Ostin sitten viimein himoitsemani 1000 dollarin kirjan Amerikasta
Ei meinannut jaksaa kantaa kotiin lähikaupasta, oli niin painava. Tätä editiota on painettu vain n. 750 kpl joten toki kyseessä on myös keräilyesine.
Kommentit (19)
Varmasti juu. Eikö äiti opettanu että ei saa valehdella?
Onko tää se bändikirja? Paljasta jo, mikä bändi! Kysyin sitä aiemminkin.
Pikkutytteli kirjoitti:
Varmasti juu. Eikö äiti opettanu että ei saa valehdella?
On noita super deluxe painoksia useammastakin kirjasta nykyään. Tämä kyseinen teos on silkkipaperille painettu valokuvateos jossa on valokuvaajan omakätiset signeeraukset.
Laitapa kuva niin näkee minkälainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se bändikirja? Paljasta jo, mikä bändi! Kysyin sitä aiemminkin.
Rolling Stones. Kirja on Ethan Russelin Let It Bleed (Deluxe-versio).
Syreeni1 kirjoitti:
Laitapa kuva niin näkee minkälainen.
Paljonko tuollaisesta piti maksaa niitä tulleja ja muita lisämaksuja?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itse asiassa UPS lähettänyt vielä laskua noista kuluista, tulee vasta jälkikäteen. En usko että tullia joutuu paljonkaan maksamaan mutta alvit ja UPSin käsittelykulut menee tietysti. Olisin itse tullannut tietysti ennemmin mutta tässä tilauksessa se ei ollut mahdollista. Tuli muuten älyttömän nopeasti Amerikasta tuo paketti.
Uskallatko edes selailla tuota ilman hansikkaita?
Halpaa kuin saippua. Minä ostan vain kirjoja jotka maksaa 10000 euroa kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itse asiassa UPS lähettänyt vielä laskua noista kuluista, tulee vasta jälkikäteen. En usko että tullia joutuu paljonkaan maksamaan mutta alvit ja UPSin käsittelykulut menee tietysti. Olisin itse tullannut tietysti ennemmin mutta tässä tilauksessa se ei ollut mahdollista. Tuli muuten älyttömän nopeasti Amerikasta tuo paketti.
Hahaha jäit kiinni valehtelusta. Ensin kerrot hakeneesi lähikaupasta ja nyt ups muka on laskuttamassa jotain jälkikäteen.
Ei se noin mene. Olet köyhä ja valehtelet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä nyt aarteestasi hyvä huoli, älä päästä ketään rähmäkäpälää sen kimppuun! :)
Kymmenkiloinen 😳 Itsellä on vanha perheraamattu, joka painaa 8kg. Luulin että sitä painavammat on metallikantisia...
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko edes selailla tuota ilman hansikkaita?
Ei uskalla. Ja lisäksi pitää olla tosi hyvä pöytä jonka päällä sitä lukee. En ole vielä edes uskaltanut ihan kokonaisuudessaan avata moninkertaista paktointiakaan. : )
Riken divarissa noita oli eilen kaksi kappaletta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha jäit kiinni valehtelusta. Ensin kerrot hakeneesi lähikaupasta ja nyt ups muka on laskuttamassa jotain jälkikäteen.
Riippuu lähettäjästä. Itse olen tilannut tuotteen Amazonista, kuljetuksen Suomeen (Hong Kongista) ja tullauksen UPS hoiti, Suomessa sen kuljetti Posti lähikauppaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UPS laskuttaa usein jälkikäteen huolintakulut. Sitä ennen UPSille pitää toimittaa henkilötunnus. Kirja tuli lähikauppaan, koska se toimii yhtenä UPSin pick-up-pointtina.
Vierailija kirjoitti:
Riken divarissa noita oli eilen kaksi kappaletta
Ok. :D
Mikä kirja on noin edullinen noin pienessä painosmäärässä?