Onko sinulla joskus alkanut ripuli niin, että on tullut housuun ja olet ollut töissä tai muuten ihmisten ilmoilla?
Itselläni kotimatkalla kerran alkoi ripuli enkä pystynyt pidättämään. Todella noloa. 😔 Onneksi olin pyörällä.
Kommentit (6)
Ei ole!
Mutta kerran on tullut kotona. Onneksi olin yksin. Ehkä kotona rentoutuu kuitenkin sen verran, ei se varmaan muualla olisi tullut tuolla tavalla.
Kyllä olen aikuisiällä aina vessaan ehtinyt paikassa kuin paikassa. Tosin ripulia on äärettömän harvoin. Ilmiö kuitenkin omakohtaisesti tuttu.
Kunnon ripuli kun alkaa niin sitä ei pidätellä vaikka kuinka ryppyreikää jännittäisi. Jos ei vessaa ole lähettyvillä niin tukala on tilanne...
Mulla on ärtyvä paksusuoli (IBS) joten valitettavan monta kertaa on. Viimeisin kerta, kun palaverissa maha mylläsi niin että lopulta jouduin pyytämään anteeksi että käyn nenää puuteroimassa. Ikävä vaan että kun nousin, lurahti housuun lusikallinen tai pari. Kaikki olivat niin kohteliaita etteivät kommentoineet, vaikka varmaan hajusta huomasi. Kävin veskissä, siistin itseni ja heitin saastuneet alushousut roskiin,. Ja rukoilin muutaman Ave Marian vaikka agnostikko olenkin, ettei maha enää yllättäisi, nyt kun ei ole enää edes alushousuja välissä.
On, mutta onneksi olin jo lähellä kotia. Erittäin inhottava kokemus, toivottavasti myös ensimmäinen ja viimeinen.
Joo, kerron kaksi tarinaa
Joskus kokouksessa oli hirveä ripuli käynnissä, pian oli pakko päästä veskiin kun pakarat alkoi puuttua pidätyksestä. Juoksin täyttä jalkaa vessalle ja kun ovi aukesi niin hirveä ripuli paska lorahti täysiä VALKOISIIN housuihin... Oli alus vaatteet päällä mutta hirveä ruskea läikkä kyllä jäi.. Todella toivoin ettei kukaan nähnyt mutta kyllä uskon että vähintään yksi näki
Kakkos tarina:
Olin jotain 20 vuotinen tällöin. Olin kaupassa tekemässä ostoksia kunnes kuulin murahfuksen mahassa, aloin etsiä vessaa, mutta olin k-market issa niin eihän siellä ollut.. Olin kävellen ja asun noin 2 kilsan päästä tätä k-markettia. Menin itse palveli kasslle ja lähdin pakara lihakset toiminnassa juoksemaan täyttä jalkaa kotiin, ehdin noin 500 metriä kunnes hirmuinen spurttaus alkoi, tunsin kuin ihan hieman lorahti, sitten hieman lisää, ja lisää, ja lisää, vetelin todella kovaa juuri tällöin, vedin noin 100 metriä lisää kunnes alkoi taas valua, nytten näistä pikku lirahduksista tuli noin ruokalusikallisen kokoisia annoksia housuille. Kohta hengästyin ja tein breikin. Ei ollut hyvä idea, lisää ripuli kakkaa valusi. Yritin vetää vielä koti pihaan mutta ei ehtinyt, pieru pääsi karkaamaan ja kyllä jäi lenkki housuihin jätti ripuli......... Juu öö siitä se.
Onhan tuota sattunut.