Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton, miten olet viettänyt päiväsi?

Vierailija
18.11.2017 |

?

Kommentit (240)

Vierailija
181/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan teen samaa kuin lapselliset tutukin. Ei heilläkään lapset enää kotona asu. Olen syönyt aamupalaa pelannut netti- ja puhelinpelejä, lukenut sanomalehden, ottanut vaahtokylvyn. Vielä aion vaihtaa lakanat, pestä pyykkiä ja tehdä vähän töitä. Normaali sunnuntai ilman ohjelmaa.

Vierailija
182/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi väittää että lapset EI haittaisi rauhallisia viikonlopun viettoja? Nehän herää klo 8, metelöinti alkaa saman tien, jos lapsia on kaksi niin kahta kauheampi meteli. Joudut laittamaan aamupalaa, tehdä ruokaa, rauhassa et saa olla kun kokoajan tulee joku siihen vinkumaan. Lasten ohjelmat rallattaa ja hirveä sotku, kokoajan joku itkee tai muuten vaan mylvii. Miten tuosta saa rauhallisen loikoilupäivän, en tosiaan ymmärrä.

Mun miehellä on kaksi lasta edellisestä suhteesta ja ovat meillä joka toinen viikonloppu, kyllä se on ihan hirveetä kaaosta koko viikonloppu ja lepäämisestä ei tietoakaan. Hypin onnesta kun ne lähtevät takaisin kotiinsa sunnuntaina. Vaikka mun ei tarvitsekaan niitä hoitaa, meteliä joudun kuitenkin kuuntelemaan.

Olet lasten mielestä se kauhea ja ruma äitipuoli.

No onpa hirveä menetys :'D toiseksi, lapset jostain syystä tykkäävät musta ja olen aika hyvä esittämään. Seuraan ne hakeutuu kokoajan, ahdistavaa. Ja rumaksi ei voi sanoa kukaan, pidän itsestäni ja ulkonäöstäni hyvää huolta, naama on nätti ja urheilen kuudesti viikossa. Joten sori ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kymmenen aikaan, lueskelin uutisia ja söin rauhassa aamupalaa. Tässä parhaillaan vilkuilen telkkaria ja palstailen. Mies nukkuu vielä yövuoron jäljiltä. Kohta lähden pitkälle kävelylenkille joenrantaan ja hemmottelen samalla itseäni hakemalla noutosalaatin. Illasta täytyy pari tuntia hoitaa työjuttuja valmiiksi. Sitten vain rentoudutaan miehen kanssa ja katsotaan joku elokuva.

Vierailija
184/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viideltä ja kuudeksi navettaan, nyt olen tallilla. Neljäksi taas navettaan ja loppuilta meneekin sitten koiran ja kolmen kissan kanssa.

Vierailija
185/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin viideltä ja kuudeksi navettaan, nyt olen tallilla. Neljäksi taas navettaan ja loppuilta meneekin sitten koiran ja kolmen kissan kanssa.

Miksi! Tuohan on melkein sama kuin olisi lapset. Yhtä sitovaa. Et voi lähteä minnekään. Tietenkään eivät ne eläimet kotona ole. Se on tietenkin hyvä puoli.

Vierailija
186/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi väittää että lapset EI haittaisi rauhallisia viikonlopun viettoja? Nehän herää klo 8, metelöinti alkaa saman tien, jos lapsia on kaksi niin kahta kauheampi meteli. Joudut laittamaan aamupalaa, tehdä ruokaa, rauhassa et saa olla kun kokoajan tulee joku siihen vinkumaan. Lasten ohjelmat rallattaa ja hirveä sotku, kokoajan joku itkee tai muuten vaan mylvii. Miten tuosta saa rauhallisen loikoilupäivän, en tosiaan ymmärrä.

Mun miehellä on kaksi lasta edellisestä suhteesta ja ovat meillä joka toinen viikonloppu, kyllä se on ihan hirveetä kaaosta koko viikonloppu ja lepäämisestä ei tietoakaan. Hypin onnesta kun ne lähtevät takaisin kotiinsa sunnuntaina. Vaikka mun ei tarvitsekaan niitä hoitaa, meteliä joudun kuitenkin kuuntelemaan.

Mun lapset herää kymmenen jälkeen ja löytävät itse aamiaista. Ovat nyt 8v. Ja 10v. Kukaan ei vingu, eikä lastenohjelmat rallata. Tai, koira välillä piipittää ja vinkuu, hän on selvästi aamuvirkku. Sen takia olen nyt jo hereillä, lapset sen sijaan nukkuu vielä.

