Mitä SUURTA (”arvokasta”) olette saaneet manifestoimalla/vetovoiman lailla?
Onko kukaan saanut esim isoa hienoa kivitaloa, maailmanympärysmykaa, miljoonia, huvivenettä, unelmien työpaikkaa tai mahtavaa puolisoa/lapsia?
Itse olen manifestointia ahkerasti harjoittanut ja aloitin vastimattomasti niinkuin hrjoitusvaiheessa pitääkin. Manifestoin tietynlaisen harvinaisen esineen ja mietin sitä, kiitin siitä etukäteen, olin omistavinani sen etukäteen. Arvo tällä on kutakuinkin 0 euroa ja arvatkaa kauan meni sen ilmentymiseen: 3 vuotta. Tällä tahdilla talon manifestoimiseen menisi sellainen 500 vuotta :)
Eli humpuukia koko homma?
Kommentit (40)
Mitä suurta/arvokasta olet saanut pelkästään toivomalla lapsuuden joulujen jälkeen..?
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ei manifestointi auta mitään jos ei usko olevansa sen arvokkaan jutun/minkään arvoinen... silloin "saa takaisin" vain lisää asioita mitkä heijastaa uskomusta "olen tylsä paska" tms.
Manifestointikirjoja kaupittelevien kekkuleiden hienoin idea on tämä: jos ei toimi vika on pelkästään sinussa. Manifestointi toimii silti :D :D :D
Mistä tuossa manifestoinnissa on kyse?
No juuri tämä veemäinen asenne ärsyttää eli ”jos ae ei toimi niin vika on sinussa”. Vika ei ollut minussa sillä tunsi tästä esineestä kiitollisuutta, arvostin sitä, kiitin ja iloitsin siitä ja ajattelin sitä koko ajan. Ja se että löysin sen viimein saattoi olla myös sattumaa?
Tämä tuntuu vähän ns kusetukselta koko juttu :) jäänpä odottamaan että perin jonkun tuntemattoman rikkaan sukulaisen :) ap
Vierailija kirjoitti:
No juuri tämä veemäinen asenne ärsyttää eli ”jos ae ei toimi niin vika on sinussa”. Vika ei ollut minussa sillä tunsi tästä esineestä kiitollisuutta, arvostin sitä, kiitin ja iloitsin siitä ja ajattelin sitä koko ajan. Ja se että löysin sen viimein saattoi olla myös sattumaa?
Tämä tuntuu vähän ns kusetukselta koko juttu :) jäänpä odottamaan että perin jonkun tuntemattoman rikkaan sukulaisen :) ap
Eihän manifestointikirjoissa varmaan luekaan että ei auta vaikka miten manifestoisit jos koet arvottomuutta ja huonoa itsetuntoa, eihän kukaan ostelisi noita kirjoja silloin koska huono itsetunto ei parane noin vain, toisin kuin manifestoimalla asioiden markkinoidaan nimenomaan paranevan noin vain.
No mä oon saanut toivomanilaisia asuntoja, pari työpaikkaa, ulkomailla oleilun maksutta muutamaksi kuukaudeksi, tietynlaisen vaatteen, kodinkoneita jne. Kestää aikansa ennen ku saa toimimaan, ja ne tulee aina odottamattomilla tavoilla!
Voisiko joku ilmentämällähyviä tuloksia saanut kertoa mitä teet toisin? Kaiken olen tehnyt oppikirjojrn mukaan. Omanarvontunnon kanssa voi olla vaikeaa kun olen narsistisen isän mitätöimä ja alistama ollut koko elämäni (voi olla että tiedostamatta tällaisen ”kasvatuksen” saaneena ajattelen että minun ei kuulu saada mitään, en olesen arvoinen jne).
Mutta tässäkin tämä laki toimii väärin. Kurjat ja paskat olosuhteet omaava kiusattu lapsi kärsii siis läpi elämänsä kun ei saa muunnettua elämänsä suuntaa, hyvän perheenetuoikrutettu hemmoteltu lapsi sa kaiken toivomansa koska on sanut palvontaa ja ihailua ja hyvän itsetunnon,
Nyt ei universumi toimi oikein reilusti ja kiltisti!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku ilmentämällähyviä tuloksia saanut kertoa mitä teet toisin? Kaiken olen tehnyt oppikirjojrn mukaan. Omanarvontunnon kanssa voi olla vaikeaa kun olen narsistisen isän mitätöimä ja alistama ollut koko elämäni (voi olla että tiedostamatta tällaisen ”kasvatuksen” saaneena ajattelen että minun ei kuulu saada mitään, en olesen arvoinen jne).
Mutta tässäkin tämä laki toimii väärin. Kurjat ja paskat olosuhteet omaava kiusattu lapsi kärsii siis läpi elämänsä kun ei saa muunnettua elämänsä suuntaa, hyvän perheenetuoikrutettu hemmoteltu lapsi sa kaiken toivomansa koska on sanut palvontaa ja ihailua ja hyvän itsetunnon,Nyt ei universumi toimi oikein reilusti ja kiltisti!
Ap
Jos uskoo näihin juttuihin ylipäätään niin se menee joidenkin mukaan niin että universumi ei toimi oikean ja väärän vaan energian mukaan; jos kokee ansaitsevansa hyviä asioita niin saa hyviä asioita, jos taas kokee ansaitsevansa huonoja asioita niin saa huonoja asioita. Jos lapsuuden jäljiltä on huono itsetunto niin se pitää yrittää korjata aikuisena, jolloin oma "energia" korjaantuu. Sitten taas on erikseen jotkut oppitunnit jiista pitäisi oppia jotain, riippumatta mitä ajattelee itsestään.Kaikkihan nyt ei usko näihin alkuunkaan mutta vaikka ei pitäisi paikkaansa niin hyvästä itsetunnosta ei haittaakaan ole.
Jeesusta rukoilemalla olen saanut miehen, joka on paras ystäväni, ihanan tyttären, ystäviä, rakkautta, myötätuntoa ja voimaa antaa anteeksi itselleni ja toisille, kaksi pitkäaikaista työpaikkaa ja kolme kertaa kerrostaloasunnon luonnonläheisessä ympäristössä, joissa on ollut viihtyisää asua.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tässäkin tämä laki toimii väärin. Kurjat ja paskat olosuhteet omaava kiusattu lapsi kärsii siis läpi elämänsä kun ei saa muunnettua elämänsä suuntaa, hyvän perheenetuoikrutettu hemmoteltu lapsi sa kaiken toivomansa koska on sanut palvontaa ja ihailua ja hyvän itsetunnon,Nyt ei universumi toimi oikein reilusti ja kiltisti!
Ap
Ei toimikaan, elämä on epäreilua lähtökohdiltaan. Mutta jokaisen elämä voi muuttua ja parantua. Luulen että usein ihmiset laittavat ikäänkuin liikaa yritystä tuohon manifestointiin, kun ne asiat ei tule pinnistelemällä vaan lähinnä nautiskelemalla siitä mitä hyvää jo on ja mitä vielä on tulossa. Itse oon kuunnellut Esther Hicksin youtube-nauhoja ja jos tämä aihe kiinnostaa niin suosittelen tutustumaan niihin. Mä olen negatiivisella puolella manifestoinut itselleni tietyn sairauden, joka tosin oli hoidettavissa.
Jeesusta rukoilemalla olen saanut miehen, joka on paras ystäväni, ihanan tyttären, ystäviä, myötätuntoa, voimaa antaa anteeksi itselleni ja toisille, kaksi pitkäaikaista työpaikkaa, kolme kertaa viihtyisän kerrostaloasunnon luonnonläheisestä ympäristöstä...
No, mutta edelleen olen sitä mieltä että vuokrakerrostalokämppä on helppo saada ilmentäen mutta entä ne 4 milj.eur maksavat kivitalot? Joskus palstalla joku selitti että oli varattomana sanut ilmennettyä tällaisen talon.
Itselläni tuo ei ole se haave (otin vain esimerkiksi kivitalon) vasn enemmän työelämään liittyvä juttu. Olisi kuitenkin kiva tietää onko joku oikea ihminen, siis muu kuin rhonda byrne, saanut noita linnoja, jättiperintöjä ja ropisevaa rahaa. Ilmeisesti siis ehkä ei :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, mutta edelleen olen sitä mieltä että vuokrakerrostalokämppä on helppo saada ilmentäen mutta entä ne 4 milj.eur maksavat kivitalot? Joskus palstalla joku selitti että oli varattomana sanut ilmennettyä tällaisen talon.
Itselläni tuo ei ole se haave (otin vain esimerkiksi kivitalon) vasn enemmän työelämään liittyvä juttu. Olisi kuitenkin kiva tietää onko joku oikea ihminen, siis muu kuin rhonda byrne, saanut noita linnoja, jättiperintöjä ja ropisevaa rahaa. Ilmeisesti siis ehkä ei :)
Ap
Miksi "universumi" haluaisi, että joku saisi tällaisia suuria ja kalliita asioita ja samaan aikaan suuri osa elää köyhyydessä? Miksei "universumin" mielestä kerrostaloasunto Suomessa olisi ihan hyvä?
Lue jatkuvasti kirjoja aiheesta. Itse olen löytänyt "sattumalta" romaaneja joissa käsitellään tätä aihetta. Enkä tykkää mistään diipadaapapositiivisuusjutuista oikein edes niin paljon, viimeksi luin kauhuromaanin minkä itse tulkitsin että siinä kuvattiin just tätä manifestaatiojuttua.
Kun ajattelee tätä aihetta paljon niin sitä löytääkin kaikesta viitteitä tästä esim ei varmaan joku neutraalisti ajatteleva tulkitsisi niitä romaanejakaan että ne liittyy tähän enkä varmaksi voi tietää miten kirjailija on tarkoittanut tietoisesti. Mutta itse olen saanut niistä erilaista näkökulmaa ja "opetusta".
Toki itse pidän myös sellaisen kevyen mielen liittyen näihin juttuihin, ihan sama lopulta toimiiko tää vai ei, mulle tää on viihdettä joka tapuksessa ja koen että saan tästä kuitenkin enemmän piristystä elämääni kuin jos jättäisin uskomatta mihinkään yliluonnolliseen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuossa manifestoinnissa on kyse?
Mä ite ymmärrän tuon niin että manifestoin lähettämällä kuriirifirmalle tiedot noutoa odottavasta paketista ja tulostamalla sitten manifestin.
Kaipa ap tarkoittaa jtn aarrekartta/mandala-homppää.
En usko , että on olemassa tällainen universumitietoisuus, joka haluaisi, että osa porukasta saisi jotain erityisen arvokasta rahallisessa mielessä, kun maapallon varat eivät kuitenkaan riitä sellaiseen meille kaikille, jos kaikki alkaisivat manifestoida.
Uskon kuitenkin, että on Jumala, joka haluaa, että opimme rakastamaan toisiamme olosuhteista riippumatta. Rakkauden tunteminen tekee myös meidät itsemme kaikkein onnellisimmiksi.
Ikää on jo 46. Huomaan, että monta matkan varrella toivomani asiaa on todella tapahtunut: upeita suhteita, ihanat lapset, kivat työpaikat, matkailua. Olen tavannut henkilökohtaisesti artisteja, jotka olivat minulle teini-iässä tärkeitä. Olisinpa tiennyt sen teinivuosien unelmissa 😊
No kirjojen mukaan köyhyyttä ei ole olemassa ja kaikille riittää vaurautta kun van osa manifestoida. Omat kurjat olot ja köyhyys johtuvat siitä että olet negatiivinen.
Tämä minua eniten oudoksuttaa. Onko afrikka köyhä vain siksi kun siellä eimanifestoida? Onko oma kurja lapsuuteni ja kokemani väkivalta ja alistaminen tapahtunut siksi että lapsena olin liian ’negatiivinen’? Onko porvoossa puukotettu lapsikin ollut negatiivinen?
En vaan ymmärrä. Sen huomasin että valmiiksi rikkaat ja hyväosaiset uskovat itseensä, pitävät itseään parempina ja uskovat että heillä on oikeus - ja usein he saavatkin lisää. Ymmärrän siis itsetunnon osuuden asiassa. Mutta tuota en vasn ymmärtä että niin kaikki hyvä kuin huonokin olisi aina omaa syytä/ansiota.
Tällaisia pohdiskelen, onko muilla kirjat lukeneilla mitään näkökulmaa? Olen siis lukenut byrnen kirjat ja hicksin kirjat.
Ap
Kuulemma ei manifestointi auta mitään jos ei usko olevansa sen arvokkaan jutun/minkään arvoinen... silloin "saa takaisin" vain lisää asioita mitkä heijastaa uskomusta "olen tylsä paska" tms.