Naapurissa mukavan oloinen mies
Olen sinkkunainen. Miten tutustua häneen. En tiedä onkohän sinkku. Hän kyllä liikkuu joka kerta yksin. Hän myös keskustelee ja on kohtelias.
Kommentit (22)
No kysy jotain esim että paleltaako teitä jokaista kotona talvella niinkuin minulla , ei vissiin patterit ihan täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Päästele masturbaatiosointuja hänen seinän takana ja moikkaa kasuaaristi päivällä.
Miten Kasuaarit moikkaa?
Ai oot stalkkari ja creepy ahdistelijapervo?
Mukavilla miehillä on aina paksu...lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Ai oot stalkkari ja creepy ahdistelijapervo?
En ole stalkkeri, en tiedä hänestä mitään. En edes sukunimeä. Asumme eri kerroksessa.
Vierailija kirjoitti:
No kysy jotain esim että paleltaako teitä jokaista kotona talvella niinkuin minulla , ei vissiin patterit ihan täysillä.
En palele
Vierailija kirjoitti:
Oon se mies. Tuu koputtaa mun ovee jos haluat saunaan mun kaa :). Olen menossa sinne 5 minuutin sisään.
Kävin jo saunassa. Minäkin olen mies, mutta hetero.
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat valitettavasti pelata vähän eri liigassa ku se mukavan oloinen mies. Ja siis mies paljon korkeammalla tasolla. Ja tätä veikkaan siksi, että hän "kelpaisi" sulle.
Miten saan hänet kiinnostumaan minusta?
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat valitettavasti pelata vähän eri liigassa ku se mukavan oloinen mies. Ja siis mies paljon korkeammalla tasolla. Ja tätä veikkaan siksi, että hän "kelpaisi" sulle.
Tunnetaanko me? Mistähän sinä mitään tiedät minusta ja tästä naapurista??? Ole sinä incel hiljaa kun et mistään mitään tiedä.
Sinulla on vain typeriä olettamuksia ihmisistä ja lauot täällä oksennuksiasi.
On se kumma kun tuntemattomilla on AINA antaa ohjeita näihin.
Usein, älä, se painii eri sarjassa kun sä... mitä sinä incell kuvittelet
Villin naisen on parempi jättää normaalit miehet rauhaan.
Anna mennä vaan. Mäkin katselen naapurin nallemaista miestä sillä silmällä. Söpis on
Vierailija kirjoitti:
Mut entäs jos on söpö naapurin tyttö ja hän suloinen naapurin mies
Vierailija kirjoitti:
Levitätte ne taudit vain omien parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut entäs jos on söpö naapurin tyttö ja hän suloinen naapurin mies
Villimja söpö?
Tuu koputtaa mun oveen. Oon tänään yksin ja pitäis baariin lähteä mutta ei ole seuraa. Voidaan mennä kahdestaan ja sit yöksi mun luo :)
Oon se mies. Tuu koputtaa mun ovee jos haluat saunaan mun kaa :). Olen menossa sinne 5 minuutin sisään.