Mitä kappaletta ette voi kuunnella itkemättä ja miksi?
Itselläni PMMP:n Lautturi. Sanat liippaavat liian läheltä. Toinen samaa teemaa käsittelevä kappale Johanna Kurkelan Prinsessalle, jossa hyvästellään läheinen viimeiselle matkalle.
Kommentit (997)
Lara Fabianin Adagio, suomeksi Matkalla ikuisuuteen. Kyynelkanavat aukeavat heti, eikä meinaa loppua tulla, joten en sitä kovin usein kuuntele. Nytkin meinaa jo itkettää pelkkä ajatus.
Vesalan Kirje joulupukille. Isoäitini kuoli juuri, kertosäe koskettaa.
Joel Hallikaisen koko tuotanto.
Tiskarin polkka
Lännen lokari
Riki Sorsan joku Dä Dä Däänsing...
Finlandia humalassa
Gotler Kemppaisen vanha masurkka "Kampin Tuulikki"
REIJO TAIPALEEN Laulajan Lähtö. Mieheni ei enää laula minulle ja hän lähti kaksi syksyä sitten
Tää joka kerta, surullinen video ja totta.
Mun sydämeni tänne jää Aina herkistyn.
Heinillä härkien kaukalon
Vuosia sitten Amadeus lauloi tämän jossakin tv-ohjelmassa niin koskettavasti, että vaikka laulu oli ennestään tuttu, kuuntelin sen silloin ensi kerran. Ei voi mitään, kyyneleet alkoivat taas valua.
Sinun omasi ain oon.
Tamara Lund lauloi ennen kuolleen sulhasensa hautajaisia Rami, en muista nimeään.
Tommi Läntinen - Syvälle sydämeen sattuu
Vierailija kirjoitti:
Johanna Kurkelan Prinsessalle. Sanat osuvat tismalleen siihen hetkeen, kun pidin pientä tyttövauvaani ensimmäistä ja viimeistä kertaa sylissä.
Toi nenäänsä "laulaja" on ihan kamalaa kuunneltavaa.Oitis toosa kiinni kun se avaa kitansa.
Petri Laaksosen:
Täällä Pohjantähden alla. Hyvin koskettava, varsinkin kohta: Minä tulen, minä lähden. Vain pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen.
-Näin tällä hetkellä.
.
Frank Sinatran My Way tuo kyynelet silmiin. Rakas henkilö menehtyi, ja kuuntelimme tätä loppuaikoina aina yhdessä, ja tanssimme (huojuimme) kahden tämän tahtiin. Muistan erityisen hyvin yhden kerran kun laitoimme sen kännykästä soimaan ja tanssimme erään kartanon terassilla. Oli lämmin kesäyö, ja missään ei ollut muita ihmisiä. Maagista.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Sinun omasi ain oon.
Tamara Lund lauloi ennen kuolleen sulhasensa hautajaisia Rami, en muista nimeään.
Sarmasto
Kehtolaulu Aulikki Oksasen sanoin
(Jokelan ampumisdraaman aikaan junasta suruliputuksen nähdessään kirjoitettu)
Lauri Tähkän Mä en pelkää.
Koska mä pelkään yli kaiken menettäväni suuren rakkauteni, en tiedä miten selviäisin sen jälkeen?? Juuri juttelimme asiasta ja mietimme mitä toiselle jää kun se päivä koittaa ja miten haluamme muistaa toisemme. Pala kurkussa kummallakin.
Ikää yli 60v ja rakkautta 36v ajan vaikkemme vieläkään ole yhdessä.
Ed Sheeran - Supermarket flowers
Johanna Kurkela - Prinsessalle
Finlandia
Tuskin tarttee selittää.