Mitä kappaletta ette voi kuunnella itkemättä ja miksi?
Itselläni PMMP:n Lautturi. Sanat liippaavat liian läheltä. Toinen samaa teemaa käsittelevä kappale Johanna Kurkelan Prinsessalle, jossa hyvästellään läheinen viimeiselle matkalle.
Kommentit (1034)
Tapio Rautavaara - Päivänsäde ja Menninkäinen
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua taas?? En ole vammainen, en itke jonkun paska musiikin takia.
Olet selvästi tunnevammainen.
Evakon laulu ja Sotaveteraanien iltahuuto.
Cheekin versio Apulannan Jumalasta on koskettava.
Christina Aquilera - Hurt. Musiikkivideo on todella koskettava.
Pieni mies- Jukka Kuoppamäki.
Pieni mies antoi odottaa itseään. Mutta kun hän saapui tähän maailmaan niin itku pääsi. Aina herkistyn, kun kuulen tämän laulun.
t. Vaari
Hurriganes It ain't what you do
Kaikki Tauskin kappaleet. Itkuni on lohduton
Jumal velhon kaikki biisit varsinkin kun ensilumi sataa biisi, hyi saatana mä vihaan talvee..
Sleepy Sleepers - Simpeleen Ilotalo
Jari Huhtasalo: Äideistä parhain
Muistisairas äitini oli vanhainkodissa. Äitienpäiväjuhlassa laulettiin tuo laulu. Pidin äitiäni kädestä kiinni ja itkin. Äidin ja tyttären herkkä hetki. Aina minua on tuo kappale liikuttanut kyyneliin asti, edelleen.
Once Upon a Time in The West soitettiin läheiseni hautajaisissa.
Eino Leinon Nocturne ja Elegia. Sitten laulu Pieni ystäväin, se, jonka Timo Turunen esittää. Olen tässä vuosien varrella tullut melko herkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jari Huhtasalo: Äideistä parhain
Muistisairas äitini oli vanhainkodissa. Äitienpäiväjuhlassa laulettiin tuo laulu. Pidin äitiäni kädestä kiinni ja itkin. Äidin ja tyttären herkkä hetki. Aina minua on tuo kappale liikuttanut kyyneliin asti, edelleen.
😭 Äitini kuoli nuorena ja isämme ehdotti että kyseinen kappale laulettaisiin äidin arkun vieressä kirkossa ja vielä Huhtasalon laulamana. Meidän oli pakko isän ehdotus " teilata" sitä ei olisi kenenkään sydän kestänyt murtumatta. Niin kohdilleen kuin kappale olisi sopinutkin.
Onko evakon laulu nyt ukrainalaisille evakoille .