Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki pilaa ulkonäkönsä niillä kamalilla ankanhuulilla? Näyttävät kaikki samasta muotista tulleilta. Kuten esim Rosa-Maria Ryyti ja Idols-Julia

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan sun mielipiteesi, onneksi kaikki saavat tehdä omalle ulkonäölleen mitä itse haluavat

2/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi. Ei ole edes kaunista.

https://vignette.wikia.nocookie.net/simpsons/images/2/28/Agnes_Skinner_…

Nuo ovat varmaan vanhemmiten tuollaisia lerppahuulia, kun huulten kudosta venytetään jatkuvasti ja iän ja ryppyjen myötä kudos ei palaudukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Sen kun tietäisi. Ei ole edes kaunista.

https://vignette.wikia.nocookie.net/simpsons/images/2/28/Agnes_Skinner_…

Nuo ovat varmaan vanhemmiten tuollaisia lerppahuulia, kun huulten kudosta venytetään jatkuvasti ja iän ja ryppyjen myötä kudos ei palaudukaan.

Kiitos tästä mielikuvasta. 🤣 Ap

Vierailija
4/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Minä molskin, polskin ja uin. Sanon sulle KVAAK, ystävälle KVAAK, KVAAK sanon teille kaikille....”

Vierailija
5/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä olen sitä mieltä, että tyhmiltä ja vastenmielisiltä näyttävät.

Vierailija
6/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idols-Julian huulet pistivät kyllä heti silmään kun eka kerran näin, muuten niin nätti ja sitten laittanut tuollaiset rumat täytteet jotka tekee vain naurettavan näköiseksi.

Vierailija
7/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. En erota millään noita fillerihoidettuja naamoja toisistaan. Saisivat alkaa kulkemaan nimilappu otsassa että kukaan enää tunnistaa kadulla :D

Vierailija
8/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista kirjoitti:

Näin miehenä olen sitä mieltä, että tyhmiltä ja vastenmielisiltä näyttävät.

Niinpä, sitäkin mä itsekin ihmettelen, että miksi pilata ulkonäkö noin koska ei kai luulis miesten tommosista pitävän.

Vai onko ne hyvän tuntuiset esim suudellessa ja suuseksissä? Tommoset löysät hattarahuulet. Ap

Vierailija
9/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt samaa. En erota millään noita fillerihoidettuja naamoja toisistaan. Saisivat alkaa kulkemaan nimilappu otsassa että kukaan enää tunnistaa kadulla :D

Joo ei olisi enää kiva olla joku julkkistoimittaja. "Ja tässä punaiselle matolle tulossa Sof... eiku Jenn... sori tota Anna? No voi vit... Janna? Oisko sulla henkkareita?"

Vierailija
10/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idols-Julian huulet pistivät kyllä heti silmään kun eka kerran näin, muuten niin nätti ja sitten laittanut tuollaiset rumat täytteet jotka tekee vain naurettavan näköiseksi.

Lähinnä pelottavan näköinenhän tuo on. Haalakat silmät ja siihen musta meikki lisäksi, kuin ankkavampyyri. Milla Magia. Laulaa tosin osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän