Millainen ihminen äänestää Soinin sinisiä tulevaisuudessa?
Itselleni on ihan mahdotonta edes yrittää hahmottaa mistä näiden tyyppien äänet voisivat tulla. Voitteko te kuvitella esimerkiksi lähipiiristänne sellaisia ihmisiä, jotka saattaisivat heitä kannattaa? Minkälaisia ihmisiä he ovat?
Kommentit (23)
eivät ole kauheasti ilmoitelleet mitä aikovat ajaa. Mutta sellaset persumieliset jotka ei tykkää rasisteista ja vajaaälyisistä johtajista ehkä voisivat sinisiä äänestää.
Sellainen joka tekee päätöksen pelkän vaalikoneen perusteella
Siniset joutuvat lupaamaan samat asiat jotka jokainen muukin puolue lupaa ja lopuksi taivaan maan päälle. Eiköhän siis hyväuskoisia äänestäjiä löydy.
Vierailija kirjoitti:
eivät ole kauheasti ilmoitelleet mitä aikovat ajaa. Mutta sellaset persumieliset jotka ei tykkää rasisteista ja vajaaälyisistä johtajista ehkä voisivat sinisiä äänestää.
Eikös vihreiden mahdolliset äänestäjät äänestä juuri näitä: "ei tykkää rasisteista", samoin vihreät jakaa rahaa kaikille ja "takki" kyllä kääntyy heilläkin todella nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös vihreiden mahdolliset äänestäjät äänestä juuri näitä: "ei tykkää rasisteista", samoin vihreät jakaa rahaa kaikille ja "takki" kyllä kääntyy heilläkin todella nopeasti.
Ei vihreät varmaan sinisiksi ryhdy. Mutta jos haluaa kyykyttää vähemmistöjä, mutta tehdä sen sivistyneesti, ilman apinaräyhäämistä niin siniset voi olla vaihtoehto.
NE äänestävät, jotka tykkäävät pettureista. Kaikki noi on äänestäjien kusettajia.. Itse en ole äänestänyt persuja enkä kyllä noitakaan. Mut en kyl ymmärrä noiden touhua. Entäs jos sinisten rivit alkaa rakoilee. Taas ne pomppii sit muualle. Äänihän menee puolueelle. Nykymeno on todistanut sen, että on ihan sama mitä ja ketä äänestät, niin sillä ei ole mitään väliä. Kaiken järjen mukaan uudet vaalit olisi pitänyt järjestää. Mutta eipä kyllä järjestetty ja se kertoo kuinka nykyään demokratia toimii. Se muuttu pelkäksi sanaksi sivistysanakirjassa.
Itse aion kyllä äänestää ihan vaan perussuomalaisia, mutta kuvittelisin, että sinisiä äänestäisi monetkin sellaiset, jotka ovat hiljalleen alkaneet ajatella perussuomalaisten olleen ja olevan monessa asiassa oikeassa, mutta eivät kehtaa äänestää niitä, koska maine. Olisin voinut kuvitella, että tämmöisiä äänestäjiä olisi paljonkin, vaan eipä gallupien mukaan ole.
Näinkö persujankuttajat noudattavat mestarinsa kehoitusta jättää jo pikkuhiljaa siniset rauhaan koska se näyttää vaan laskevan persujen omaa kannatusta? Ehkä palstapersu on vähän hidas tai tarvitsee apua mestarin tiedotteiden tavaamisessa?
Mä äänestän Jussi Niinistöä, jos hän on jatkossakin Helsingissä ehdolla. Olen isänmaallinen työssäkäyvä mies ja halveksun Halla-ahoa ja sen hörhöpoppoota.
Entisten persujen niin sanottu järkisiipi, jonka osuus tosin on hyvin pieni, minkä voi sinisten kannatuksestakin päätellä
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän Jussi Niinistöä, jos hän on jatkossakin Helsingissä ehdolla. Olen isänmaallinen työssäkäyvä mies ja halveksun Halla-ahoa ja sen hörhöpoppoota.
Samoin. Jussi Niinistö on järkimies, samoin Sampo Terho. Nykyisiin persuihin en koskisi metrin kepilläkään:
Soinia voi äänestää vain uudellamaalla joten muualla jää väkisinkin äänestämättä. Niin tai espoossa jos soini pyrkii valtuustoon.
Rasisti, joka tuntee itsensä paremmaksi kun äänestää sitä "vähemmän rasistista" persupuoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Soinia voi äänestää vain uudellamaalla joten muualla jää väkisinkin äänestämättä. Niin tai espoossa jos soini pyrkii valtuustoon.
Soini tuskin on ehdolla seuraavissa eduskuntavaaleissa. Sampo Terho on puolueen puheenjohtaja ja eivätköhän ne pistä jonkun kovan nimen ehdolle Uudellamaalla. Persut tuskin saavat edes yhtä fiksua ehdokasta ehdolle ja persut kutistuvat olemattomiin.
Sellainen, joka on tyhmä kuin saapas, mutta silti aivan liian älykäs äänestääkseen vihreitä.
Itse aion äänestää, jos täältä löytyy hyvä ehdokas tulevissa vaaleissa. Esim Tiina Elovaara on fiksu tyyppi, ikävä kyllä ei mun vaalipiiristä.
en osaa itseäni kuvailla, joten jätän sen nyt tekemättä.
Ainoa mahdollisuus jonka itse keksin on esimerkiksi joku hieman vanhuudenhöperö, joka ei välttämättä kovin paljon seuraa politiikkaa tai ole asioista perillä muutenkaan, mutta tietää kuitenkin esimerkiksi Soinin ja äänestää silkasta vanhasta tottumuksesta.
-ap