Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään teinin, joka osasi

Vantaa
15.11.2017 |

käyttää roskista!!!! Laittoi ihan itse karkkipaperinsa kauppakeskuksen roska astiaan!!!!
Näitä harvoin nykyään näkee. Iso peukku hyvälle kotikasvatukselle ja fiksulle pennulle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli mun lapsi. Sama lapsi osaa myös pitää vanhuksille ovea auki, luovuttaa linja-autossa paikkansa sitä enemmän tarvitsevalla, moikata vieraitakin naapureita, laittaa kännykän taskuun, kun ollaan kylässä ja osallistua keskusteluun.

Osaa se tietysti myös tehdä ei niin mairittelevia juttuja välillä.

Vierailija
2/9 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mikä yhdysmerkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi, ei ole mitenkään harvinaista.

Vierailija
4/9 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika ikärasistinen kirjoitus!

t: täti 52v.

Vierailija
5/9 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän niitä roskat roskiin laittavia teinejä näkee kuin roskaajia. Vai missä vaihtoehtotodellisuudessa mä elän?

Vierailija
6/9 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin ne osaa vaan syljeksiä. Nyt ollu tuommonen sylkyjengi terrorisoimassa kauppakeskusta. Syljetään ihmisten selkiin, yläkerrasta räitään kunnon klimppejä alakerrassa kävelevien ihmisten päälle.

Ihan helkkarin tyhmä teini se minäkin olen ollut, mutta en vois kuvitella että edes 10 vuotta sitten teinit olis kehdannut tehä tommosta.

Vierailija
7/9 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi, ei ole mitenkään harvinaista.

NO ON TODELLAKIN!

Vierailija
8/9 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mikä yhdysmerkki?

Anteeksi, unohdan välillä teidät kielioppinatsit

tässä    -   onko hyvä?

Vierailija
9/9 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä päin ne osaa vaan syljeksiä. Nyt ollu tuommonen sylkyjengi terrorisoimassa kauppakeskusta. Syljetään ihmisten selkiin, yläkerrasta räitään kunnon klimppejä alakerrassa kävelevien ihmisten päälle.

Ihan helkkarin tyhmä teini se minäkin olen ollut, mutta en vois kuvitella että edes 10 vuotta sitten teinit olis kehdannut tehä tommosta.

Hyi helv..kiva käydä ostoksilla. Itsekukin ollut tollo teininä , mutta ei meidän porukoissa muita kiusattu ja osattiin käyttää roskiksiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän