Hahah ehdotin yhdelle nörtille treffejä ja nyt se odottaa mua turhaan :DD
Ei siis ole tarkoituskaan nähdä sitä. Ehdotin, että nähtäis yliopiston kirjastolla, ja just yks kaveri laittoi snäpin kuinka se oottaa mua siellä XD Kuudelta piti nähdä, kauankohan se jaksaa odottaa siellä :D
Kommentit (42)
Joku hiljainen hiirulainen korjaa sen sieltä talteen ja kymmenen vuoden päästä kiroat itseäsi, kun löydät nörtin verolistoilta ja itse jumitat jonkun köyhän rokkarin kanssa.
Nörtti löysi elämänsä rakkauden sieltä paikasta, mikä ihmetuuri voi ihmiselle sattua!!! <3
Vierailija kirjoitti:
Nörtit on tulevaisuuden alfoja. Ja on jo jossain määrin. Rahaa saadaan meinaan monen ihmisen edestä, kun koodataan. Ja kun työajat on vapaita, moni alkanu reenaa, kun siihen on hyvät mahikset. Itekki olin riuku ja nössö, nykyään haba naistenmies.
Revi siitä. Mä teen duunia sillon kun huvittaa ja hilloo tulee! Nytki olisin etätöissä epsanjassa, jos ei ois lapsia.
Nörtin on turha treenata, kun ruokavalio on ikuisesti ES:ää ja mikropizzaa.
Vierailija kirjoitti:
No, se nörtti voi olla tuleva Linus Torvalds. Joskus ehkä kadut katkerasti, kun hän tienaa miljoonia silloin kun sinä kasvatat lapsiperhettä lihoneena jossain tylsässä elämässä. Tylsäähän sen täytyy olla jo nyt jos tällainen sun huvisi on.
Et oo näköjään nähnyt minkälaiseksi Linus Torvalds on turvonnu?
Vierailija kirjoitti:
Nörtin on turha treenata, kun ruokavalio on ikuisesti ES:ää ja mikropizzaa.
Ei nörtin tarvitse treenata. Brainy is the new sexy. Ei väliä onko kuikelo vai olutvatsa, kunhan on älykäs!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se tuosta loukkaantuu, nörtit viihtyvät kirjastoissa. Mutta kun seuraavan kerran yrität, että se tekisi sinulle kivan diaesityksen tai stailaisi CV:si, niin ole varovainen. Nörtit osaavat koodata viattoman esityksen sisään asioita, joita saatat katua.
Nörtit harvemmin mitään stailauksia ja kivoja esityksiä saa aikaiseksi. Ainakin mitä itse olen tavannut niin visuaalista silmää harvemmin vaikuttaa olevan, esimerkiksi esitykset tehdään yrityksen tai oppilaitoksen viralliseen pohjaan ja ne on täynnä kuivaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se nörtti voi olla tuleva Linus Torvalds. Joskus ehkä kadut katkerasti, kun hän tienaa miljoonia silloin kun sinä kasvatat lapsiperhettä lihoneena jossain tylsässä elämässä. Tylsäähän sen täytyy olla jo nyt jos tällainen sun huvisi on.
Et oo näköjään nähnyt minkälaiseksi Linus Torvalds on turvonnu?
Mitä väliä? Jos ei olisi perheellinen, niin todellakin panisin!
Miten tyhmiä miehet voi olla, jos kuvittelee että naiset on lihasten perään?
Vierailija kirjoitti:
Toivon että pelimiehet vedättävät sinua loppuelämäsi.
Eiköhän ne vedätä. pelkkä patja toi on.
Ei näin ällöttävää ihmistä voi olla olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nörtit on tulevaisuuden alfoja. Ja on jo jossain määrin. Rahaa saadaan meinaan monen ihmisen edestä, kun koodataan. Ja kun työajat on vapaita, moni alkanu reenaa, kun siihen on hyvät mahikset. Itekki olin riuku ja nössö, nykyään haba naistenmies.
Revi siitä. Mä teen duunia sillon kun huvittaa ja hilloo tulee! Nytki olisin etätöissä epsanjassa, jos ei ois lapsia.
Haba naistenmies ja lapset ei sovi yhteen, toinen kumoo toisen. Mutta ne lapset.
Vierailija kirjoitti:
Karma Gets. Annan täältä pahaa silmää ja toivon, että pääset vähintään kolmen matun leikkikaluksi "maustetun" drinkin jälkeen :) Paha on nyt jäljilläsi, ja jos ihmettelet yöllä kuuluvaa kolinaa tai varjoissa olevaa liikettä, niin älä huoli, se on vain musta enkeli joka rakentaa tiellesi uutta polkua.
Be careful out there...
Tämän kirjoittaja on sekopää. Joku kilttimies.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko nyt olevasi hyväkin ihminen? Jos ollaan yliopistolla niin luulisi että kyseessä on aikuiset ihmiset. Luulisi ettei enää tässä vaiheessa kenellekään tulisi mieleen edes leikkiä tälläistä, yläasteella ehkä vielä mutta että yliopisto-opiskelijat tekee näin.
Nyt kun tuli ensikertalaiskiintiöt, ja porukka nuorempaa, on kiusaaminen lisääntynyt huimasti useimmissa yliopistoissa. Ulkopuolelle jättämistä, klikkejä, jopa somekiusaamista. Vois uskoa että yliopistossa olis fiksumpaa porukkaa, mutta kyllä ne 19-vuotiaat on vielä aika junnuja.. Tiedän, että ainakin kahdessa yliopistossa on jouduttu pitämään "kiusaamisluentoja".
T. Yliopiston toiminnassa mukana oleva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se tuosta loukkaantuu, nörtit viihtyvät kirjastoissa. Mutta kun seuraavan kerran yrität, että se tekisi sinulle kivan diaesityksen tai stailaisi CV:si, niin ole varovainen. Nörtit osaavat koodata viattoman esityksen sisään asioita, joita saatat katua.
Nörtit harvemmin mitään stailauksia ja kivoja esityksiä saa aikaiseksi. Ainakin mitä itse olen tavannut niin visuaalista silmää harvemmin vaikuttaa olevan, esimerkiksi esitykset tehdään yrityksen tai oppilaitoksen viralliseen pohjaan ja ne on täynnä kuivaa asiaa.
Kuule, suurin osa porukasta ei osaa käyttää makroja tai tehdä perus-pdf-CV:tä, josta yhdellä klikkauksella saa auki myös videoCV:n. Se nörtti osaa ja se osaa myös tehdä jutun niin. että systeemi on käyttäjän päätelaitteesta riippumaton. Ehkä minä olen sitten tavannut niitä nörttien nörttejä, joille tuollaiset asiat ovat arkipäivää.
Yliopistossa, etkä oo vieläkään kasvanut aikuiseksi. Surullista.
Toivottavasti se odottaja ei ole minun poikani! Ensi vuonna näihin aikoihin hänen nimensä on kateuslistalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaivoinkin mustan raamatun ja lausun parit loitsut, vähän joutuu toistelemaan rukousta mutta se kyllä yleensä kuullaan...paha kuuluu pimeälle puolelle, rattoisaa ja tapahtumarikasta matkaa...
PS. seuraavat numerot peräkkäin oli 666 :)
Harmi vaan, että mustassa raamatussa ei ole loitsuja.
No seuraavan kerran kun sinulle yehdään oharit niin tiedät sitten miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Yliopistossa, etkä oo vieläkään kasvanut aikuiseksi. Surullista.
Johan tätäkin palstaa lukemalla huomaa, ettei naiset oikeesti aikuistu ikinä.
Ei yksikään nörtti voi ottaa todesta jos edes 1/5-tason nainen pyytää treffeille. Ja olen varma, että ap on paljon kauniimpi. Kyllä se on sitä CS:ää kotona paukutellut jo pari tuntia. Siitä kato voi tulla pro ja miljonääri! Buaahahaha!