Ihastunut miehen työkaveriin
Mitä teen... olen naimisissa, useamman lapsen äiti ja totaalisen ihastunut miehen työkaveriin. Käyn silloin tällöin miehen työpaikalla, ja meillä on silmäpeliä (ainakin kuvittelen). Pitkä katseita, hymyjä.. mies ei edes ole erityisen komea, en ymmärrä, mikä hänessä vetää.. varsinkin ovulaation aikaan hänestä tulee ihan pakkomielle ja olisi hirveä tarve ottaa yhteyttä, tai ilmaista tunteeni. Mies on vielä ilmeisesti varattu omalla tahollaan, on/off suhteessa......
Kommentit (145)
Kuvittele se toinen mies pieremässä, röyhtäilemässä, makaamassa sohvalla humalassa, likaiset kalsarit olkkarin pöydällä, jättämässä tavaroitaan joka paikkaan, ripulilla vessassa...
sitä se arki useimmiten on....sulla on hyvä mies, älä ole hölmö.
Mistähän nuo runsaat alapeukut aloituksessa oikein kertovat?
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele se toinen mies pieremässä, röyhtäilemässä, makaamassa sohvalla humalassa, likaiset kalsarit olkkarin pöydällä, jättämässä tavaroitaan joka paikkaan, ripulilla vessassa...
Vieläpä sellainen oikein kamalan pahan hajuinen pieru ja röyhtäisy yhtäaikaa? "Akka anna sitä pillua nyt, panen sua kuin elukka, tuleppa anna sitä persettä!" - Auttaako yhtään?
Joku hormonihäiriö sulla. Kaikki me ihastustaan välillä - se on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan maailman ainoa nainen tällaisessa tilanteessa.
Taas joku yksinkertainen nainen on ihastunut - laitetaan ero vireille, myydään talo ja jaetaan lapset.
Et sillein.
Kun se suuri tunne vie mennessään. Ja aviomies on muuttunut tylsäksi.
Miksi flirttailet ja annat signaaleja, että olet ”antamassa”. Entäs jos kyseessä on vain panojuttu miehen puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläpä sellainen oikein kamalan pahan hajuinen pieru ja röyhtäisy yhtäaikaa? "Akka anna sitä pillua nyt, panen sua kuin elukka, tuleppa anna sitä persettä!" - Auttaako yhtään?
tähän vielä lisään eron jälkeisen tyhjän lompakon, ahtaan kaksion, lapsen kitisemässä leirikoulurahoja ja revenneet haalarit, joiden maksamiseen sulla ei ole rahaa, mutta ei uusikaan ukko niitä maksa...eikä kokkaa, eikä pese pyykkejään....
Kannattiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain olla vähän simppeli.
Järkeni todellakin sanoo, että olen oikeasti tyhmä. Tämän parempaa miestä en ikinä voi saada, kun olen jo parhaan napannut. Aidosti ajattelen näin. Olemme suht nuoria ja yhdessä jo 9 vuotta (josta olen ylpeä). Olen itse vaan sellainen, että missä kuljen, saan katseita miehiltä ja huomiota. En ole mikään meikkifeikkipelle, vaan "luonnonkaunis" ja kuljen ilman meikkiä. Ennen miestäni oli ottajia jonossa asti, liioittelematta. Luulen, että tämä jättänyt minuun jälkensä ja kaipaan huomiota muiltakin miehiltä. Olen ihastunut ennenkin, mutta ne ovat menneet nopeasti ohi. Ap
Tuskin olet ainoa. Käyttäydy oikeasti järkevästi!
Mä olen ihastunut omaan työkaveriini. Ja useamman vuoden hyvä ja rakastava parisuhde takana oman miehen kanssa. Mitään en aio asialle tehdä mutta on tää hiton vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku yksinkertainen nainen on ihastunut - laitetaan ero vireille, myydään talo ja jaetaan lapset.
Et sillein.
Kun se suuri tunne vie mennessään. Ja aviomies on muuttunut tylsäksi.
Miksi flirttailet ja annat signaaleja, että olet ”antamassa”. Entäs jos kyseessä on vain panojuttu miehen puolelta?
En todellakaan tiedä, onko miehen puolelta edes yhtään mitään, hyvin olen voinut kuvitella "pitkät katseet" jne..
Onko sulla ennen tullut tämmöisiä himokohtauksia muita miehiä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Järkeni todellakin sanoo, että olen oikeasti tyhmä. Tämän parempaa miestä en ikinä voi saada, kun olen jo parhaan napannut. Aidosti ajattelen näin. Olemme suht nuoria ja yhdessä jo 9 vuotta (josta olen ylpeä). Olen itse vaan sellainen, että missä kuljen, saan katseita miehiltä ja huomiota. En ole mikään meikkifeikkipelle, vaan "luonnonkaunis" ja kuljen ilman meikkiä. Ennen miestäni oli ottajia jonossa asti, liioittelematta. Luulen, että tämä jättänyt minuun jälkensä ja kaipaan huomiota muiltakin miehiltä. Olen ihastunut ennenkin, mutta ne ovat menneet nopeasti ohi. Ap
Nyt laitat kodin kuntoon oikein kunnolla, siivoat ja laitat ylellisen ruuan, varaat kynttilöitä ja illalla hurmaat miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
susta kiertää varmaan jo nyt huhut miesporukoissa siellä työpaikalla, ei tietenkään miehesi kuullen.
Tähän en usko, siellä käy muidenkin vaimot ja lapset ja kaverit pitkin päivää piipahtamassa, eli siinä ei ole mitään erikoista, että sielä käyn silliil tällöin.
Ei kunnollisista naisista huhuja kierräkään, sinusta ainoastaan. Kyllä sinun huor*htava käytös on siellä laitettu merkille, ja sinulle nauretaan, sekä miestäsi surkutellaan, kun tuollaisen naisen on mennyt ottamaan. Jos jollakin miehellä on hor* vaimona, se ei työpaikan kahvihuoneessa kauan salaisuutena pysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain olla vähän simppeli.
Se oli sarkasmia.
Laitat päällesi jotain seksyä alusvaatetta ja mies saa yöllä riisua sinut.
Enkä ole siis miehen kanssa flirttaillut, muutaman kerran vaihtanut muutaman sanan. Pystyn myös olemaan katsomatta häntä, uskoisin, ettei hän tiedä ihastumisestani. Tai ainakaan usko, että olisin häneen ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Laitat päällesi jotain seksyä alusvaatetta ja mies saa yöllä riisua sinut.
Eilenkin rakasteltiin kiihkeästi, enkä ajatellut ihastustani, mutta yöllä näin hänestä unta, taas...
Sehän tässä on, kun ei mene ohi. Aaltoilee vaan.