Parisuhteen pahat: Missä kulkee raja?
Olemme olleet miesystäväni kanssa vajaan vuoden verran. Suhteen edetessä miehestä on paljastunut pieniä, mutta minun mielestäni hieman kiusallisia seikkoja.
Jokin aika sitten paljastui, että miehellä on profiili tunnetulla aikuisille suunnatulla sivustolla, jossa käyttäjät voivat esitellä itseään ja hakea seksiseuraa. Kun asia paljastui, mies sanoi poistaneensa profiilinsa. Lisäksi hän seuraa eräässä sosiaalisen median palvelussa, ei vain tunnettuja seksialalla työskenteleviä henkilöitä, vaan myös yksityisiä, ulkomaalaisia seksipalvelujen tarjoajia.
Syy siihen, miksi minä nyt rustaan tätä viestiä on se, että MITÄHÄN V***A???! Onko vika hänessä, hänen kypsymättömyydessään ja ajattelemattomuudessaan vai minussa, joka ei käsitä sitä, miksi nelikymppisen miehen täytyy saada nauttia tämän tapaisista palveluista?
Puheeksi en aio asiaa ottaa, nämä on hänen valintojaan, mutta itse tässä mietin sitä, haluanko jakaa elämäni saatika perustaa perhettä tuon tyyppisen miehen kanssa.
Mitä mieltä arvon AV-raati on?
Kommentit (15)
Onko väliä mitä muut ajattelevat, sinähän siinä suhteessa olet?
Kyllä maailmaan kysymyksiä mahtuu.
Selvittäkää asia keskenänne. Keskustelu Äityliinin herkkukeiton ääressä aukaisee parisuhteen solmut.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Se on ihan teidän kahden keskinen asia. Ei ole olemassa mitään universaalia parisuhteen mallia mitä kaikkien täytyy toteuttaa. Määritelkää itse mitä haluatte elämältä.
Silti sanoisin, että suurin osa ihmisistä ei tuollaista parisuhdekuviossaan hyväksyisi.
Parisuhteen raja löytyy sinun tunteestasi, ap. Jos asia on sinulle ok, se on ok. Jos profiilit tuntuvat pahoilta, ne eivät ole ok.
Ihmettelen, että miksi mies seuraa jossain somessa seksityöntekijöitä. Tuskin ne työntekijät on esim. kuviaan esitelleet ihailun toivossa vaan asiakkaita haaliakseen.
Oli suhteessa tai ei, niin en koe mitenkään positiivisena maksullista seksiä hankkivia
Vastasin ei.