Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen haluaisit olla? Kuvaile unelmaelämäsi

Vierailija
16.11.2017 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada seksiä komeilta jännämiehiltä.

Vierailija
22/26 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärilläni olisi pieni, mutta onnellinen perhe ja suku, jonka kanssa viihtyisimme ja tulisimme hyvin toimeen.

Saisin pysyä terveenä, samoin läheiseni.

Asuisin luonnon lähellä ja minulla olisi kivaa seuraa luontoretkeilyyn ja siellä käytäisiin usein.

Minulla olisi ihana työpaikka ja tulisin taloudellisesti riittävän hyvin toimeen.

Osa noista on toteutunutkin osittain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vahva nainen tulisi ja elättäisi minut antaen minun panostaa bodaamiseen ja vauvapalstailuun

Vierailija
24/26 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva työpaikka, ihan tavis, kivat työtoverit, joiden kanssa kävisin drinkillä töiden jälkeen.

Lomia välillä hiihtokeskuksissa, välillä tropiikissa.

Ei rikkauksia, mutta ongelmat pystyttäisiin ratkomaan, suuttuakin voisi ja uskaltaisi sanoa missä vika.

Melkein toteutuikin, raskaan työpäivän jälkeen olin helpottunut ja kävin ostoksilla - kotiin palatessa mies öykkäröi.

Ehkä joskus uudessa elämässä.

Oikeasti liika onnellisuus voisi tuntua oudolta.  Tärkeintä on että Jumala armahtaa kaikkia sitten kun on tilinteon päivä.

Vierailija
25/26 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista:

Richard Bransonin elämää

Vierailija
26/26 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jatkaa samoja töitä kuin tähänkin mennessä, mutta niin että minulla olisi enemmän valinnanvapautta tehtävien ja työaikojen suhteen. Rahaa voisi olla enemmän, vaihtaisin asuntoa, söisin enemmän ulkona ja hankkisin sähköauton. Harrastaisin enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme