Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää kertoa äidin ammatti koulukavereille!

Vierailija
15.11.2017 |

Tiedättekste sen tunteen ku joku frendi kysyy että mitä sun äiti tekee työksee? No vastaan aina siihe et se terveydenhoitoalalla joku konsultti. Oikeesti se on terveydenhoitaja... siis en vaa pysty kertoo tota. Musta toi on vaa liian noloo!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä nolompaa olisi, jos äitisi olisi oman koulusi terkkari, niinkö?

Vierailija
22/25 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajempi koulutusthan terveydenhoitajalla on kuin sairaanhoitajalla.

nykyään sh erikoistuu, voi toimia esim kätilönä tai sairaanhoitaja. Terveydenhoitajan ammattia ei tarvi hävetä, hyvä ammatti . Tuleeko sinusta mitään, tämä sille joka häpeää ilmeisesti itseään. 

Vierailija
24/25 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle on kova paikka kertoa sosiaalinen asema ryhmässä. Vaatteet, koti, auto ja vanhempien ammatti kertoo nuorille sen, onko perhe menestynyt. Noin on ollut aina ja nuoret on aika raakoja. Toisaalta se on hyvä, koska kun saa paljon jaskaa niskaan nuorena,niin sitä ehkä itse sitten ei halua samaa köyhyyttä, mitä joutui lapsena kokemaan. Ei se sitä kerro, etteikö rakasta omia vanhempiaan, mutta ei ehkä tee ihan samoja virheitä. Vanhemmatkaan ei ole täydellisiä.

Vierailija
25/25 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti oli kodinhoitaja, joka kävi siivoamassa mun kavereiden koteja kun olin yläasteella. Ei hävettänyt yhtään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme