Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut miehen työkaveriin

Vierailija
17.11.2017 |

Mitä teen... olen naimisissa, useamman lapsen äiti ja totaalisen ihastunut miehen työkaveriin. Käyn silloin tällöin miehen työpaikalla, ja meillä on silmäpeliä (ainakin kuvittelen). Pitkä katseita, hymyjä.. mies ei edes ole erityisen komea, en ymmärrä, mikä hänessä vetää.. varsinkin ovulaation aikaan hänestä tulee ihan pakkomielle ja olisi hirveä tarve ottaa yhteyttä, tai ilmaista tunteeni. Mies on vielä ilmeisesti varattu omalla tahollaan, on/off suhteessa......

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo! Saat kyseenalaisen maineen miehesi työpaikalla jos käyt siellä flirttailemassa toisten miesten kanssa. Ymmärrän että kotona on tylsää mutta joku raja!

Tiedän sen, ja yritänkin hillitä itseäni. Välillä on kausia, etten mieti häntä ollenkaan, naureskelen itselleni, että mitä muka näinkään hänessä. Mutta sitten tulee taas kausi, etten saa häntä mielestäni ja pienikim vilaus hänestä (esim kaupungilla) saa pään täyttymään hänestä.

Tätä ei ole mitään keinoa sanoa nätisti, sinä ole aivan harvinaisen tyhmä nainen!!! En viitsi edes selittää miksi, koska ainoa joka ei tajua sitä, olet sinä! Joka tulella leikkii, polttaa näppinsä, ja sinä tulet vuoren varmasti polttamaan näppisi ja kunnolla. Vain äärimmäinen idiootti kuvittelee sängyssä jotain toista kuin omaa puolisoaan! Sellaista se on kun terve itsehillintä puuttuu kokonaan. Täydellisen itsehillinnän puutteen sinussa paljastaa jo se että kirjoittelet tänne tästä asiasta, olet kiimasta sekaisin oleva pösilö, joka ei nahoissaan meinaa pysyä. Surkea tapaus kerta kaikkiaan!

Kuule fantasiointi on ihan normaalia ja todella moni ajattelee muita kuin puolisoa seksin aikana - veikkaisin, että kaikki. En tiedä esimerkiksi yhtään miestä, joka ei seksin aikana mieti muita ja se on kyllä ihan normaalia. Mistä moinen äärimmäisen voimakas reaktio? Onko ollut pahoja kokemuksia vai oletko vain harvinaisen mustasukkainen nainen?

No nyt tiedät yhden miehen joka ei seksin aikana ajattele kuin omaa puolisoa. Minä en petä omaa vaimoani, en fyysisesti enkä henkisesti. Siinä olet oikeassa että luja moraali on todella harvinainen asia tässä maailmassa! Minä en leikittele millään ajatuksilla vieraiden naisten kanssa. Joka pahalle antaa vaikka vain sormenpään, lopulta se vie koko käden.

Sehän tässä eniten ärsyttääkin, kun haluaisin myös omata lujan moraalin, enkä henkisesti pettää miestäni. Hän on aivan ihana, rakastan häntä ja Himoitsen häntä. Sen takia olenkin miettinyt, että avoin suhde voisi olla minulle sopivs. Joskus miehelle vitsillä heittänytkin idean, mutta hän ei tietenkään innostunut. Ylempi viesti voisi olla juurikin hänen kirjoittamansa. Ap

Jos kerran avointa suhdettakin olet miettinyt, totuus on vain se että oikeasta rakkaudesta sinä et tiedä yhtään mitään, et edes alkeita! Sinun "rakkaus" on vain himoa ja tarvitsemista, joista kumpaakaan ei ole todellinen rakkaus. Sinä et myöskään halua lujaa moraalia, vaan suorastaan nautit kevytkenkäisyydestäsi, ja nautit henkisestä pettämisestäkin, kun asialla annat itsesi herkutella. Valhetta ja vääryyttä olet korviasi myöten täynnä.

En ole siis oikeasti tosissani ajatellut, että haluaisin muuttaa suhteemme avoimeksi, vaan miettinyt, että jos nyt olisin vapailla markinoilla, en välttämättä hyppäisi näin naimisiin ja yksiavioisuuteen. Tottakai vastuuni tästä liitosta kannan, enkä ole eroamassa ja edelleen rakastan miestäni (oli se sitten oikeaa rakkautta mielestäsi vai tarvitsemista jne). Olemme olleet yli 9 v yhdessä joista suurimman osan naimisissa ja lapsiakin on enemmän kuin kaksi. Ja olemme alle 30-v molemmat. On omakotitalo ja autoja ja kaikki erittäin hyvin. Koen tämän olevan joku ihme vaihe, jolla pönkitän itsetuntoani, kuvittelemalla jonkun olevan ihastunut minuun, ja haikailevan minua saavuttamattomana unelmana. Onko siinä oikeassa rakkaudessa koko ajan mieletöntä hehkua toista kohtaan, ettei muita huomaakaan vielä vuosien ja vuosien päästä? Edelleen, en ole kertaakaan harkinnut eroavani.

Ei, oikeassakin rakkaudessa on vuosien varrella vaiheita joissa hehku pienenee. Ihastukset muihin ovat normaaleja ja yleisiä. Niistä on kuitenkin mahdollista päästä yli, ja omaan puolisoon on kuin onkin mahdollista rakastua uudelleen.

t.Tuo edellinen

Vierailija
82/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästihä tuo ap nauttii tuosta tilanteesta.. tod näk. menee sinne juuri sen työkaverin takia. liha on heikko, ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkeni todellakin sanoo, että olen oikeasti tyhmä. Tämän parempaa miestä en ikinä voi saada, kun olen jo parhaan napannut. Aidosti ajattelen näin. Olemme suht nuoria ja yhdessä jo 9 vuotta (josta olen ylpeä). Olen itse vaan sellainen, että missä kuljen, saan katseita miehiltä ja huomiota. En ole mikään meikkifeikkipelle, vaan "luonnonkaunis" ja kuljen ilman meikkiä. Ennen miestäni oli ottajia jonossa asti, liioittelematta. Luulen, että tämä jättänyt minuun jälkensä ja kaipaan huomiota muiltakin miehiltä. Olen ihastunut ennenkin, mutta ne ovat menneet nopeasti ohi. Ap

Hyvää itsetutkiskelua! Ihmetyttää alapeukut!

Vierailija
84/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo! Saat kyseenalaisen maineen miehesi työpaikalla jos käyt siellä flirttailemassa toisten miesten kanssa. Ymmärrän että kotona on tylsää mutta joku raja!

Tiedän sen, ja yritänkin hillitä itseäni. Välillä on kausia, etten mieti häntä ollenkaan, naureskelen itselleni, että mitä muka näinkään hänessä. Mutta sitten tulee taas kausi, etten saa häntä mielestäni ja pienikim vilaus hänestä (esim kaupungilla) saa pään täyttymään hänestä.

Tätä ei ole mitään keinoa sanoa nätisti, sinä ole aivan harvinaisen tyhmä nainen!!! En viitsi edes selittää miksi, koska ainoa joka ei tajua sitä, olet sinä! Joka tulella leikkii, polttaa näppinsä, ja sinä tulet vuoren varmasti polttamaan näppisi ja kunnolla. Vain äärimmäinen idiootti kuvittelee sängyssä jotain toista kuin omaa puolisoaan! Sellaista se on kun terve itsehillintä puuttuu kokonaan. Täydellisen itsehillinnän puutteen sinussa paljastaa jo se että kirjoittelet tänne tästä asiasta, olet kiimasta sekaisin oleva pösilö, joka ei nahoissaan meinaa pysyä. Surkea tapaus kerta kaikkiaan!

Kuule fantasiointi on ihan normaalia ja todella moni ajattelee muita kuin puolisoa seksin aikana - veikkaisin, että kaikki. En tiedä esimerkiksi yhtään miestä, joka ei seksin aikana mieti muita ja se on kyllä ihan normaalia. Mistä moinen äärimmäisen voimakas reaktio? Onko ollut pahoja kokemuksia vai oletko vain harvinaisen mustasukkainen nainen?

No nyt tiedät yhden miehen joka ei seksin aikana ajattele kuin omaa puolisoa. Minä en petä omaa vaimoani, en fyysisesti enkä henkisesti. Siinä olet oikeassa että luja moraali on todella harvinainen asia tässä maailmassa! Minä en leikittele millään ajatuksilla vieraiden naisten kanssa. Joka pahalle antaa vaikka vain sormenpään, lopulta se vie koko käden.

Sehän tässä eniten ärsyttääkin, kun haluaisin myös omata lujan moraalin, enkä henkisesti pettää miestäni. Hän on aivan ihana, rakastan häntä ja Himoitsen häntä. Sen takia olenkin miettinyt, että avoin suhde voisi olla minulle sopivs. Joskus miehelle vitsillä heittänytkin idean, mutta hän ei tietenkään innostunut. Ylempi viesti voisi olla juurikin hänen kirjoittamansa. Ap

Jos kerran avointa suhdettakin olet miettinyt, totuus on vain se että oikeasta rakkaudesta sinä et tiedä yhtään mitään, et edes alkeita! Sinun "rakkaus" on vain himoa ja tarvitsemista, joista kumpaakaan ei ole todellinen rakkaus. Sinä et myöskään halua lujaa moraalia, vaan suorastaan nautit kevytkenkäisyydestäsi, ja nautit henkisestä pettämisestäkin, kun asialla annat itsesi herkutella. Valhetta ja vääryyttä olet korviasi myöten täynnä.

En ole siis oikeasti tosissani ajatellut, että haluaisin muuttaa suhteemme avoimeksi, vaan miettinyt, että jos nyt olisin vapailla markinoilla, en välttämättä hyppäisi näin naimisiin ja yksiavioisuuteen. Tottakai vastuuni tästä liitosta kannan, enkä ole eroamassa ja edelleen rakastan miestäni (oli se sitten oikeaa rakkautta mielestäsi vai tarvitsemista jne). Olemme olleet yli 9 v yhdessä joista suurimman osan naimisissa ja lapsiakin on enemmän kuin kaksi. Ja olemme alle 30-v molemmat. On omakotitalo ja autoja ja kaikki erittäin hyvin. Koen tämän olevan joku ihme vaihe, jolla pönkitän itsetuntoani, kuvittelemalla jonkun olevan ihastunut minuun, ja haikailevan minua saavuttamattomana unelmana. Onko siinä oikeassa rakkaudessa koko ajan mieletöntä hehkua toista kohtaan, ettei muita huomaakaan vielä vuosien ja vuosien päästä? Edelleen, en ole kertaakaan harkinnut eroavani.

Ei se rakkaus koskaan ole mitään mieletöntä hehkua, kuten sanoin, sinä et tiedä rakkaudesta yhtään mitään. Rakkaus on vakaa ja vahva tahdon päätös rakastaa toista ihmistä. Tämä tahdon päätös estää huomaamasta muita vielä vuosienkin päästä. Et ehkä eroa harkitse, koska itsekkäistä syistä tarvitset miestäsi, vaikka et miestäsi oikeasti rakastakaan, mutta pettämisellä herkuttelet niin että silmät kiiluvat ja kuola vain roiskuu paidalle.

Ihmiset antavat täällä sinulle neuvoja miten unohtaa sinun ihastuksesi. Minä olen sitä mieltä että sinun neuvominen on täysin turhaa hommaa. Myrkyllisestä lähteestä on täysin mahdotonta saada raikasta, juomakelpoista vettä.

Vierailija
85/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt, ap, tuollainen ihastuminen on aivan normaalia. Ja vaikka tuo ihastus on kestänyt pidempään ja ollut voimakkaampaa kuin aiemmat ihastuksesi, se on vain himoa ja korkeintaan upeita mielikuvia, ethän edes tunne tuota miestä kovin hyvin. Jostain syystä luonto vaan saa tuollaisen kemian syttymään joidenkin ihmisten välillä, en tiedä kertooko sitten geenien yhteensopivuudesta. Voi tosin olla yksipuolistakin, jos tuo mies lähettää koukuttavia feromoneja, hänellä on korkeat testosteronipitoisuudet tms. Laita asiat oikeisiin mittasuhteisiin! Älä tee asiasta turhaan isoa numeroa. Nauti nyt päiväunista ja vaikka vähän hyvän maun mukaisesta flirtistä, kuten katseista. Ne menevät kyllä ohi. Ja mistään henkisestä pettämisestä ei ole kyse, jos fantasioit pääsi sisällä. Se on sitten henkistä pettämistä, jos alat puhua tuon miehen kanssa tunteistasi oman miehesi selän takana (vaikka ette koskisikaan toisiinne). Miehellesikin tulee aivan varmasti elämässään ihastuksia. Typerää niistä on puolisolle huudella tai tehdä niistä numeroa. Ihastuksen ei kannata antaa vaan vaikuttaa omaan suhteeseensa. Mitä sitten, vaikka jomman kumman ihastus kestäisi kymmenenkin vuotta, jos arki on rakastavaa ja hyvää ja lopussa istutte harmaapäisinä yhdessä pihakeinussa.

Ja tuosta avoimesta suhteesta sanoisin, että mieti tarkkaan, ennen kuin alat mahdollisesti sellaista asiaa ajamaan. Kaikille yksiavioisillekin tulee elämänsä varrella noita "jos olisin sinkku, niin..." -hetkiä ja -ajatuksia, mutta harvalle sellainen elämäntapa aikuisten oikeasti sopii.

Vierailija
86/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se rakkaus koskaan ole mitään mieletöntä hehkua, kuten sanoin, sinä et tiedä rakkaudesta yhtään mitään. Rakkaus on vakaa ja vahva tahdon päätös rakastaa toista ihmistä. Tämä tahdon päätös estää huomaamasta muita vielä vuosienkin päästä. Et ehkä eroa harkitse, koska itsekkäistä syistä tarvitset miestäsi, vaikka et miestäsi oikeasti rakastakaan, mutta pettämisellä herkuttelet niin että silmät kiiluvat ja kuola vain roiskuu paidalle.

Ihmiset antavat täällä sinulle neuvoja miten unohtaa sinun ihastuksesi. Minä olen sitä mieltä että sinun neuvominen on täysin turhaa hommaa. Myrkyllisestä lähteestä on täysin mahdotonta saada raikasta, juomakelpoista vettä.

Silmiä avaavaa lukea tällaista tekstiä, vaikka kovin ikävältä se tuntuukin. Enkä tunnista itseäni, enkä avioliittoani tuosta. En herkuttele pettämisellä, aktiuvisesti yritän ihastuksen unohtaa ja takoa päähäni järkeä. Välillä heikkoina hetkinä saatan hänestä haaveilla ja antaa tulla fantasioihini. Otan kyllä kaikista neuvoista vaarin, mitä täällä on kirjoitettu. Voi hyvin olla, etten tiedä tuosta sinun "oikeasta rakkaudesta" mitään, sillä ei ole kuin tästä omasta kokemusta, ja edelleen, olen onnellinen ja päivittäin kiitän ja ihmettelen, kuinka hyvä mies minulla on! Siltikin mielessäni on pienen pieni ongelma kohta, joka sallii tuon miehen työkaverin tulla uniini yms. En ole siis täydellinen ihminen.

Vierailija
87/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu nyt, ap, tuollainen ihastuminen on aivan normaalia. Ja vaikka tuo ihastus on kestänyt pidempään ja ollut voimakkaampaa kuin aiemmat ihastuksesi, se on vain himoa ja korkeintaan upeita mielikuvia, ethän edes tunne tuota miestä kovin hyvin. Jostain syystä luonto vaan saa tuollaisen kemian syttymään joidenkin ihmisten välillä, en tiedä kertooko sitten geenien yhteensopivuudesta. Voi tosin olla yksipuolistakin, jos tuo mies lähettää koukuttavia feromoneja, hänellä on korkeat testosteronipitoisuudet tms. Laita asiat oikeisiin mittasuhteisiin! Älä tee asiasta turhaan isoa numeroa. Nauti nyt päiväunista ja vaikka vähän hyvän maun mukaisesta flirtistä, kuten katseista. Ne menevät kyllä ohi. Ja mistään henkisestä pettämisestä ei ole kyse, jos fantasioit pääsi sisällä. Se on sitten henkistä pettämistä, jos alat puhua tuon miehen kanssa tunteistasi oman miehesi selän takana (vaikka ette koskisikaan toisiinne). Miehellesikin tulee aivan varmasti elämässään ihastuksia. Typerää niistä on puolisolle huudella tai tehdä niistä numeroa. Ihastuksen ei kannata antaa vaan vaikuttaa omaan suhteeseensa. Mitä sitten, vaikka jomman kumman ihastus kestäisi kymmenenkin vuotta, jos arki on rakastavaa ja hyvää ja lopussa istutte harmaapäisinä yhdessä pihakeinussa.

Ja tuosta avoimesta suhteesta sanoisin, että mieti tarkkaan, ennen kuin alat mahdollisesti sellaista asiaa ajamaan. Kaikille yksiavioisillekin tulee elämänsä varrella noita "jos olisin sinkku, niin..." -hetkiä ja -ajatuksia, mutta harvalle sellainen elämäntapa aikuisten oikeasti sopii.

Kiitos näistä ymmärtäväisistä sanoista

Vierailija
88/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen  ollut ihastunut ex mieheni työkaveriin. Erittäin kohtelias ja huomaavainen mies. Pari kertaa näin miehehin työpaikalla hänet ja juteltiin niitä näitä. Sitten pari kertaa nähny työpaikan juhlissa mihin avecit sai mennä. Hakeuduin ihan tarkotuksella kyseisen miehen lähelle. Hänen koko olemuksensa oli sellainen, että kuola alkoi valumaan. Siellä juhlissa sitten parin muun naisen kanssa juttelin, niin hekin olivat kiinnittänyt silmänsä häneen. Kännissä piti sitten mennä pyytää jos kahville lähtisi... Tuli tylyt pakit mieheltä. Sanoi heti ettei ole sellanen mies, joka juoksee varattujen naisten kanssa ja vielä vähemmän työkaverien vaimojen kanssa. Ja hänellä oli tyttöystävä, mutta ei ollut juhlissa mukana.  Sen jälkeen hän ei ole sanonu mitään. Se vajoaminen kun ite tajus kuinka idiootti olin.

Vierailija
89/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihastunut omaan työkaveriini. Ja useamman vuoden hyvä ja rakastava parisuhde takana oman miehen kanssa. Mitään en aio asialle tehdä mutta on tää hiton vaikeeta.

Täällä myös yksi joka ihastunut mieheen jota tapaan työni puolesta silloin tällöin. On kestänyt vuoden verran ja odotan että menis ohi, mut koko ajan huomaan vaan ajattelevani häntä. Tiedän että oma mieheni on monessa suhteessa minulle paljon parempi, vaikka tää ei mikään vuosisadan rakkaustarina olekaan. Tän ihastuksen kanssa meillä vaan synkkaa ihan toisella tasolla ja nyt vihdoin tiedän mitä on fyysinen vetovoima. Ja ei, en aio erota ja rikkoa ihanaa perhettäni, mutta tää on kidutusta!!!

Vierailija
90/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihastunut omaan työkaveriini. Ja useamman vuoden hyvä ja rakastava parisuhde takana oman miehen kanssa. Mitään en aio asialle tehdä mutta on tää hiton vaikeeta.

Täällä myös yksi joka ihastunut mieheen jota tapaan työni puolesta silloin tällöin. On kestänyt vuoden verran ja odotan että menis ohi, mut koko ajan huomaan vaan ajattelevani häntä. Tiedän että oma mieheni on monessa suhteessa minulle paljon parempi, vaikka tää ei mikään vuosisadan rakkaustarina olekaan. Tän ihastuksen kanssa meillä vaan synkkaa ihan toisella tasolla ja nyt vihdoin tiedän mitä on fyysinen vetovoima. Ja ei, en aio erota ja rikkoa ihanaa perhettäni, mutta tää on kidutusta!!!

Eikä asiaa helpota se että tunne on molemminpuolista. Ei ole jäänyt epäselväksi.

Vierailija
91/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on kirjoitti:

Kokemusta on... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä asiaa helpota se että tunne on molemminpuolista. Ei ole jäänyt epäselväksi.

Voih, ompa kyllä kinkkinen tilanne. Pelottaa, miten itse reagoisin, jos saisin kuulla oikeasti, että tämä ihastukseni on kiinnostunut myös minusta. Nyt olen vain tulkinnut, todennäköisesti ylitulkinnut muutamia katseita ja hymyjä.... ja itse kuvittelen vain ties mitä..

Vierailija
92/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pysyä ihan vain haaveasteella, ellet ole eroamassa ihan vakavasti.

En ole harkinnut eroa, mutta välillä haaveilen, että olisin sinkku ja pääsisin ihan vakavissaan testaamaan tuota miestä.

Testaamaan :D

Törkeetä miesten esineellistämistä. Naiset on sikoja!

Vierailija
93/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole harkinnut eroa, mutta välillä haaveilen, että olisin sinkku ja pääsisin ihan vakavissaan testaamaan tuota miestä.

En tarkoittanut seksiä. Vaan testaamaan olisiko hän oikeasti kiinostunut, voisiko meistä tulla jotain.

Vierailija
94/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fantasioi siitä, että pettäisin miestäni tämän miehen kanssa, vaan haaveissani olen sinkku ja kohtaamme jne...

Vierailija
95/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, vielä monen aviovuoden jälkeen olet elossa. Vai tarkoititko: " Ihastunut mieheen, työkaveriin."?

Vierailija
96/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa,ei koskea... anna tunteiden mennä ja tulla,kaikilla on näitä ihastumisen tunteita. Eri asia on jos kaikkia näitä ihastuksia kohtaan alkaa tehdä jotain konkreettista....

Vierailija
97/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aloitus on homoilua. Tyhmä työkaveri on antanut liikaa löysiä ja väärin perustein. Yökköttävää homouden peittely näin. Hyvin tavanomainen tyyli nykyään.

Naiset omalla tavallaa tyhmiä, mutta miestyhmyys hakee kilpailijaa edelleen. Aloittaja sinulla on oltava korkeakoulutus, että nirsoille kelpaisi. Tyhjäpäinen shattailu.

Jos haluaa kunnolla jotain, lähde kirjastoon, tee niin joka päivä  jostain aiheesta, jota selvittelet.  Kiinnostaisiko lääkintävahtimestarin työ? Ne ovat homoja. Sitten homoja on kampaajina, tarjoilijoina, kokkeina. Laivalla on työtä myös, jos on koulutus pääsee helpommin noihin avoimiin työpaikkihon. Homohan ei tarvitse female-naisystävää, sopinee vuorotyö.

Vierailija
98/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näistä ymmärtäväisistä sanoista <3 en ole tosissani harkinnut, tai edes suunnitellut harkitaevani avointa suhdetta. En kestäisi sitä, että mieheni kävisi vieraissa myös.

Et tietenkään ole vakavissasi sitä harkinnut, mitä nyt miestäsi asialla kiusannut. Et luonnollisestikaan halua miehellesi muita naisia, vaikka itse haaveiletkin muista miehistä ja kaipaat heidän huomiotaan. Niinpä niin.

Vierailija
99/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näistä ymmärtäväisistä sanoista <3 en ole tosissani harkinnut, tai edes suunnitellut harkitaevani avointa suhdetta. En kestäisi sitä, että mieheni kävisi vieraissa myös.

Et tietenkään ole vakavissasi sitä harkinnut, mitä nyt miestäsi asialla kiusannut. Et luonnollisestikaan halua miehellesi muita naisia, vaikka itse haaveiletkin muista miehistä ja kaipaat heidän huomiotaan. Niinpä niin.

Siis vitsinä heittänyt hänelle, en kiusannut.

Enhän voi tietää, vaikka mieheni päänsä sisällä kuinka haikailisi muita naisia kertomatta minulle. En minäkään ole hänelle kertonut, ja jos kertoisin, hän varmasti suuttuisi, loukkaantuisi ja olisi mustasukkainen. Niinkuin minäkin, jos hänen haaveistaan kuulisin.

Vierailija
100/145 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut seksiä. Vaan testaamaan olisiko hän oikeasti kiinostunut, voisiko meistä tulla jotain.

Olet niin syvällä omassa ajatusmallissasi, ettet edes ymmärrä miten esineellistät. Väännetään vähän rautalankaa. Tavaroita testataan, autoja koeajetaan, mutta ihmisten kanssa tutustutaan tai seurustellaan.