Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi haluaisi ostaa puhelimen wishistä, mutta en löydä siihen kuoria. auttakaa?

Vierailija
14.11.2017 |

Puhelin on Octa Core 5. Eikö tähän oikeasti ole kuoria missään vai enkö osaa vain katsoa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ostamaan puhelimen ihan liikkeestä niin voi varmasti luottaa että saa mitä tilaa.

Vierailija
2/11 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet wishistä kirjoitti:

Suosittelen ostamaan puhelimen ihan liikkeestä niin voi varmasti luottaa että saa mitä tilaa.

Onko se wish siis epäluotettava :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako sinusta puhelin, jonka merkki on täysin tuntematon ja suojakuoria ei myydä missään, luotettavalta?

Vierailija
4/11 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishiltä ei todellakaan kannata ostaa puhelinta. Itse en tosin enää osta sieltä mitään muutakaan. Kopioita, helposti rikkoontuvaa ja haisevaa halpakrääsää. Pärjään ilmankin.

Vierailija
5/11 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tuotetta ei välttämättä lähetetä, eikä rahoja silti palauteta.

Vierailija
6/11 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wish on luotettavampi kuin kotimaiset nettikaupat. Olen vuosia tilannut kaikkea sieltä ja aina kun on esim. viallinen tuote, olen saanut nopeasti rahat takaisin tai ehjän tuotteen tilalle. Ei ole ikinä tarvinnut palauttaa mitään sinne. Puhelimet on olleet laadukkaita ja luotettavia.

Vierailija
7/11 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valetta! Klarna TAKAA että rahat saa takaisin. Täällä taas joku trolli valehtelee

Vierailija
8/11 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wishiltä ei todellakaan kannata ostaa puhelinta. Itse en tosin enää osta sieltä mitään muutakaan. Kopioita, helposti rikkoontuvaa ja haisevaa halpakrääsää. Pärjään ilmankin.

Trolli taas valehtelee. Ihan samat Androidin järjestelmät niissä puhelimissa on. Niitä on myyty miljoonia ympäri maailmaa. Kaikki tuotteet on olleet hyviä mitä sieltä olen tilannut

Vierailija
9/11 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi haluaa. Kaikkeahan ne haluaa, mutta onko pakko aina olla heti toteuttamassa toiveita!

Vierailija
10/11 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli taas valehtelee. Ihan samat Androidin järjestelmät niissä puhelimissa on. Niitä on myyty miljoonia ympäri maailmaa. Kaikki tuotteet on olleet hyviä mitä sieltä olen tilannut

No mun kokemukset tuotteista on huonoja. En halua nurkkiini kiinapaskaa. On varaa ostaa kaupastakin. Tietää ainakin mitä saa. Sä saat ostaa ihan mistä haluat. Sanoin vain oman mielipiteeni.

Vierailija
11/11 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valetta! Klarna TAKAA että rahat saa takaisin. Täällä taas joku trolli valehtelee

Ei takaa, koettu on. Paljonkos Wish maksaa sinulle valheellisesta mainonnasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi