Hahah ehdotin yhdelle nörtille treffejä ja nyt se odottaa mua turhaan :DD
Ei siis ole tarkoituskaan nähdä sitä. Ehdotin, että nähtäis yliopiston kirjastolla, ja just yks kaveri laittoi snäpin kuinka se oottaa mua siellä XD Kuudelta piti nähdä, kauankohan se jaksaa odottaa siellä :D
Kommentit (42)
Tunnetko nyt olevasi hyväkin ihminen? Jos ollaan yliopistolla niin luulisi että kyseessä on aikuiset ihmiset. Luulisi ettei enää tässä vaiheessa kenellekään tulisi mieleen edes leikkiä tälläistä, yläasteella ehkä vielä mutta että yliopisto-opiskelijat tekee näin.
Onko se Porvoon yliopiston kirjasto, Porvoonkatu, Porvoo?
Toivottavasti on vain typerä provo. Jos ei, olet toiminut todella rumasti toista ihmistä kohtaan.
Kaivoinkin mustan raamatun ja lausun parit loitsut, vähän joutuu toistelemaan rukousta mutta se kyllä yleensä kuullaan...paha kuuluu pimeälle puolelle, rattoisaa ja tapahtumarikasta matkaa...
PS. seuraavat numerot peräkkäin oli 666 :)
Toivon että pelimiehet vedättävät sinua loppuelämäsi.
Jonne hei, ES on jo pöydällä Saarioisten mikropitsan kanssa, jätä vauvapalstan trollailu ja mene syömään!
Vierailija kirjoitti:
Ei siis ole tarkoituskaan nähdä sitä. Ehdotin, että nähtäis yliopiston kirjastolla, ja just yks kaveri laittoi snäpin kuinka se oottaa mua siellä XD Kuudelta piti nähdä, kauankohan se jaksaa odottaa siellä :D
Sinunlaisiasi pitäisi olla enemmän.
Oletko nainen vai mies? Jos olet nainen, niin olet vahva sukupuoltasi puolustava feministi. Jos olet mies, olet ällöttävä sovinisti sika.
HAHHAHHAHHAHHAAAA! Että sellaista. Varmaan nörtti meni ihan innoissaan sua oottelemaan... :D
Ps. Mulla oli peräkkäin numerot 393
Vierailija kirjoitti:
Onko se Porvoon yliopiston kirjasto, Porvoonkatu, Porvoo?
Ei kai kaikki paha voi tapahtua porvoossa?
Tähän samaan paikkaan sattui just yks hehkee tyyppi, se oli salamarakkautta se ja me aletaan seurusteleen. T nörtti
No, se nörtti voi olla tuleva Linus Torvalds. Joskus ehkä kadut katkerasti, kun hän tienaa miljoonia silloin kun sinä kasvatat lapsiperhettä lihoneena jossain tylsässä elämässä. Tylsäähän sen täytyy olla jo nyt jos tällainen sun huvisi on.
Siitä nörtistä tulee kilttimies ja se on sinun ansiotasi
Nörtit on tulevaisuuden alfoja. Ja on jo jossain määrin. Rahaa saadaan meinaan monen ihmisen edestä, kun koodataan. Ja kun työajat on vapaita, moni alkanu reenaa, kun siihen on hyvät mahikset. Itekki olin riuku ja nössö, nykyään haba naistenmies.
Revi siitä. Mä teen duunia sillon kun huvittaa ja hilloo tulee! Nytki olisin etätöissä epsanjassa, jos ei ois lapsia.
Tuskin se tuosta loukkaantuu, nörtit viihtyvät kirjastoissa. Mutta kun seuraavan kerran yrität, että se tekisi sinulle kivan diaesityksen tai stailaisi CV:si, niin ole varovainen. Nörtit osaavat koodata viattoman esityksen sisään asioita, joita saatat katua.
Toivon, että sinulta putoaa hiukset päästä, hampaat suusta ja että visvasyylä tuhoaa alapääsi.
Haha 😂😂😂😂