Iki-ihanat hajuvedet; mikä on lempituoksusi, jota ei kenties enää saa?
Itse olen etsinyt tuloksetta Escadan original -tuoksua. Se on huikean hyvä, punainen pahvipakkaus ja pitkulainen sydänpullo. Kunpa sitä vielä joskus valmistettaisiin! Muut Escadat eivät ole lähelläkään tuota.
Kommentit (69)
Bel Ami, ei myyty enää vuosikausiin.
Escada Magnetic Beat. Muuttui ihollani huumaavaksi. Ihanan kevyt mutta silti kestävä tuoksu.
Chloen Narcisse, tykkäsin kovasti, enää ei tehdä.
EU: n määräysten takia lähes kaikki tuoksut on uudelleen formuloitu. Ne ovat vain kalpea muisto entisestä. Haluaisin miesten tuoksua Macassar. Tosin saisi sitä ebaysta ostamalla.
Monia lopetettuja hajuvesiä kyllä löytää netistä, jos vaan etsii kärsivällisesti. Ja on valmis maksamaan.
Marc Jacobs Dot. Suomesta en ainakaan ole enää löytänyt.
Jopa tyhjistä parfyymipulloista voi saada ebayssa useita kymppejä. Kannattaa selailla.
Vihaan hajuvesiä yli kaiken. En oikein voi olla hajusteita käyttävien ihmisten lähellä, sillä päätä alkaa särkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan hajuvesiä yli kaiken. En oikein voi olla hajusteita käyttävien ihmisten lähellä, sillä päätä alkaa särkemään.
Kuule, ei kiinnosta!
Versace Bright Crystal. Ihanan mieto tuoksu. Tuoksu kuitenkin katoaa harmittavan pian iholta.
Mystère de Rochas
Eau de Armani
K de Krizia
Gauloise, Molyneux
Moschinon L'eau Cheap and chic. Aivan ihana tuoksu ja sopi minulle. Rip
Vierailija kirjoitti:
Mystère de Rochas
Lempituoksuni oli kauan jostain syystä tuotanto lopetettiin. En ole löytänyt korvaavaa tuoksua ja etsintä jatkuu edelleen.
Cindy Crawford Summer Day oli ihana. Ei enää myynnissä :(
Omistan kaksi hajuvettä: Tommy Girl ja CK One (ostettu joskus 1999 tai 2000 vuonna). En käytä nykyisin hajuvesiä, mutta joskus nuuskin noita pulloja. Tulee ihan teini-ikä mieleen!
Kiitos vinkistä, pitääkin selailla eBayta nenä tarkkana! <3 Valmistajat vois kyl joskus yllättää ja tuoda uudelleen markkinoille kadotettuja helmiä. Oih!
Mäkin olen tykännyt tuosta tuoksusta!! Miks parhaat lopetetaan aina. Uusia tulee kauheasti, mutta harva on niin onnistunut.