Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisissa tilanteissa harrastat wc-istuimen vuoraamista?

Vierailija
16.11.2017 |

Kyläpaikat? Kolikkowc:t? Työpaikka, koulussa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka vaihdatte pyyhkeet vieraiden jälkeen: Eikö teillä ole erikseen vieraspyyhettä, vai ettekö luota siihen, että vieraan pyyhkivät kätensä vieraspyyhkeeseen?

Meillä käy paljon lapsivieraita, jotka pyyhkivät kätensä mihin tahansa pyyhkeeseen, siksi vaihdan. Sitä paitsi eikös käsipyyhkeet pitäisi vaihtaa muutenkin muutaman päivän välein.

Vierailija
22/29 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka vaihdatte pyyhkeet vieraiden jälkeen: Eikö teillä ole erikseen vieraspyyhettä, vai ettekö luota siihen, että vieraan pyyhkivät kätensä vieraspyyhkeeseen?

Olen nähnyt muutaman kerran, miten vieras hulauttaa kätensä hanan alla pesemättä niitä kunnolla ja kuivaa ne sitten kasvopyyhkeeseeni.

Miksi ihmeessä menet toisen vessatouhuja kyyläämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vessassa ja yleisissä vessoissa.

Vierailija
24/29 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laukussa aina pieni pullo käsidesiä, jos joutuu yleisessä vessassa käymään, pyyhin sillä aina pöntön istuinosan.

Vierailija
25/29 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä taudin saatte perseen ja reiden reunoihin?

Mä oon kans miettinyt tätä samaa :D Jos istuinrenkaalla ei näy mitään kummempaa (monesti pyyhkäisen paperilla ympäri varmistuakseni, että se rengas on kuiva), niin mitä se paperi siinä auttaa? Suojaa tosiaan takareisiä pikkusen, se onkin kaikista alttein paikka saada virtsasukupuolinorotulehdus kuulemma.

Jos vessa on siivoton, en mene sinne tai sitten pissaan jalkalihaksien varassa koskematta istuinrenkaaseen ollenkaan.

Vierailija
26/29 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan vessassa tai muutoin sellaisessa julkisessa WC:ssä, jossa puhtauden taso epäilyttää. Jos mahdollista, vältän käyttämästä tällaisia käymälöitä kokonaan.

Vierailija
27/29 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarien & yökerhojen vessassa, ellen:

A) ole tosi jurrissa, jolloin ei kiinnosta

B) vessapaperi on loppu

Vierailija
28/29 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vuoraa paperilla wc-pönttöjä. Ulkomailla olen vähän tarkempi, sattaa olla verta ja muita hepatiittia itämaissa ja välimeren eteläpuolella. Onneksi nissä on ne kyykky-vessat, minulle ne sopivat, ei tarvi istua toisen eritteisiin. Joskus ei voi mennä ollenkaan kun lattiakin on kakassa ( Ranskassa ).

Vierailija
29/29 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tilanteessa, täysin turhaa touhua. Ihmekös naisten vessoihin on aina hirveät jonot, ku akat vuoraa koko kopin lattiasta kattoon omalla vuorollaan. 😂