Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton, miten olet viettänyt päiväsi?

Vierailija
18.11.2017 |

?

Kommentit (240)

Vierailija
1/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 9, söin aamupalan, kävin tunnin lenkillä. Sitten suihkuun, välipalaa ja palstailua. Kohta alan lukemaan kirjaa ja illalla tv:n katsomista ja joku leffa. Sinkkuna elelen, ikää 30+

Vierailija
2/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kärsinyt ahdistuksesta. Mitään tuskin saan aikaan tämänkään viikonlopun aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin noin kuudelta, koska olen flunssassa, ja kurkku on kipeä. Aamupäivän olen keitellyt teetä ja puuroa, lukenut kirjaa ja nettiä, ja jutellut kaverin kanssa. Se tulee kohta tuomaan mulle lääkkeitä ja hedelmiä.

Vierailija
4/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin reilu 2 tuntia sitten ja olen aikalailla siitä lähtien puolimaannut sohvalla läppäri sylissä kuumeisena ja ahdistuneena.

Vierailija
5/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin päänsärkyyn kun söin eilen huonosti. Söin puuroa ja käytin koiran, kun miehellä käsi paketissa. Sitten oon kärsinyt huonosta olosta ja maannut lattialla katsoen Netflixiä. Nyt käyn laittaa pyykit kuivuu. Woop!

Vierailija
6/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään ja söin aamiaisen. Viimeiset kolme tuntia olen maannut sohvalla ja palstaillut. Tuskin nousen tästä muuten kuin mennäkseni syömään, vessaan tai takaisin nukkumaan.

Vierailija
7/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua väsyttää, väsyttää, väsyttää, väsyttää ja väsyttää... Ainiin lapseton ei voi tuntee väsymystä 🤔

Vierailija
8/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Kohta kotiin ja sitten ruokaa. Illalla varmaan leffankatsomista ja ehkä sauna.

Vierailija
9/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin puoli yhdeksään, söin aamiaista ja odottelin, että mieskin heräilee. Pesin pyykkiä, käytiin kaupassa ja tehtiin ruokaa. Nyt otan pari sidukkaa (tykkään ennemmin juoda päivällä, illalla alkaa alkoholi niin armottomasti väsyttää) ja illalla laitetaan takkaan tuli, paistetaan makkaraa ja katsotaan Gladiaattorit.

Vierailija
10/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko yksinasuva viisikymmpinen, jonka lapset ovat jo maailmalla tässä yhteydessä lapsettomaksi?

Jos ei, niin ohittakaa tämä: 

Työn raskaan raatamana nukuin melko pitkään eli miltei yhdeksään. 

Olin tunnin lenkillä koiran kanssa, tavattiin tuttuja, koirat leikkivät ja ihmisten kesken juteltiin niitä näitä. Neljäksi on sovittu ystävän kanssa tapaaminen, mennään syömään ja leffaan. Sitä ennen vain oleskelen eli siksi olen täällä :). 

Vierailija
11/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomaillut sohvalla välillä tablettia selaillen. Ei ole onneksi mitään velvollisuuksia.

Vierailija
12/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tosiaan paljon rikkaammalta elämältä kuin lapsiperheiden. 

Miksei kukaan ole edes tekemässä gradua?

Vierailija
13/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kanssa halunnut vastata. T. neljän äiti

Vierailija
14/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa tosiaan paljon rikkaammalta elämältä kuin lapsiperheiden. 

Miksei kukaan ole edes tekemässä gradua?

Koska tein sen jo kolme vuotta sitten.

Vierailija
15/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään. <3

Vierailija
16/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musiikkia ja seuraan näitä täällä olevia keskusteluja.

Vierailija
17/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvin kanssa vähän Netflixiä. Sen jälkeen jatkoin remontointia.

Vierailija
18/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 5.30 ja kävin uudella metrolla ostarilla kahvittelemassa ja katselemassa uusia vaatteita. Sain tiedon, että uuden asunnon ostotarjous meni lävitse. Ensi viikolla uusi isompi helsingin keskusta kaksio. Mietin uutta keittiötä ja parketteja. Uudet kodinkobeet ja hienot lintutapetit. Kohta voisi käydä salilla stepperillä tunnin ja illalla illallselle miehen kanssa. Tietty sauna ennen sitä. Tänään en siivoa, kun on jo nyt niin kliinisen puhdasta. Piha oravalle pussi pähkinöitä ja menox!

Vierailija
19/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräillyt hitaasti ja käynyt suihkussa, jossa kuorinut ihon ja laittanut kasvonaamion yms. Tehnyt koiran kanssa pitkän aamulenkin. Syönyt pitkän kaavan aamupalan ja siivoillut kotia ja pihaa. Nyt valmistelen ruokaa hiljalleen ja odotan ystävää luokseni syömään. Lähdemme jonnekin hiukan shoppailemaan ja ehkä muutamalle lasilliselle tai leffaan tai jotain. Ei olla päätetty sen suuremmin.

Vierailija
20/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivää viettelen, koska on kaverin koira hoidossa. Herätteli minut kahdeksan maissa, käytiin lenkillä, söin aamiaista, tein koulujuttuja, kävin toisen kerran lenkillä koiran kanssa, nyt on Netflixistä sarja pyörimässä. Varmaan tulee otettua pienet päiväunet vielä ennen kuin lähden viemään koiran takaisin kotiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi