Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ilmeisesti vaarassa saada kenkää töistä

Vierailija
16.11.2017 |

Ihan vain siksi, kun työnantaja ei tee työaikanaan työvuoroon kuuluvia tehtäviä ja mä olen nostanut asiasta metelin. Saa nähdä mikä on irtisanomisperuste, sillä olen valehtelematta nopein ja tehokkain työntekijä.
Esimerkiksi jos olen hänen kanssaan työvuorossa, niin joudun tekemään yksin 80% kaikista töistä, kun hän pälpättää puhelimessa. Kaiken lisäksi hän on aina työvuorosta myöhässä. Suoraan sanottuna vituttaa kaitsea aikuista miestä kuin lasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työ hakuun heti.

Vierailija
2/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska pomo ei tykkää, että joku kertoo faktat pöytään. Mielummin etsitään toinen, rennompi mutta alistettava, paikalle pomon rinnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sinulla kyllä ole mitään oikeutta alkaa sanella työnantajallesi mitä hänen pitäisi tehdä ja mitä ei.

Vierailija
4/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sinulla kyllä ole mitään oikeutta alkaa sanella työnantajallesi mitä hänen pitäisi tehdä ja mitä ei.

Samat työt hänelle kuuluu kuin mulle ja muille työntekijöille. Jos ei kiinnosta paikan päällä tehdä töitä, niin voisi varmasti palkata lisää työntekijöitä niin ei itse tarvitse vaivautua paikalle. Asiatkin joista mä hänelle joudun jatkuvasti sanomaan, kuuluu jokapäiväiseen työvuoroon.

Vierailija
6/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi työ hakuun heti.

Oon hakenut uutta työtä viimeiset 4kk koulun ohelle.

Vierailija
7/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat työt hänelle kuuluu kuin mulle ja muille työntekijöille. Jos ei kiinnosta paikan päällä tehdä töitä, niin voisi varmasti palkata lisää työntekijöitä niin ei itse tarvitse vaivautua paikalle. Asiatkin joista mä hänelle joudun jatkuvasti sanomaan, kuuluu jokapäiväiseen työvuoroon.

Eikös pomon työ ole huolehtia että sinä teet työsi?

Vierailija
8/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole työnantajasi esimies niin et voi määritellä mitä töitä hänelle kuuluu. Ilmeisesti kyseessä on joku yhden ihmisen omistama yritys, jossa yrittäjä tekee myös töitä?

Jos näin, niin eiköhän tuo ko. henkilö ole sinun esimiehesi ja yrityksen omistaja ja palkanmaksajasi, joten sinä et voi kertakaikkiaan määritellä, mitä töitä ko. henkilö tekee tai on tekemättä. Huolehdi vain omista töistäsi ja anna työnantajasi huolehtia itse omista töistään ja seuraamuksista jos hän ei niitä tee.

Vierailija
9/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole työnantajasi esimies niin et voi määritellä mitä töitä hänelle kuuluu. Ilmeisesti kyseessä on joku yhden ihmisen omistama yritys, jossa yrittäjä tekee myös töitä?

Jos näin, niin eiköhän tuo ko. henkilö ole sinun esimiehesi ja yrityksen omistaja ja palkanmaksajasi, joten sinä et voi kertakaikkiaan määritellä, mitä töitä ko. henkilö tekee tai on tekemättä. Huolehdi vain omista töistäsi ja anna työnantajasi huolehtia itse omista töistään ja seuraamuksista jos hän ei niitä tee.

Kyseessä on ketjuravintola ja meitä on vain kaksi työntekijää vuorossa. Muiden työntekijöiden kanssa homma pelaa ja työt jakautuu tasaisesti, mutta hänen kanssaan joutuu aina tekemään 80% töistä yksin ja jonot pitenee. Päivittäin tehtäviä töitä hän ei tee koskaan ja koko pulju ei edes pyörisi, jos kukaan ei patistaisi jatkuvasti.

Vierailija
10/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan samassa paikassa kun mä olin. Ns. pomon pitäisi oikeasti tehdä myös niitä samoja töitä kun minun/ap:n, mutta ei tee kun sitä ei huvita, tulee myöhässä, lähtee ajoissa ja puolet päivästä on "asioilla". Lopputuloksena ap/minä huolehtii myös ne asiat jotka pomon pitäisi ihan oikeasti huolehtia ja ottaa vastuulleen.

Vierailija
11/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne, mä rupesin tahallani hidastelemaan ja ihan kylmänviileesti jätin ne hommat tekemättä, jotka hänelle kuuluikin.

Ensin oli ihan huuli pyöreenä, mutta alkoi sitten toimeen.

Mä olen työntekijä, en orja.

Vierailija
12/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pomo ei osaa meidän töitä, sähköpostiviestejäkin pitää kirjoittaa tämän ihmisen puolesta. Suomalaiset pomot on ihan vitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi