Mä haluaisin vaan pussailla ja halailla :''((((
Toki seksikin kelpaa, mutta mä haluan pusuja ja halejaaaaaa... haluan päihtyä oksitosiinista ja rakkauden tunteesta. Tää rakkaudettomuus (romanttinen sellainen) sattuu niin paljon... Oon ikuisesti yksin. Byääääh :''(((
Joo anteeks sori tämä purkautuminen.
Kommentit (7)
Lohdun sana: myös parisuhteessa voi olla vuosia ilman halailua ja pussailua. Voi unohtaa että sellaistakin on. Surullista mutta totta, et ole ainoa.
Niin mäkin. Ja katsoa leffaa jonkun kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Etsi eka se ihastus itsellesi ja sitten rupeet toimimaan? Vai käykö sulle kuka vaan halailuun ja suuteluun?
Tämä on aika hankalaa kun musta kiinostuvat vain porsaat. Likaiset ja lihavat työttömät, videopelejä pelaavat ja kotinsa sikolättinä pitävät porsaat. Olen yrittänyt väkisin ihastua tällaisiin miehiin kun en muille kelpaa, mutta en vain pysty pakottamaan itseäni. Ja ei, en ole itse lihava. Olen hoikka, siisti, korkeakoulutettu, töissä käyvä, itsestäni huolta pitävä yms. Ongelmani vain on ruma naama ja se, että olen varsin introvertti eli menojalkani ei vipata, joka johtaa siihen, että jos joku ihastukseni sattuu ihastumaan minuun, hänen ihastuksensa lopahtaa heti kun hän tajuaa että olen "yksinäinen susi" jolla on vain muutama ystävä enkä käy oikein muualla kuin lenkillä ja silloin tällöin muutaman muualla asuvan kaverin kanssa jossain leffassa/syömässä/museossa yms.
ap
Etsi eka se ihastus itsellesi ja sitten rupeet toimimaan? Vai käykö sulle kuka vaan halailuun ja suuteluun?