Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä kertoi, että hänen miehensä lukee hänelle joskus iltasatuja

Vierailija
15.11.2017 |

Ystävä väittää että se auttaa häntä nukahtamaan. Molemmat n. 25 vuotiaita. Oletko koskaan kuullut vastaavasta?Mielestäni jotenkin creepyä/karmivaa. 😐

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan lasten satuja vai ääneen muuten vaan? 

Joka tapauksessa, olen kuullut aika paljon karmivampaakin.

Niin. Siinä kiteytyy aikamme kuva. Aikuiset naiset käyttäytyvät kuin pikkutytöt. Sitähän se valitettavasti nykyään on. Kun ei ole pakko aikuistua.

Oikeat kunnon sadut on jotain muutakin kuin disneyprinsessahuttua.

Luin molemmille lapsilleni, tytölle ja pojalle. Tyttö diggasi kaikkea Asterixista Lumikkiin. Hänestä tulee kirja-alan ammattilainen.

Pojalla on kirjoittamisen, erityisesti tekstin tuottamisen ongelmia, eikä hän luekaan mielellään. Hän on silti aina rakastanut kirjojen kuuntelua, tarinoita ja riimejä. Ja satuja.

Vierailija
62/69 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota isi kainaloon kirjoitti:

Heh, naiset hakevat usein miehestä isihahmoa, kuten tästäkin nähdään... ressukat. Mies on uusi isi..

Se vasta olisikin creepyä. Mieheni on minua yli 3 vuotta nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran täällä oli ketju, jossa kysyttiin, mitä poikkeavaa teette toisillenne. Joku kertoi, että he piilottelevat toisilleen pehmoleluja. Esim. Aamulla astiakaappiin tms.

Samaa sarjaa...

Minä ajattelin poikkeavaa on kun kummatkin pitää kuminaamaria ja vuorotellen taluttaa toista hihnassa pitkin asuntoa.

Eikä sekään ole enää poikkeavaa.

Vierailija
64/69 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen miehelle välillä ääneen kirjoja. Ei satuja, vaan ihan aikuisten kirjoja. Mulla on kuulemma kiva ääni. Ollaan kokeiltu joskus toisin päin, mutta mies lukee niin monotonisesti, ettei siinä pysynyt yhtään kärryillä :) tosi kivaa puuhaa. Luen joskus kesäisin puistossakin miehelle, että tervetuloa muutkin satutunnille kuuntelemaan, jos kiinnostaa.

Vierailija
65/69 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota isi kainaloon kirjoitti:

Heh, naiset hakevat usein miehestä isihahmoa, kuten tästäkin nähdään... ressukat. Mies on uusi isi..

Se vasta olisikin creepyä. Mieheni on minua yli 3 vuotta nuorempi.

Eihän se mitään creepyä ole vaan normi.

Nainen voi käyttäytyä kuin lapsi. Sellaiseen käytökseen jopa rohkaistaan,

Vierailija
66/69 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luen miehelle välillä ääneen kirjoja. Ei satuja, vaan ihan aikuisten kirjoja. Mulla on kuulemma kiva ääni. Ollaan kokeiltu joskus toisin päin, mutta mies lukee niin monotonisesti, ettei siinä pysynyt yhtään kärryillä :) tosi kivaa puuhaa. Luen joskus kesäisin puistossakin miehelle, että tervetuloa muutkin satutunnille kuuntelemaan, jos kiinnostaa.

Kuulostaa ihanalta! Minä ainakin kuuntelisin mielelläni satutuntia puistossa, joskus niitä kuulee hyvällä tuurilla kirjastossa. Ihan virallisia ääneenlukutuokioita ja olen ainakin kerran "salakuunnellut" lapselle lukevaa aikuista. Tykkään itsekin lukea ääneen, jos joku vaan kuuntelee, parikymppisenä olin päiväkotiapulaisena ja luin Papukaija Tilulein niin monta kertaa, että osaan sen alun vieläkin ulkoa 10 vuotta myöhemmin 😂

Mukavaa yhdessä olemista.

Vierailija
67/69 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heillä on yhteinen daddy/daughter fetissi?

Eikö tuota voi ihan oikeasti kirjoittaa suomeksi? :"D Kylläpä sinä olet kerrassaan COOL!

Vierailija
68/69 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kertoo mulle joskus iltasatuina oman kansansa kansansatuja. Niitä on hauska kuunnella ja tykkään etsiä niistä yhtäläisyyksiä suomalaisten satujen kanssa. Ne ovat myös hieno portti mieheni sielunmaisemaan ja lapsuuteen. Olemme molemmat kolmekymppisiä.

Vierailija
69/69 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta! Kuuntelen itsekin mielellään kun mies lukee lapsille kirjoja. En valittaisi, vaikka lukisi minullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi