Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö mekkoja arkena? Itse en osaa enää

Vierailija
18.11.2017 |

käyttää, tulee jotenkin tätimäinen olo. Kaapissa olisi vaikka mitä ihania mekkoja.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista kuin yhdet housut, joita käytän ehkä kerran kuussa korkeintaan. Käytän siis aina joko mekkoa tai hametta. Eivätkä ne ole yhtään tätimäisiä.

Vierailija
2/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista tätimäisiä mekkoja, vain naisellisia. Ja kyllä, käytän joka arkipäivä joko mekkoa tai hame+pusero -yhdistelmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän, lähes joka arkipäivä minulla on mekko päällä. Viihdyn mekoissa kaikkein parhaiten. Mekko on naisellinen ja siisti työasu. Paljon rennompi kuin jakkupuku eikä kiristä istuessa kuten housut helposti tekevät. Sukkahousuissa on paljon valinnanvaraa - moneen talviseen mekkoon voi yhdistää tosi lämpimät sukkikset.

Voisitko asustaa ne mekkosi niin etteivät tunnu tätimäisiltä?

Vierailija
4/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kyllä, mutta talvella en. Kengät tuottaa ongelman talvella kun työmatkan ei voi kulkea pikkukengissä vaan saappaat pitää olla. Sit pitäis töihin raahaa mukana asuun sopivat kengät. Nilkkurit näyttää mun mielestä tyhmältä mekon kanssa.

Vierailija
5/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee mekosta tätimäisen? Entä ei-tätimäisen? Tykkään käyttää mekkoja mutta tuli mieleen että olenkohan näyttänyt tantalta koko ajan.

Vierailija
6/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä hameita ja jotain yläosaa 

Vierailija
7/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tulee käytettyä hametta ja kesämekkoja. Ei tätimäisiä.

Vierailija
8/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee mekosta tätimäisen? Entä ei-tätimäisen? Tykkään käyttää mekkoja mutta tuli mieleen että olenkohan näyttänyt tantalta koko ajan.

No en osaa sanoa. Ne omat mekkoni ovat polvipituisia, ei mitään telttoja vaan vartalonmyötäisiä. Mutta tulee sellainen toimistotätilook ja jos yritän asustaa esim huivilla niin vaikutelma vain korostuu. Minusta tuntuu että mekot ovat jotenkin vanhanaikaisia, en tiedä onko näin. Ap

Vierailija
9/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmoisia sukkahousuja pidätte mekon kanssa

Vierailija
10/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mekkoja ja hameita aina paitsi metsässä, kalassa ja vaelluksella. Mukavimpia vaatteita ikinä. Talveksi on villakangas- ja fleecehameita, paksuja sukkahousuja ja hätätiloihin nilkkamittainen untsikka, jolla mentiin viime talvena -27 asteessa. Hyvin tarkeni bussipysäkillä yli puoli tuntia (busseilla ei mennyt yhtä hyvin).

Vierailija
11/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän töissä aina mekkoa tai hametta. Vapaalla saatan käyttää mustia tai tummansinisiä pillifarkkuja, mutta töihin eivät tarpeeksi virallisia. Mitään mustia puvunhousuja en osaa käyttää. Ne vasta tätimäiset on.

Vierailija
12/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hassuja, hauskoja, erikoisia ja taiteellisia mekkoja. Ja niiden kanssa erilaisia leggingsejä. En koe olevani tätimäinen, ellen sitten tarkoituksella :D

Vierailija
13/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en osaa sanoa. Ne omat mekkoni ovat polvipituisia, ei mitään telttoja vaan vartalonmyötäisiä. Mutta tulee sellainen toimistotätilook ja jos yritän asustaa esim huivilla niin vaikutelma vain korostuu. Minusta tuntuu että mekot ovat jotenkin vanhanaikaisia, en tiedä onko näin. Ap

Ehkä sä olet itse tätimäinen? Rypyt alkaa näkyä, hiukset harvenee (siksi leikattu lyhyeksi) tms? En ymmärrä miten mekot voisi olla tätimäisiä? Paitsi jos ne on jotain marimekon mekkoja...

Vierailija
14/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän hassuja, hauskoja, erikoisia ja taiteellisia mekkoja. Ja niiden kanssa erilaisia leggingsejä. En koe olevani tätimäinen, ellen sitten tarkoituksella :D

Mulle tulee kyllä legginsit + mekko/tunika -asusta heti tätimäiset fibat. Johtuu noista leggareista varmaan. Itsellä aina 20 tai 40 den sukkikset.

Vierailija
15/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kuulla, minkälaisissa töissä olette te mekkojen käyttäjät.

Itse olen lastentarhanope ja kuljen työmatkat bussilla. Koen hameet ja mekot epäkäytännölliseksi sekä työmatkalla että töissä. Mieluummin käytän stretch-housuja. Mikään liehuva tms. ei sovi työvaatteeksi, kun joutuu niin paljon kyykkimään, pukemaan, nostamaan, pesemään ym. (Meillä siis myös ope hoitaa lapsia ja ulkoilee, ei pelkästään ohjaa tuokioita.)

Vierailija
16/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä olet itse tätimäinen? Rypyt alkaa näkyä, hiukset harvenee (siksi leikattu lyhyeksi) tms? En ymmärrä miten mekot voisi olla tätimäisiä? Paitsi jos ne on jotain marimekon mekkoja...

En mielestäni ainakaan :) Minulla on pitkä tukka ja olen hoikka. Ryppyjä ei ole kuin ilmejuonteita. Mutta farkuissa tai kapeissa housuissa tunnen olevani enemmän tätä päivää jostain syystä. Ap

Vierailija
17/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva kuulla, minkälaisissa töissä olette te mekkojen käyttäjät.

Itse olen lastentarhanope ja kuljen työmatkat bussilla. Koen hameet ja mekot epäkäytännölliseksi sekä työmatkalla että töissä. Mieluummin käytän stretch-housuja. Mikään liehuva tms. ei sovi työvaatteeksi, kun joutuu niin paljon kyykkimään, pukemaan, nostamaan, pesemään ym. (Meillä siis myös ope hoitaa lapsia ja ulkoilee, ei pelkästään ohjaa tuokioita.)

Toimistohommissa käytän.

Vierailija
18/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaa jotsin kivoja toimistokelpoisia mekkoja?

Vierailija
19/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni ainakaan :) Minulla on pitkä tukka ja olen hoikka. Ryppyjä ei ole kuin ilmejuonteita. Mutta farkuissa tai kapeissa housuissa tunnen olevani enemmän tätä päivää jostain syystä. Ap

Ei esim. tällainen kombo ole musta ollenkaan tätimäinen (ton linkin toinen kuva): https://laurenconrad.com/blog/2011/10/dress-coding-casual-work-attire/

Vierailija
20/26 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän mekkoja ja hameita aina paitsi metsässä, kalassa ja vaelluksella. Mukavimpia vaatteita ikinä. Talveksi on villakangas- ja fleecehameita, paksuja sukkahousuja ja hätätiloihin nilkkamittainen untsikka, jolla mentiin viime talvena -27 asteessa. Hyvin tarkeni bussipysäkillä yli puoli tuntia (busseilla ei mennyt yhtä hyvin).

Fleecehameita??!! Huhhuh, mahtaa olla näky...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän