtä hyvin).

Minäkin käytän oikeastaan aina hameita ja mekkoja, en oikein osaa enää pitkiä housuja käyttääkään. Talvien kylmyys vaan on aina ollut mulle ongelma. Olisi kiva keksiä ratkaisu siihen.

Mikä on untsikka, jolla tarkenee -27 asteessakin? Kiinnostaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekko ole tätimäinen, jos sen kantajalla on vyötärö.

Kokoomuksen äänestäjä

Vierailija
24/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän mekkoja ja hameita aina paitsi metsässä, kalassa ja vaelluksella. Mukavimpia vaatteita ikinä. Talveksi on villakangas- ja fleecehameita, paksuja sukkahousuja ja hätätiloihin nilkkamittainen untsikka, jolla mentiin viime talvena -27 asteessa. Hyvin tarkeni bussipysäkillä yli puoli tuntia (busseilla ei mennyt yhtä hyvin).

Fleecehameita??!! Huhhuh, mahtaa olla näky...

Joo, kapeita ja nilkkamittaisia, kuten useat muutkin hameeni. Vanhana hippinä olen tottunut olemaan näky. Tutkijanhommissa, sille joka kysyi.

Vierailija
25/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytän oikeastaan aina hameita ja mekkoja, en oikein osaa enää pitkiä housuja käyttääkään. Talvien kylmyys vaan on aina ollut mulle ongelma. Olisi kiva keksiä ratkaisu siihen.

Mikä on untsikka, jolla tarkenee -27 asteessakin? Kiinnostaa. :)

Kirppislöytö, Reflex (olikohan joskus KappAhlin merkki?). Anyway, tyylikäs kuin mustamakkara, mutta lämmin.

Vierailija
26/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin käyttä hameita ja mekkoja mutta en jotenkin vaan uskalla, olen hoitaja eli töissä työasu, joten ei tarvettakaan.

tuon linkin eka asu oli ihana, mistäköhän voisi metsäsätää kyseistä neuletta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi