Näytätkö vanhemmalta vai nuoremmalta kuin oletkaan?
Minä kaiketi nuoremmalta (ja reippaastikin) kun huomaan aina ihmisten hämmästyneet ilmeet kun kerron lapsestani jonka olen saanut kuitenkin päälle parikymppisenä. Aina seuraa kysymys että kuinka vanha minä sitten olen jos mulla on tuon ikäinen lapsikin...
Kommentit (43)
Vaikea sanoa itse, ikäiseltäni varmaan.
30v.
Nuoremmalta. Olen jo melkein 21-vuotias mutta minua pidetään monesti teini-ikäisenä ja näytän kuulemma ihan pikkutytöltä. No, mitäpä se haittaa.
Nuoremmalta, mutta ei se tarkoita, että näyttäisin kauniilta.
Eiköhän 95% mammoista ole ainakin 10v nuoremman näköisiä kaunottaria (heidän omasta mielestä). Ja 100% suomalaisista miehistä rumia.
Näytän rupsahtaneelta ikäiseltäni....
Nuoremmalta, paperit kysytään. Olin kasvontunnistuskoneessa ja sekin heitti 5-10 vuotta alle (enemmän kuin hymyilin) . Hölmö kommentti että nuorelta vaikuttaminen olisi jotenkin kaunista, yleensähän kaunottaret juuri näyttää nuorenakin vähän vanhemmilta. Nuoruus on korkeintaan söpöä.
Olen 33, mutta aina kysytään paperit jos ostan mietojakin alkoholijuomia. Tosin onko se suositus nykyään kysyä kaikilta alle 30-vuotiaan näköisiltä, joten näytän varmaan aika lailla ikäiseltäni? Hassultahan se silti tuntuu, kun 15 vuotta on jo ollut oikeus noita ostaa.
Paljon, paljon nuoremmalta. Ei ole kivaa siinä vaiheessa, kun yläasteelaiset luulee samanikäiseksi ja ihan joka ikinen uusi tuttavuus pitää sinua teini-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmalta, paperit kysytään. Olin kasvontunnistuskoneessa ja sekin heitti 5-10 vuotta alle (enemmän kuin hymyilin) . Hölmö kommentti että nuorelta vaikuttaminen olisi jotenkin kaunista, yleensähän kaunottaret juuri näyttää nuorenakin vähän vanhemmilta. Nuoruus on korkeintaan söpöä.
Söpöys ei sulje pois kauneutta.
Niin ja näytän nuoremmalta.
En tiedä, joskus on tehnyt mieli kysyä. Luulen kuitenkin, että nuoremmalta. Olen 24v, mutta tunnen itseni henkisesti about 18-vuotiaaksi vaikken yhtä teinimäinen olekaan (enää).
Kuukausi sitten minua luultiin lähes 20v nuoremmaksi. Hämmästyin aika paljon. Olen mies.
Ilmeisesti näytän 24v ikäistäni nuoremmalta, kun mua luullaan tyttärekseni silloin tällöin.
Naisillehan tuo on ainoastaan etu, mutta miehenä vähän tuntuu että sellainen -10v nuorekkuus on vaan negatiivinen juttu. Pojitellaan ja katsotaan nenänvartta, naiset pitää ihan kersana eikä meinaa uskoa että olen samaa ikäluokkaa.
Meikattuna paljon vanhemmalta, ilman meikkiä nuoremmalta. Joskus kysytään jopa paperit ilman naaman maalaamista, meikattuna korkeintaan eläkeläiskorttia 😂
Sama juttu. Olen 33 ja sain lapsen 21. Aina ihmetellään, että kuinka mulla voi olla lapsi jo varhaisteini. Näytän nuoremmalta kuin kolmekymppinen. Ihan kiva:)