Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytätkö vanhemmalta vai nuoremmalta kuin oletkaan?

Vierailija
16.11.2017 |

Minä kaiketi nuoremmalta (ja reippaastikin) kun huomaan aina ihmisten hämmästyneet ilmeet kun kerron lapsestani jonka olen saanut kuitenkin päälle parikymppisenä. Aina seuraa kysymys että kuinka vanha minä sitten olen jos mulla on tuon ikäinen lapsikin...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama vuosi sitten minua luultiin huomattavastikin ikäistäni nuoremmalta, mutta nykyään taidan olla ihan ikäiseni näköinen (34 v.). Minusta tuntuu, että olen viime vuosien aikana vanhentunut kovasti.

Vierailija
22/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan usein nuoremman näköiseksi, mutta tunnetustihan tää on yks iskurepla / naisten keskinäinen imartelukehu :D En nyt menis iha luottamaan noihin, ikäiseltäni näytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan usein nuoremman näköiseksi, mutta tunnetustihan tää on yks iskurepla / naisten keskinäinen imartelukehu :D En nyt menis iha luottamaan noihin, ikäiseltäni näytän.

Meitä oikeasti nuoren näköisiä miehet välttelee, ettei tule pedofiliasyytöksiä tai iskettyä vahingossa jotakuta paljon nuorempaa.

Vierailija
24/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan usein nuoremman näköiseksi, mutta tunnetustihan tää on yks iskurepla .

Minua ei ole kukaan iskenyt, eikä kauniiksi tai söpöksi sanonut, vaan päin vastoin rumaksi. Olen siis se, joka edellisellä sivulla totesi näyttävänsä nuorelta, muttei kauniilta.

Vierailija
25/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikuinen kolmevitonen, katotaan kauanko tätä kestää. 

Mua on arveltu 25-30 vuotiaana kolmevitokseksi, ei siinä mitään, koska sama kolmevitonen olen, vaikka nyt jo 43 v. Ja tosiaan, ei tätä varmana kauaa enää jatku. :) 

Vierailija
26/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttävät suurin piirtein ikäisiltään. Varsinkin hymyillessä juonteet näkyvät silmien ympärillä kaikilla yli kolmekymppisillä. Viitisen vuotta nuoremmaksi tai vanhemmaksi voi toki luulla, mutta nämä 20 vuotta nuoremmalta näyttävät on hölyn pölyä. Kyllä ihosta iän näkee!

Vierailija
27/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän huomattavasti oikeaa biologista ikääni nuoremmalta. Olen 30v, ja multa mm. kysellään busseissa, ostanko nuorisolippua ym. Haluaisin näyttää ikäiseltäni tai edes selvästi täysi-ikäiseltä. No, vuodet korjanneevat asian. 

Vierailija
28/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihosta iän näkee!

Finnit nuorentavat keski-ikäisen.

Vierailija
29/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein luullaan muutamaa vuotta nuoremmanksi, 22-25-vuotiaaksi. Olen 29-vuotias. Luulen sen johtuvan siitä, että iho on hyvä ja raikas, koska en juo, polta, enkä grillaa itseäni. Minulla on kauniit kasvot, mutta huonot hiukset, ja on aina ollut.

Vierailija
30/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalta varmaankin

Koska ei ikinä kysytä papereita

Vierailija
31/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalta. Eipä siitä kauaakaan ole, kun piti papereita näyttää, kun olin ostamassa K-16-tuotetta 27-vuotiaana.

Ehkäpä se ikäistään nuoremmalta näyttäminen on suhteellisen tavallista suomalaisille.

Vierailija
32/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina luultu vanhemmaksi. Hain teini-ikäisenä kaveriporukalle juomat, kun ei koskaan kysytty papereita. Jostain syystä muutama viikko sitten saunaolutta ostaessa kysyttiin paperit. Varmaan 10 vuotta sitten baarissa viimeksi kysytty. Olen 32v., useimmiten veikataan viitisen vuotta vanhemmaksi.

