Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia olemaan välittämättä siitä, että naapurit näkevät sisään pimeällä

Vierailija
14.11.2017 |

Asun kerrostaloalueella ja näin pimeän aikaan kotiini näkee kaikista vastapäisisä asunnoista jos pidän sisällä valoja. En halua mitään synkkiä paksuja verhoja eikä kaihtimia ole nyt mahdollista asentaa, joten ainut mahdollisuus on siedättää itseni ajatukselle, että nytkin naapuritalosta ulos katsovat näkevät minut tässä sohvalla läppäri sylissä aaveeta selailemassa. Miten te muut olette toimineet, häiritseekö teitä jos olette kuin näyteikkunassa?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta se pieni vihreä mies on siinä ikkunalaudalla

Ei vaaraa, kun se jämähtää pysyvästi sun ikkunalaudalle, ekshibitionistia tölläämään.

Vierailija
22/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaaraa, kun se jämähtää pysyvästi sun ikkunalaudalle, ekshibitionistia tölläämään.

Elä, onko se joku limanuljaska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun täytyy vetää verhot eteen.

Vierailija
24/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tottunut akvaarioasumiseen, vaikka olen sitä harjoittanut jo melkein 10 vuotta. Edelleen ärsyttää se, että naapureista näkee suoraan meille, eikä takapihalle voi mennä esim. makaamaan bikineissä kesällä. Tahtoisin viimein päästä asuntoon/taloon, jossa olisi yksityisyyttä.

Asenna valo läpäisevä kalvo ikkunaan sopivalle korkeudelle.

Vierailija
25/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku innostuu, ikäiseni 55-vuotiaan eukon iltatoimista: tiskaamisesta, imuroinnista ja iltapalan laittamisesta, hän voi tulla juttelemaan kanssani, olen psykiatrinen hoitaja.

Vierailija
26/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet israelin sinisin aivoin tekemässä Koiraselle hommia ja sinut ollaan jo aikoja lähetetty naamoineen etiäpäin.

Vierailija
27/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kiikaroijat leikkivät mossadin agentteja ja nömä tiedetään. Seonneet iiisraelista :)!

Vierailija
28/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vaan on totuttava jos ei verhoja halua käyttää. Voi v*ttu mitä pulmia ihmisillä on.

Vierailija
29/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku innostuu, ikäiseni 55-vuotiaan eukon iltatoimista: tiskaamisesta, imuroinnista ja iltapalan laittamisesta, hän voi tulla juttelemaan kanssani, olen psykiatrinen hoitaja.

Voinko? Mä saatan tuijotella ihmisiä ikkunasta, kun mulla on tylsää. Usein syön samalla ja ajattelen erilaisia asioita. Saattaisin tuijottaa sinuakin. Miettisin, että mitähän iltapalaa laitat. Tuleeko juusto kinkun alle?

Vierailija
30/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan verhot kiinni. Ei siihen tarvitse mitään synkkiä ja paksuja verhoja. Ihan ohuet ja valkoiset riittää. Ja miksi ne sykätkin verhot olisi erityinen ongelma kun ulkona on muutenkin pimeää?

Vierailija
31/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen ikkunan pitäisi olla auki pimeällä jolloin ei muutenkaan näe ulos? Itse en pysty yksinkertaisesti rentoutumaan jos tiedän että joku näkee.

Vierailija
32/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on, jos ei halua verhoja eikä sälekaihtimia ja silti pitäisi ikkuna peittää. Pistä siihen lumiteippiä vai mitä se on, josta paistaa valo läpi, mutta näkemästään ei saa selvää.

Vierailija
33/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia haluta olla näytillä pimeään aikaan kuin akvaariossa. Se on ihan friikkiä jos on normaalivalaistus ja ulkona pimeää, näkee ihan kaiken...

Varsinkin jos on lapsia niin joku pervertikko voi tarkkailla niitä halutessaan. Tai joku murtovaras tarkkailla oisko mitään varastettavaa. Niin paljon pimahtaneita tuolla liikenteessä, että kyllä olisi hyvä ainakin osa kodista olla suojattuna. Ei niin että talon voi kiertää ja katsoa mitä missäkin huoneessa tapahtuu.

Vierailija
34/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaisi suunnattomasti olla iltapimeällä niin, että ikkunoista näkee ulkoapäin sisään mutta itse en näkisi mitään ulos. Ellen kaihtimia aina iskisi säppiin heti kun alkaa valobalanssi kääntymään epäedulliseksi, niin eihän sitä muistaisi täällä alasti välillä hilluessa että niijoo, mähän oon näyteikkunassa. Siskollani on vain sellaiset ohuet verhot ikkunoissa, mistä näkee helposti läpi jos on ulkona säkkipimeää ja sisällä edes jonkinmoista valon kajastusta, enkä sellasiakaan pystyisi itse pitämään. Yhtä exhibitionistikaveria taas ei haittaa yhtään, suorastaan varmistaa aina että ikkunoissa ei ole mitään näköesteitä kun hän esittelee ei-niin-veistoksellista vartaloaan maailmalle.

Vierailija
35/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä, onko se joku limanuljaska

On, samoin kuin itsensä paljastaja, eli vakka on kantensa löytänyt.

Vierailija
36/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan että jos ne vaaleat verhot eivät ole paksusta kankaasta, niiden läpi näkee ihan hyvin jos sisällä on täysi valaistus ja ulkona pimeää. Monista melko paksuistakin valkoisista verhoista näkyy  hahmot. Vaaleiden verhojen pitäisi olla vuoritetut tai raskaasta sametista tai vastaavasta, jotta ne toimisivat näköesteenä pimeällä.

Vierailija
37/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan välittänyt siitä. Mitä niin ihmeellistä täällä tekisin, että se jotakuta kiinnostaisi? Jos joku nyt sattuu alastoman varteni näkemään, niin ei maailma siihen kaadu.

Sen verran katson, etten seksiä harrasta kaikkien nähden, mutta muuten on ihan samantekevää.

Vierailija
38/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ihmiset on niin hulluja että pitävät kaihtimet kiinni ympäri vuorokauden - nauti siis sinä avoimista ikkunoista.

Toisekseen, ehkä kannattaisi ymmärtää että ketään ei kiinnosta katsoa sinun asuntoon sisään kun olet sohvalla läppärillä. Kun tajuat tuon, ei nämä murheet sinua enää paina.

Itse en käytä verhoja enkä välitä siitä näkeekö joku sisään vaikka vaihtaisin vaatteet jne. Jos joku saa hetken iloa siitä että näkee paljaan selkäni, olkoon sitten niin.

Vierailija
39/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosts tuli mieleen kuinka kerran lenkillä satuin vilasemaan yhen talon ikuunaa ja siellä emäntä käveli keittiössä paljain rinnoin 😀

Juu, minä näin kerran alastoman kokin pyllyn!

Naapurin mies ei ollut huomannut tai viitsinyt laittaa verhoja ikkunan eteen.

Vierailija
40/51 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sisälle kurkistelija on sivistymätön moukka. Minua ei haittaa, vaikka tavallista arkea sattuisi ulos näkymään.

Vain talouksissa, joissa on jotain salattavaa on verhot kiinni ympäri vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan