Olipas ”tarjoussuklaat” ovelasti sijoitettu K-Supermarketissa. Oikeat tarjoussuklaat oli vähän enemmän piilossa
Piti vähän etsiskellä missä ne olivat, kun ei ollutkaan kassan ja makeishyllyjen lähellä kuten oletin niiden olevan.
Siinä kohdassa kyllä oli samoja suklaita ”TARJOUS 3,89€ rasia”.
Mutta siinä ei ollutkaan sitä tarjousta, mitä netistä olin katsonut 3 rasiaa/ 9,90€. Ne löytyivätkin vähän kauempaa monen hyllyn takaa hyllyn päädystä. Siellä oli vaikka kuinka paljon näitä oikeita tarjous-suklaita. Onneksi löysin. En olis löytänyt ilman myyjän apua.
Aika ovelasti oli sijoitettu kalliimmat ns.”tarjoussuklaat” lähemmäs kassaa ja vielä iso ”TARJOUS”-kyltti laitettu siihen, että ihmiset ostaisivat niitä eikä niitä halvempia monipakkauksia. 😁
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Joo, laitettiin ne isosti esille päätyyn asiakkaitten kulkureitin varrelle PIILOON!
No eipä ollu mun kulkureitillä kun ne oli ihan siellä kaupan perällä. Piti kiertää koko kauppa kun jos ne olis ollu suoraan siinä kassojen luona olis päässy helpommalla ja nopeemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Piti vähän etsiskellä missä ne olivat, kun ei ollutkaan kassan ja makeishyllyjen lähellä kuten oletin niiden olevan.
Siinä kohdassa kyllä oli samoja suklaita ”TARJOUS 3,89€ rasia”.
Mutta siinä ei ollutkaan sitä tarjousta, mitä netistä olin katsonut 3 rasiaa/ 9,90€. Ne löytyivätkin vähän kauempaa monen hyllyn takaa hyllyn päädystä. Siellä oli vaikka kuinka paljon näitä oikeita tarjous-suklaita. Onneksi löysin. En olis löytänyt ilman myyjän apua.
Aika ovelasti oli sijoitettu kalliimmat ns.”tarjoussuklaat” lähemmäs kassaa ja vielä iso ”TARJOUS”-kyltti laitettu siihen, että ihmiset ostaisivat niitä eikä niitä halvempia monipakkauksia. 😁
On sinulla ongelmat, 50 centin erohan siinä vain oli per paketti. Kuka tekee tuollaisen aloituksen? Jos et löytänyt ilman apua, et löytänyt.
Miksi kukaan ostaisi kolme rasiaa perheelleen? Tuliaisiksi olisin vielä ymmärtänyt.
Onnea vaan K-kauppojen tarjousten hyödyntämiseen.
Sitä nimittäin kassalla sitten tarvitaan.
Katsokaapa k-kauppiaita,ostaisitteko niiltä käytetyn auton..