Hupaisaa, että kaikki tällaiset kommentit saavat aikaan vain alapeukkuja. Velojen vissiin vaikea tajuta, että kaikissa lapsiperheissä ei automaattisesti ole väsymystä ja valvomista ja kitinää ja muuta negatiivista. Ikävä romuttaa ennakkoluulojanne, täällä myös leppoisa aamu takana. Nyt lapset laittavat päiväruokaa joten voimme miehen kanssa köllötellä sängyllä, mies lukee ja minä nettisurffailen.

Kohta päästäänkin valmiiksi katettuun pöytään.

Lähteekö teillä lapsellisilla istukan mukana aina osa aivoista vai etkö ymmärrä mitä otsikon lapseton-sana tarkoittaa? Tämä ketju ei ole teille perheellisille, joten jos haluat kertoa mitä ole perheesi kanssa aamulla tehnyt niin tee oma ketju.

Voi kuule, monta kertaa olen tehnytkin omia ketjuja. Yleensä jo viides vastaaja tulee kommentoimaan "onneksi mulla ei ole lapsia".

Että vuoroin vieraissa.

Opetatko myös lapsillesi että jos joku kiusaa niin lapsen kannattaa kiusata takaisin? Luulisi että tuollainen kostomentaliteetti jäisi jonnekin lapsuuteen eikä aikuisen ihmisen tarvitse ilmaantua johonkin toiseen ketjuun aukomaan päätään koska joku toinen teki niin ensin.

Ainoa, joka täällä on aukonut päätään on tuo yksi vela jolla meni aika pahasti kuppi nurin kun teinin äiti kertoi että pystyy makaamaan sohvalla rauhassa. Sitähän ei suvaittu.

Vierailija
187/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
188/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun viikonloppu kuluu opiskellessa, ulkoillessa, leffaa katsellessa, miesystävän kanssa saunoessa ja hyvää ruokaa laitellen. Viiniäkin tuli vähän maisteltua. Nyt sunnuntaiaamuna istun tässä rauhassa toista teekuppia hörppien ja luen lehteä. Lapsettomuuden suru, josta kärsin aikoinaan kovasti, on vaihtunut kiitollisuuteen siitä, että nyt on juuri näin. Kaikessa on puolensa. Minä voin tehdä juuri niitä juttuja, joita haluan. Elämä on todella hyvää ja ihan täyttä.

Itsekin toivoisin, että olisin lapsitoiveista huolimatta jäänyt lapsettomaksi, surrut sitä jonkin aikaa ja olisin nyt vanhempana ikionnellinen tilanteestani ja voisin elää ihanaa elämää. Ole kiitollinen, onneasi ei voi millään ylittää, kun olet lapseton. Se on suurin lahja, mitä voi olla.

Vierailija
189/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi! Tuohan on melkein sama kuin olisi lapset. Yhtä sitovaa. Et voi lähteä minnekään. Tietenkään eivät ne eläimet kotona ole. Se on tietenkin hyvä puoli.

Ihmiset jättää lapset tekemättä eri syistä. Ei se että olet lapseton tarkota että tykkäät maata liikuntakyvyttömänä sohvalla tai nuohota maailman meriä.

Vierailija
190/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin kymmenen aikaan. Mies heräsi pian sen jälkeen, ja meillä oli UPEA seksisessio. Sitten laiteltiin brunssia ja syötiin nautiskellen. Sitten lähdettiin junalla tutustumaan yhteen nähtävyyteen, josta oli jo pitkään ollut puhetta, että pitäisi käydä katsomassa. Illalla kävin vielä pianokonsertissa yksin. Tämä siis eilen, jolloin aloituskin oli tehty. Tänään mies joutui lähtemään töihin kun itse jäin vielä nukkumaan. Olen lukenut lehtiä ja syönyt. Kohta lähden shoppailemaan.

Vierailija
191/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ekan kerran 9 siihen kun ulko-ovi kävi, arvasin miehen lähteneen aamukävelylle. Nukahdin uudestaan, heräsin 10.30 kun mies tuli kotiin. Söin aamiaista ja join kahvia. Selailin nettiä puhelimella ja vietin miehen kanssa aikaa. Kävin kaupassa ostamassa ruokaa ja söin. Pian lähden treenaamaan ja kotiin tulen joskus 17 aikaan. Sitten suihku, ehkä venyttelen tms. Vietän illalla aikaa miehen kanssa, menen ajoissa nukkumaan niin jaksaa työviikon.

Tällainen perus laiska sunnuntai kun ei ole suunnitelmia.

Vierailija
192/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen tyttö 9v oli viikonlopun luonani yötä. Käytiin elokuvissa ja talvisirkuksessa ja herkuteltiin. Tänään vein hänet takaisin kotiin.

Vierailija
193/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen: Heräsin klo 8, aamutoimet, pyykinpesua ja jumppa. Iltapäivällä puolison kanssa kaupoilla ja kahvilla. Illalla kotona seksiä, ruoanlaittoa ja Teeman leffa.

Tänään: Heräsin klo 9, aamutoimet, aamulenkki, suihku, puolison tekemä aamiainen. Nyt ollaan kylässä anopilla. Kohta ruokapöytään.

Vierailija
194/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamusta omia aikojani, tajusin että kahvi on päässyt loppumaan ja kipaisin lähikaupassa korttelin toisessa päässä. Siinä matkalla ostamaan sitä kahvia ostin myös kahvin mukaan. 

Kotona väsäilin supersmoothiet (koska olen hipsteri) ja aamupalaleivät, keittelin hieman lisää kahvia ja lueskelin uutiset ja kirjaa.

Nyt pientä datailua, pian naapuriin frendin luo kahville.

Sit hakemaan parit tarpeet vaatetankoprojektiin ja stokkalle hakemaan niitä yksiä tiettyjä saatanan henkareita joita oon metsästänyt ties mistä. Ja mitä nyt kaupoilta muuta muistuukaan mieleen, saa varmaan pari tuntii pyöriä ties minkä perässä.

Himaan, vaatetanko kasaan, ja alkaa valmistautuminen duuniviikkoon. Koneella hommia chillisti vaakatasossa loppuilta. Saatanpa polttaa jointin ja käydä kävelyllä jos vaiks uni tulis nopiampaa illalla kun koko viikonlopun saanut kuitenkin nukkua pitkään.

Ai saakeli, pitäis ehtii jossain välissä suorittaa pieni pintasiivous ja pestä koneellinen pyykkiä. damn it.

Vierailija
195/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli kymmenen. Sen jälkeen olen ollut koneella (palstaillut, maksanut laskuja, laittanut fb-kirppikselle muutamia juttuja), ensi viikon lääkärikäyntiä varten tehnyt listaa kysyttävistä/sanottavista asioista ja syönyt tortilloja. Vielä ajattelin vaihtaa petivaatteet, pestä koneellisen pyykkiä, imuroida, kattoa netflixiä, olla koneella, siivota, käydä suihkussa, syödä ja lukea kirjaa. 

Vierailija
196/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin puoli kymmenen. Sen jälkeen olen ollut koneella (palstaillut, maksanut laskuja, laittanut fb-kirppikselle muutamia juttuja), ensi viikon lääkärikäyntiä varten tehnyt listaa kysyttävistä/sanottavista asioista ja syönyt tortilloja. Vielä ajattelin vaihtaa petivaatteet, pestä koneellisen pyykkiä, imuroida, kattoa netflixiä, olla koneella, siivota, käydä suihkussa, syödä ja lukea kirjaa. 

Ainiin, ja ikää mulla on (viikon vajaa) 26 v. 

Vierailija
197/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kymmeneen, koska tulin kaverin luota yhden aikaan aamulla. Söin aamupalan rauhassa, otin valokuvat verhoista, jotka haluan myydä ja laitoin ilmoituksen nettiin. Kävin ratsastamassa. Nyt lähdössä uimaan. Ikä 37.

Vierailija
198/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen heräiltiin miehen kanssa joskus 9 ja 10 välillä pikkuhiljaa. Vähän unista, raukeaa aamuseksiä ja lähekkäin köllöttelyä, jonka jälkeen tehtiin yhdessä aamupalaa ja katsottiin jakso Stranger Thingsin kakkoskautta. Päivällä käytiin kävelyllä ja kaupassa, ja siivottiin koko kämppä kunnolla. Illalla meille tuli muutama hyvä ystävä, pelattiin lautapelejä ja nautittiin cocktaileja yömyöhään asti. Oli ihan hirveän hauskaa! Tämä päivä onkin sit mennyt hyvin rennosti, suunnitelmissa on ihan vaan rentoutua yhdessä, vois käydä saunassakin.

Vierailija
199/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suudellut oluttölkkiäni ja lukenut feminististä kirjallisuutta, että pärjäisin keskustelussa naisten kanssa.

Vierailija
200/240 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt ennen kasia, tehnyt aamiaisen sillä välin kun mies käytti koirat aamukävelyllä, syönytkin aamiaista, pessyt pyykkiä, käynyt sauvakävelylenkillä sekä tehnyt ja syönyt lounaan. Välillä surffinut verkossa ja katsonut hömppää telkkarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme