Ystävä kertoi, että hänen miehensä lukee hänelle joskus iltasatuja
Ystävä väittää että se auttaa häntä nukahtamaan. Molemmat n. 25 vuotiaita. Oletko koskaan kuullut vastaavasta?Mielestäni jotenkin creepyä/karmivaa. 😐
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Mä kerron ukolle kauhutarinoita iltaisin creeepyyy
Niihinhän on mukava nukahtaa.
Kunpa joku lukisi mulle iltaisin. Sen sijaan katson YouTubesta asmr videoita.
Musta on ihana sekä lukea toiselle äneen, että kuunnella toisen lukemista. Aika outoa pitää tuollaista karmivana!
Mitä karmivaa tuossa muka on? Onhan olemassa äänikirjojakin. Minusta on ainakin ihanaa, jos joku lukee ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun teen vielä niihin mahtavat äänitehosteet, huii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun teen vielä niihin mahtavat äänitehosteet, huii
Mies näkee painajaisia seuraavan yön.
Olen harkinnut äänikirjoja. Mutta toistaiseksi pysyttelen perinteisessä.
Kiitos hyvästä ideasta. Olen joskus kertonut muististani satuja miehelle, mutta voisinkin ottaa satukirjan käteen ja lukea/pyytää miestä lukemaan :)
Auttaahan ne iltasadut lapsiakin nukahtamaan. Varmaan sama toimii aikuisellakin. Ihan hauska tapa. Saa nukahtaa toisen pehmeään ääneen ja päivän stressi ja murheet unohtuvat, kun kuuntelee tarinaa.
Tuohan nyt on vielä varsin lievää.
Täälläkin monet uskovat satuihin, eivätkä edes tiedä sitä itse.
Tuota kutsutaan BDSM piireissä ageplayksi.
Ihan ilman mitään fetissejä täällä kanssa luettu satuja ääneen parisuhteessa. Harry Potterit.
Meillä mies tulee "peittelemään" mut sänkyyn. Eli siis tulee silittelemään päätä, laittaa peiton kunnolla ja vähän höpöttää siinä jotain. Yleensä hän on siinä minuutista viiteen, ja menee sen jälkeen tekemään omia juttujaan (meillä on täysin erilainen unentarve, herätään aamuisin samaan aikaan, mutta mä menen yleensä aina tuntia aiemmin nukkumaan).
Vierailija kirjoitti:
Ihan ilman mitään fetissejä täällä kanssa luettu satuja ääneen parisuhteessa. Harry Potterit.
Mahtaakohan miehesi olla asiasta samaa mieltä?
Joskus en meinaa millään nukahtaa ja pyydän miestäni lukemaan mulle satuja. Ehkä sit ollaan karmivia.
Me luetaan kanssa toisillemme ihan satujakin englanniksi, se on kivaa :)
Mun mies lukee mulle joskus iltasatuja. Ikää meillä yli 35 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tulee "peittelemään" mut sänkyyn. Eli siis tulee silittelemään päätä, laittaa peiton kunnolla ja vähän höpöttää siinä jotain. Yleensä hän on siinä minuutista viiteen, ja menee sen jälkeen tekemään omia juttujaan (meillä on täysin erilainen unentarve, herätään aamuisin samaan aikaan, mutta mä menen yleensä aina tuntia aiemmin nukkumaan).
Mun mies kanssa peittelee mut joka ilta.
-Se pari jotka jo yli 35vuotiaita-
Me ei lueta ääneen, mutta tuo laulaminen on ihanaa. Tai useammin mies vain hyräilee jotain säveltä ja nukahdan siihen.