Vierailija
33/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalta 😞

Oon 27 mutta varsinkin suun ympärille on tullut paljon ryppyjä. Lisäksi mun kasvot on aika rasvattomat mikä saa ne näyttää vanhemmilta. En juo, en polta, en ota aurinkoo. Geenitkin pitäs olla kohillaan, koska äiti ja sisko rypyttömiä.

Vierailija
34/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni näytän ikäiseltäni, mutta puolisoni ihmetteli, että miten voin näyttää kymmenen vuotta nuoremmalta kymmenen vuotta nuoremmasta tuttavasta.

Vierailija
35/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän tai vaikutan nuoremmalta kuin olen (30v).

Olen lyhyt, vaalea ja piirteeni ovat sillä lailla lapsekkaat, että erottuva meikki näyttää typerältä. Isot posket ja pieni suu. Ihoni on kalpea ja rasvainen ja minulla on akne. Olen lapseton, introvertti, hiljainen ja pidättyväinen ja ujo. Muita ikäisiäni olen jäljessä elämäntilanteen suhteen, jämähtänyt entiseen, kaiken opiskelu- ja työelämän ulkopuolelle ja se tuntuu.

Matkustan edelleen nuortenlipulla ja usein muiden puheista käy ilmi, että minun ajatellaan olevan nuorempi kuin olen. Suoria kehun tapaisia kommentteja en saa.

Vierailija
36/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee olosuhteista riippuen, joskus viisi vuotta vanhemmaksi ja joskus viisi vuotta nuoremmaksi. Omasta mielestäni näytän ikäiseltäni eli 25v.

Vierailija
37/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmalta, paperit kysytään. Olin kasvontunnistuskoneessa ja sekin heitti 5-10 vuotta alle (enemmän kuin hymyilin) . Hölmö kommentti että nuorelta vaikuttaminen olisi jotenkin kaunista, yleensähän kaunottaret juuri näyttää nuorenakin vähän vanhemmilta. Nuoruus on korkeintaan söpöä.

Aika katkeraa tekstiä.

Vierailija
38/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttävät omasta mielestään tai saamansa palautteen perusteella nuoremmilta. Ongelma on siinä ettei juuri kukaan anna rehellistä palautetta, etenkään negatiivista.

Totuus selviää ainoastaan lähettämällä rehellinen kuva johonkin nettipalstalle tms. Esim. Realrateme on hyvä, siellä bannataan epärealistisen palautteen antajat saman tien. Mutta jos vertaa livenä saatuihin kohteliaisuuksiin, palaute ei 99% tapauksista tule olemaan positiivinen yllätys.

Tuolla voi testata omia kykyjään iän arvioinnissa. Toki kuvat sekoittavat pakkaa, osa on rehellisempiä ja osa vähemmän rehellisiä sentin fakeup-kerroksella, filttereillä, jne.

https://www.guessmyage.net/index-gb-3.php?utm_expid=20079869-21.CgMtY13…

Suurin osa omista arvauksisita naisten suhteen osui n. 3v tarkkuudella. Yli 5v heittoja ei tullut ainuttakaan. Livenäkään en muista koskaan tavanneeni esim. nelikymppistä jota voisin edes kuvitella kolmekymppiseksi.

Vierailija
39/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että ihan ikäiseltäni. Olen 35-vuotias.

Pukeudun niin kuin ikäiseni pukeutuu. Jos olisin hoikka niin se varmaan vähän nuorentaisi. Nyt tulee ainakin omasta mielestäni sellaiset tätifibat..

Tosin minulla on 3kk ikäinen vauva eli toivottavasti minua pidetään kuitenkin alle 40-vuotiaana 😀

Hei, kysyttiin multa muuten henkkarit alkossa pari viikkoa sitten!

Vierailija
40/43 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään kuvittelua että näyttää nuoremmalta. Minä yllätyn tosi usein kun kuulen jonkun naisen iän. Jostain syystä ihmiset vain näyttävät nuorilta. Tai sitten olemus, vaatetus, meikkaus tekee nykyisin sen. Poikkeuksena on ketjupolttajat, heidän iän näkee jo kaukaa.

Ja se on totta että nuorelta näyttäminen ei tarkoita että olisi kaunis ja haluttu. Minäkin näytän nuorelta mutta ulkonäköä on aina kommentoitu rumaksi.