Apuja, koiraihmiset!! Onko koiranpennun ostajilla yleensä joku oikeus purkaa kauppa pian kaupan jälkeen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Koira on irtainta omaisuutta, joten mitään palautusoikeutta ei ole. Ellei koiraa ostettu postimyynnistä, mutta avauksen perusteella näin ei kuitenkaan käynyt, vaan koira käytiin noutamassa.
Kuule ei kiinteälläkään omaisuudella ole mitään automaattista palautusoikeutta :D jotenkin siis oudosti vedetty tuo omaisuuslaji tähän vastaukseen.
Soita myyjälle. Ja kerro rehellisesti mitä tapahtui. Voi olla, että pidätkin koiran. Jos asutte tre niin voi auttaa päivälenkityksen merkeissä yms
Tulee mieleen ihan mun ex-mies. Meidän yhteinen koira kuoli yllättäen ja minä olin aivan rikki, siis ihan totaalisen pskana. Sairastin masennusta ja voin tuohon aikaan erittäin huonosti ja koiran menettäminen (kuoli syliini) laukaisi psykoosin. Mies alkoi heti puhumaan uudesta koirasta, sanoin että ehdottomasti ei, en kestä enkä pysty, enkä jaksa, hoidin edellisenkin koiran yksin. Mies sitten kielloista huolimatta haki meille pennun. Pentu oli toki aivan ihana ja olin sopivasti sairaslomalla, joten hoito jäi minulle. Meille tuli ero pari vuotta sitten. Koira jäi minulle, pötköttää nytkin vieressä ja on ollut korvaamaton tuki masennuksen kanssa taistellessa, odottaa aina innoissaan kun tulen kotiin. Mutta siis tavallaan älytöntä, että mies ei sanallakaan ehdottanut eron tullessa että ottaisi koiran.
Voi pentua rassukkaa. Vihaan ihmisiä.
Vitsi miten idiootti mies. Onko muissakin asioissa noi vastuuton ja epärehellinen?