Anna Abreun salaisuus paljastui - esiintyy jatkossa nimellä Abreu
Näin kertoo IL.
Annan huippuajat ovat takana, mutta ehkä tässä on laskettu kun moni artisti jää nyt tauolle niin on paikka napata radiosoittoa ja keikkoja. Vai onkohan musiikkikin uudistunut?
Kommentit (30)
Vartiaisen Turvasana on taidetta tähän pläjäykseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo biisi tehty oikeasti tosissaan? Kuin irvokas parodia nykyisistä alatyylisistä suomilyriikoista ja olemattomista melodioista. Ihan kamala. Onko ABREU taiteilijanimi uudelle huumoriartistille?
Isopää sanoi haastiksessa, että vihdoin hän saa "toteuttaa itseään ja tehdä sieluaan ilmentävää musiikkia". Tämä kakka siis on sellaista, Abreun sielusta suoraan??
Voi myötähäpeä. Voisin ottaa itse kappaleen vielä huumorina, mutta nuo Annan mukasyvälliset kommentit biisistä vievät viimeisetkin uskottavuuden rippeet hänestä artistina (ja ihmisenäkin).
Melkoinen salaisuus! Kiviäkin kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo biisi tehty oikeasti tosissaan? Kuin irvokas parodia nykyisistä alatyylisistä suomilyriikoista ja olemattomista melodioista. Ihan kamala. Onko ABREU taiteilijanimi uudelle huumoriartistille?
Isopää sanoi haastiksessa, että vihdoin hän saa "toteuttaa itseään ja tehdä sieluaan ilmentävää musiikkia". Tämä kakka siis on sellaista, Abreun sielusta suoraan??
Voi myötähäpeä. Voisin ottaa itse kappaleen vielä huumorina, mutta nuo Annan mukasyvälliset kommentit biisistä vievät viimeisetkin uskottavuuden rippeet hänestä artistina (ja ihmisenäkin).
Tässä nuo kommentit, säälittävää. Sedät tekee törkybiisejä ja pissis joutuu niitä laulamaan jotta saa edes jotain palkkaa. Tuskin lumilautailija-mies pystyy molempia elättämään, etenkin kun matkustelevat jatkuvasti ympäri maailman ja biksukuvia pukkaa...
Antti Tuisku toi tämän "läppä" musiikin pari vuotta ja se toimii sillä itsellään, mutta muut ei vaan osaa tehdä uskottavasti.
Mä luulin että tuo biisi on vitsi, mutta että "Soo Soo kuvastaa tosi paljon sitä kuka mä olen". En ymmärrä nykymusiikkia.
Miksi naisartistit haluavat antaa itsestään nykyisin niin horahtavan ja esineellisen vaikutelman? Ikävä ysäriä ja vahvoja, itsenäisiä naisia...
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku toi tämän "läppä" musiikin pari vuotta ja se toimii sillä itsellään, mutta muut ei vaan osaa tehdä uskottavasti.
Se toimii Antti Tuiskulla siksi, koska hän piilottelee kaapissa sitä mörköä johon tuo läppämusiikki perustuu.
Abreu yrittää tehdä Tuiskuja. Mutta Tuiskulla on mukana itseironiaa ja parodiaa. Tämä on vain mautonta.