Ystävä kertoi, että hänen miehensä lukee hänelle joskus iltasatuja
Ystävä väittää että se auttaa häntä nukahtamaan. Molemmat n. 25 vuotiaita. Oletko koskaan kuullut vastaavasta?Mielestäni jotenkin creepyä/karmivaa. 😐
Kommentit (69)
Ota isi kainaloon kirjoitti:
Heh, naiset hakevat usein miehestä isihahmoa, kuten tästäkin nähdään... ressukat. Mies on uusi isi..
Se vasta olisikin creepyä. Mieheni on minua yli 3 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä oli ketju, jossa kysyttiin, mitä poikkeavaa teette toisillenne. Joku kertoi, että he piilottelevat toisilleen pehmoleluja. Esim. Aamulla astiakaappiin tms.
Samaa sarjaa...
Minä ajattelin poikkeavaa on kun kummatkin pitää kuminaamaria ja vuorotellen taluttaa toista hihnassa pitkin asuntoa.
Eikä sekään ole enää poikkeavaa.
Mä luen miehelle välillä ääneen kirjoja. Ei satuja, vaan ihan aikuisten kirjoja. Mulla on kuulemma kiva ääni. Ollaan kokeiltu joskus toisin päin, mutta mies lukee niin monotonisesti, ettei siinä pysynyt yhtään kärryillä :) tosi kivaa puuhaa. Luen joskus kesäisin puistossakin miehelle, että tervetuloa muutkin satutunnille kuuntelemaan, jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota isi kainaloon kirjoitti:
Heh, naiset hakevat usein miehestä isihahmoa, kuten tästäkin nähdään... ressukat. Mies on uusi isi..
Se vasta olisikin creepyä. Mieheni on minua yli 3 vuotta nuorempi.
Eihän se mitään creepyä ole vaan normi.
Nainen voi käyttäytyä kuin lapsi. Sellaiseen käytökseen jopa rohkaistaan,
Vierailija kirjoitti:
Mä luen miehelle välillä ääneen kirjoja. Ei satuja, vaan ihan aikuisten kirjoja. Mulla on kuulemma kiva ääni. Ollaan kokeiltu joskus toisin päin, mutta mies lukee niin monotonisesti, ettei siinä pysynyt yhtään kärryillä :) tosi kivaa puuhaa. Luen joskus kesäisin puistossakin miehelle, että tervetuloa muutkin satutunnille kuuntelemaan, jos kiinnostaa.
Kuulostaa ihanalta! Minä ainakin kuuntelisin mielelläni satutuntia puistossa, joskus niitä kuulee hyvällä tuurilla kirjastossa. Ihan virallisia ääneenlukutuokioita ja olen ainakin kerran "salakuunnellut" lapselle lukevaa aikuista. Tykkään itsekin lukea ääneen, jos joku vaan kuuntelee, parikymppisenä olin päiväkotiapulaisena ja luin Papukaija Tilulein niin monta kertaa, että osaan sen alun vieläkin ulkoa 10 vuotta myöhemmin 😂
Mukavaa yhdessä olemista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heillä on yhteinen daddy/daughter fetissi?
Eikö tuota voi ihan oikeasti kirjoittaa suomeksi? :"D Kylläpä sinä olet kerrassaan COOL!
Mun mies kertoo mulle joskus iltasatuina oman kansansa kansansatuja. Niitä on hauska kuunnella ja tykkään etsiä niistä yhtäläisyyksiä suomalaisten satujen kanssa. Ne ovat myös hieno portti mieheni sielunmaisemaan ja lapsuuteen. Olemme molemmat kolmekymppisiä.
Kuulostaa kivalta! Kuuntelen itsekin mielellään kun mies lukee lapsille kirjoja. En valittaisi, vaikka lukisi minullekin.
Oikeat kunnon sadut on jotain muutakin kuin disneyprinsessahuttua.
Luin molemmille lapsilleni, tytölle ja pojalle. Tyttö diggasi kaikkea Asterixista Lumikkiin. Hänestä tulee kirja-alan ammattilainen.
Pojalla on kirjoittamisen, erityisesti tekstin tuottamisen ongelmia, eikä hän luekaan mielellään. Hän on silti aina rakastanut kirjojen kuuntelua, tarinoita ja riimejä. Ja satuja.