Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas ”tarjoussuklaat” ovelasti sijoitettu K-Supermarketissa. Oikeat tarjoussuklaat oli vähän enemmän piilossa

Vierailija
17.11.2017 |

Piti vähän etsiskellä missä ne olivat, kun ei ollutkaan kassan ja makeishyllyjen lähellä kuten oletin niiden olevan.

Siinä kohdassa kyllä oli samoja suklaita ”TARJOUS 3,89€ rasia”.

Mutta siinä ei ollutkaan sitä tarjousta, mitä netistä olin katsonut 3 rasiaa/ 9,90€. Ne löytyivätkin vähän kauempaa monen hyllyn takaa hyllyn päädystä. Siellä oli vaikka kuinka paljon näitä oikeita tarjous-suklaita. Onneksi löysin. En olis löytänyt ilman myyjän apua.

Aika ovelasti oli sijoitettu kalliimmat ns.”tarjoussuklaat” lähemmäs kassaa ja vielä iso ”TARJOUS”-kyltti laitettu siihen, että ihmiset ostaisivat niitä eikä niitä halvempia monipakkauksia. 😁

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä vähän köyhä, ap?

Vierailija
2/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee. Samoin Pirkka,K-menu,Rainbow,Xtra yms.aina piilotettu alahyllylle ja kallis tuote on esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt oikeista suklaista vai Fazerin palmuöljy-ym-rasva-sinisestä?

Vierailija
4/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta ikinä suklaata, siinä on 500 kaloria 100 grammassa. Ihan turhaa rasvaa ja sokeria.

Mieluummin ostan raejuustoa ja hedelmiä.

Vierailija
5/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys maksaa tuotteiden sijoittelusta isoja rahoja yritykselle joka tätä palvelua tarjoaa ja joka analysoi plussakortista selviää ostoskäyttäytymisesi.

Vierailija
6/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä Lidlissä on sitten helppoa. Siellä kun ei voi valita bulkin ja laatutuotteen välillä. On ainoastaan ensimmäisiä.

Vierailija
7/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteiden hyllyynsijoittelusta tehdään satoja graduja ja muita tutkimuksia kauppakorkeassa.

Vierailija
8/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laitettiin ne isosti esille päätyyn asiakkaitten kulkureitin varrelle PIILOON!

Vierailija
9/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä Lidlissä on sitten helppoa. Siellä kun ei voi valita bulkin ja laatutuotteen välillä. On ainoastaan ensimmäisiä.

Joo, tääkin kotimainen porkkana jota nyt syön on ihan bulkkia, harmi etten hakenut K-kaupan laatuporkkanaa.

Vierailija
10/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä voi vaikka ostaa vahingossa eettisesti tuotettua suklaata kun taas muualla..

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/finnwatch-lidli…

Vierailija
11/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisit ottanut kassan luona olevasta pinosta kolme rasiata ja olisit myyjälle sanonut että muistaa ottaa alennetun hinnan.

Vierailija
12/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta ikinä suklaata, siinä on 500 kaloria 100 grammassa. Ihan turhaa rasvaa ja sokeria.

Mieluummin ostan raejuustoa ja hedelmiä.

Jos tämä oli provo, 5/5, oli nimittäin aivan s--tanan ärsyttävä kommentti.

Muussa tapauksessa: suksi v-ttuun, ketään ei kiinnosta miten erinoimaisen mahtavan ylivertainen, öö, syöjä olet.

Prkl, miten voi olla noin omahyväinen...

Vierailija
13/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko mussuttaa ne kaikki kolme rasiaa viikonloppuna?

Vierailija
14/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko nyt oikeista suklaista vai Fazerin palmuöljy-ym-rasva-sinisestä?

Panda- suklaasta. Ja sille joka kysyi, että oonko mä vähän köyhä, niin kyllä mä sen verran hintatietoinen olen, että ei tartte kahta kertaa miettiä, maksanko kolmesta rasiasta 9,90€ vai 11, 67€. Ap

Vierailija
15/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko mussuttaa ne kaikki kolme rasiaa viikonloppuna?

No ei ne pelkästään mulle oo tarkotettu. Kyllä meidän perheessä kaikki niitä mussuttaa. Ap

Vierailija
16/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lisit ottanut kassan luona olevasta pinosta kolme rasiata ja olisit myyjälle sanonut että muistaa ottaa alennetun hinnan.

No niin mä otinkin ja kun kassalla kysyin, että eikös näiden pitäny olla tarjouksessa niin hän sanoi, että se tarjous koskee niitä monipakkauksia. No eikun äkkiä vaihtamaan. 😁 Ap

Vierailija
17/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tääkin kotimainen porkkana jota nyt syön on ihan bulkkia, harmi etten hakenut K-kaupan laatuporkkanaa.

Yritäpä jotain jalostetumpaa tuotetta, kuten vaikka vihannespakasteet!

Vierailija
18/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

newsflash, koko kauppa on sijoiteltu "ovelasti". Varo vaan, ne seuraa sun käytöstä ja sijoittelee kaikki tuotteet sen mukaan että ostaisit mahdollisimman paljon ja usein.

Sori että jouduin rikkomaan kuplasi. Usko tai älä, sillä suklaatarjouksellakaan ne eivät aidosti vaan halua varmistaa sinun halpaa suklaahimoasi vaan niillä on toinenkin agenda.

Vierailija
19/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandakin on nykyään parempaa kuin Fazer.

Vierailija
20/24 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin mä otinkin ja kun kassalla kysyin, että eikös näiden pitäny olla tarjouksessa niin hän sanoi, että se tarjous koskee niitä monipakkauksia. No eikun äkkiä vaihtamaan. 😁 Ap

Perinteinen asiakas joka ei osaa lukea. Jos lukee hintalapussa isolla että hinta on 3,98e niin tottakai se hinta sitten muuttuu kassalla 3kpl/10€ hinnaksi. Miksi ei muuttuisi, jos asiakas näin oikein kovasti toivoo?

Mua harmittaa jo myyjien puolesta, joulu tulee ja näitä urpoja on triplamäärä ja hirveät ruuhkat. Tsemppii sinne kauppoihin! Reilu kuukausi niin on hermolomaa tiedossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi