Ystävä kertoi, että hänen miehensä lukee hänelle joskus iltasatuja
Ystävä väittää että se auttaa häntä nukahtamaan. Molemmat n. 25 vuotiaita. Oletko koskaan kuullut vastaavasta?Mielestäni jotenkin creepyä/karmivaa. 😐
Kommentit (69)
Minun tuttavapariskuntani, yli 60v lukevat toisillensa aina välillä iltaisin. Tosin ei satuja vaan kirjoja ylipäänsä.
Minusta tuo kuulostaa mukavalta eikä tippaakaan karmivalta.
Oltiin seurustelun alkuvaiheessa poikaystävän kanssa mökillä, ja hän luki minulle ääneen Aku Ankkaa. Teki vielä erilaiset äänetkin henkilöille. Oli ihan superhauskaa. Ja suloista.
Minä saatan pyytää miestäni lukemaan mulle jotain ääneen, jotta nukahdan. Usein kolme virkettä riittää.
No se on semmosta söpöstelyhöpötystä. Ei ihan konkreettista iltasatujen lukemista:) Meilläkin oli sitä ja se oli vaan semmosta hassuttelua:)
Meillä luetaan myös, ollaan 25-vuotiaita eli mistä tietää vaikka olisin ystäväsi. Satukirjoja luetaan toisillemme vuorotellen, juuri aloitettiin uusi. Jos tuo on sinusta karmivaa niin etpä ole paljon elämässä kokenut. Ja toivottavasti et ole ystäväni.
Kerran täällä oli ketju, jossa kysyttiin, mitä poikkeavaa teette toisillenne. Joku kertoi, että he piilottelevat toisilleen pehmoleluja. Esim. Aamulla astiakaappiin tms.
Samaa sarjaa...
Mun miesystävä lukee mulle usein iltaisin kirjoja. Hällä on ihana ääni jota on kiva kuunnella, hyvin rauhoittaa unille.
Ehkä heillä on yhteinen daddy/daughter fetissi?
Täh? Mitä KARMIVAA siinä on että lukee toiselle kirjaa? :D Ymmärrän, että jotkut voivat ajatella sen olevan lapsellista jos lukee toiselle nimenomaan lasten iltasatuja, mutta mitä pahaa/negatiivista siinäkään olisi? Kuulostat aika ahdasmieliseltä, mietihän nyt itsekin asennettasi uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä oli ketju, jossa kysyttiin, mitä poikkeavaa teette toisillenne. Joku kertoi, että he piilottelevat toisilleen pehmoleluja. Esim. Aamulla astiakaappiin tms.
Samaa sarjaa...
Jep, söpöä!
Minä luen miehelleni kaikki tärpit ääneen. Muistaa sitten paremmin. Häntä tosin saattaa joskus harmittaa kun keskeytän hänen lukunautintonsa. :)
Mulle on mies välillä lukenut kirjaa ääneen. Siihen on ihana nukahtaa.
Joskus on laulanut jotain laulua pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on mies välillä lukenut kirjaa ääneen. Siihen on ihana nukahtaa.
Joskus on laulanut jotain laulua pyynnöstä.
Minä myös saatan useinkin pyytää laulamaan jotain. :)
Mun mies tykkäis höpötellä iltaisin enemmänkin kun minä taas en jaksa valvoa. Olemme ratkaisseet tämän niin, että hän lukee lehteä ääneen, minä saan nukahtaa hänen ääneensä.
Ja ollaan molemmat lähempänä viittäkymmentä.
Minusta tapa on suloinen, kiva kuulla että muutkin sitä harrastaa.
Omille lapsille on aikanaan luettu paljon, luen myös yksin. Joskus meillä ehkä on lapsenlapsia, joille voidaan sitten lukea myös.
Me kuunnellan yhdessä iltaisin sängyssä radiokuunnelmia ym. yle areena -ohjelmia iltasaduksi. Jännäreitä varsinkin on mukava kuunnella yhdessä peiton alla. Suosittelen sinullekin.
Mä kerron ukolle kauhutarinoita iltaisin creeepyyy
Siis ihan lasten satuja vai ääneen muuten vaan?
Joka tapauksessa, olen kuullut aika paljon karmivampaakin.