Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eläkkeellä ja tuloni ovat 1250 euroa netto. Kuinka paljon sinä tienaat?

Vierailija
14.11.2017 |

Haluan kiusata itseäni ja ahdistua siitä, etten koskaan tule oikeasti tienaamaan. Kyllä maistuisi edes muutama satanen enemmän kuussa, mutta olen siis työhön täysin (liikunta)kyvytön nuori eläkeläinen. Opinnoissa en pärjää.

Lisäksi, mitä teet työksesi? Mikä on koulutuksesi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Puhun lähinnä pienituloisille!! Kiitos! :)

- Ap

Vierailija
2/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja tienaan suunnilleen saman verran. Joissain kuissa enemmän, jos on ollut reilummin keikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sihteeri, merkonomikoulutus. Netto 1700 euroa. 1250 e eläke riittäisi mulle vallan mainiosti mutta tuskin tulen noin "isoa" eläkettä saamaan.

Vierailija
4/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan viestintäalan freelance-työstä kutakuinkin tuon saman, joskus enemmän, joskus vähemmän. Alan korkeakoulututkinto on ja pitkälti työkokemusta, myös vakkarihommia. En ole ihan pakkoyrittäjä, mutta melkein - jossain kohtaa vakityö loppui ja tilalle tarjottiin mahdollisuus tehdä samaa keikkoina. Tulot putosivat siinä rytäkässä kolmannekseen. Toki aina voi yrittää saada lisää keikkaa, mutta sitä samaa tekee moni kollegakin parhaillaan.

Vierailija
5/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sihteeri, merkonomikoulutus. Netto 1700 euroa. 1250 e eläke riittäisi mulle vallan mainiosti mutta tuskin tulen noin "isoa" eläkettä saamaan.

Aivan varmasti tulet. Näihin tuloihini olen laskenut myös eläkkeensaajan asumistuen, eli tässä siis laskettuna aivan kaikki mitä saan. 

- Ap

Vierailija
6/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käynyt "tuuri", kun työnantajani vakuutukset olivat kunnossa ja saan 2500€ netto/kk työkyvyttömyyseläkettä. Mieluummin kuitenkin olisin töissä.

Vierailija
7/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti tulet. Näihin tuloihini olen laskenut myös eläkkeensaajan asumistuen, eli tässä siis laskettuna aivan kaikki mitä saan. 

- Ap

Minun nettotuloni on tällä hetkellä noin 1700 ja jään lähiaikoina osatyökyvyttömyyseläkkeelle jolloin kokonaistuloni (palkka + eläke) tulee olemaan noin 1250. Vanhuuseläke tulee luonnollisesti olemaan vielä pienempi.

- eri

Vierailija
8/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan eläkettä käteen 970 euroa. Keskikoulu, 25 vuotta työelämää ja kohta 26 vuotta pois työstä. Vastike 300 e.

Vierailija
9/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. Lastenhoitajana yksityisellä.

Pienellä veroprosentilla tällä hetkellä, että saa laskut maksettua. Palkka nettona 1100-1350 kuukaudesta riippuen.

Vierailija
10/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuuseläke 1480 netto.

Vierailija
11/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap provoilee, koska asettelee kysymykset niin, että laskee ensin asumistuet mukaan eläkkeeseen ja sitten haluaa vertailla sitä pienituloisen kanssa, koska tietää palstan aiemmista ketjuista, että tulos on suunnilleen sama.

Vierailija
12/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan eläkettä 765€ ja hoitotuki päälle. Mies saa bruttona reilusti yli 3000€. Molemmat jääty nuorena sairaseläkkeelle, hyvin erillaisilla työhistorioilla. Leskeneläkettä taitaisin saada sitten enemän...

Vierailija
13/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeellä, saan nettona yhteensä noin. 1270€/kk. Mitään muita tukia ei tipu, koska mies on hyvätuloinen. Eikä niitä nyt tarvitsekaan. Tulevaisuus silti huolettaa.

Vierailija
14/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei koulutusta ja hanttihommia tein muutaman vuoden ennen pysyvää työkyvyn menetystä. Asumistukea en saa.

Vierailija
15/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei koulutusta ja hanttihommia tein muutaman vuoden ennen pysyvää työkyvyn menetystä. Asumistukea en saa.

Eli se joka sai minimieläkkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi