Miten lääkäri voi esiintyä televisiossa korkokengissä?
Luulisi edes lääkärin näyttävän esimerkkiä, ettei tollasten piikkien päällä kävelisi tv-studioon.
Lääkärin nyt ainakin pitäisi tietää ettei korkokenkä ole jalalle hyvä vaihtoehto.
Jotenkin alkanut todella ärsyttää tämä nykyajan vanhoillinen pukeutuminen naisilla, korkokenkää ja kolttua, missä kohtaa pompattiin takaisin 50-luvulle. :(
Itse en pukeutuisi korkkareihin vaikka maksettaisi. Oletteko huomanneet millaista se kävelykin on korkkarinaisilla, töks töks, könk könk..
Eikös joku mies nuo keksinytkin ihan sitä varten ettei nainen pysty niillä pakenemaan.
Tulee mieleen sama periaate kuin niissä kiinalaisten naisten typistetyissä jalkaterissä.
Silti nyt ne muka "feministit" vaappuvat näillä kidutusvälineillä ylpeästi eteenpäin. Mitä korkeempi korko, SEN HIENOMPAA HEI, "MEILLÄ ON OIKEUS" ja niin edelleen.. wtf.
Ei voi kuin päätä pyöritellä typeryyden edessä taas.
Mutta lääkäri.. luulisi että lääkäri olisi fiksumpi.
En suinkaan yleistä, kunnioitan suuresti lääkäreitä, ja kun kävin viimeksi lääkärillä ihan täällä kotikaupunkini terkkarissa, hän oli n.kolmekymppinen nainen ja muuten paras lääkäri ehkä jolla olen tähän asti käynyt, sillä oli tennarit tai jotkut sen tyyliset tossut jalassa.
Ei suinkaan korkkarit kuten äsken tv:ssä olleella lääkärillä.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean fanaattisesti tuntuvat korkokenkien fanittajat suhtautuvan korkokenkiin.
Koittakaa ymmärtää että kaikki eivät rakasta noita kidutuskapineita saati käytä niitä.
Eikä se ainoa toinen vaihtoehto korkokengälle ole suinkaan se ballerina tai peeshi ecco, vaikka teillä on tarve tuota hokea. Millaisissa kenkäliikkeissä lie asioitte sitten..
Ittakaahan ihan rauhallisesti, hengittäkää syvään. Vai estääkö korkkarit sen verenkierron ylös asti ja iskee tuollanen fanaattinen hysteerinen tila päälle.Öhhööhö. Olipa hauska ja KERRASSAAN NASEVA kommentti! Kyllä ne kaikki tyhmät korkkaribimbot nyt varmaan istuvat noloina.
AP on ainoa hysteerikko. Ja sinä, jos et ole ap.
Menikö tunteisiin. tuo jolle vastasit, oli siis oikeassa, osu ja uppos. :=)
ps. korkkarit on huonoja jalkaan, käytän runkkaukseen.
Käytä ihan miten haluat, ei ole multa pois, niinkuin ei muiden ihmisten tekemiset muutenkaan.
Itse käytän kenkiä yleensä jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo tulemassa purkamaan feminismipaapatusta tänne, mutta perustelut luettuani totean että Ap on mielestäni oikeassa. Ei kukaan nainen niitä oikeasti varmaan käyttäisi ellei olisisi sosiaalista painetta takana. Nainen on yhteiskunnan mielestä "hyvin pukeutunut" kun hänellä on korkokengät, niin järjettömät jalkineet kuin ne ovatkin.
Eihän nykyään tuollaista sosiaalista painetta ole. Itse olen kokenut ainakin että päinvastoin, olen erikoinen tyyliltäni koska käytän kenkiä reilulla korolla, myös arjessa. Enemmän se on niin päin, että korkkareita käyttävä joutuu varautumaan siihen että jotkut ajattelee että onpa turhamainen ihminen.
Älä viitsi jauhaa paskaa, siitä ei ole kauaa kun mediassa puhuttiin että on lukemattomasti työpaikkoja, jotka vaativat naisilta korkokenkiä.
sinunkaltaiset taulapäät vielä oikein tukevat tätä toimintaa ja mahdollistavat että se tulee jatkumaankin.
Mikä korkokenkävihaaja tänne iski? Veikö korkokenkänainen miehesi, jos vei, niin ähäkutti siitä sait...
Korkokenkäpakko pitäisi säätä lailla.
kerrotko meille korkkarien vihaajille, miksi niitä ei saisi vihata?
loukataanko siinä korkkarien oikeuksia?
Korkkaritanttojen ja -hempukoiden pitää perustaa korkkarien suojeluliike.. vaikka niin tuntuvat jo tehneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo tulemassa purkamaan feminismipaapatusta tänne, mutta perustelut luettuani totean että Ap on mielestäni oikeassa. Ei kukaan nainen niitä oikeasti varmaan käyttäisi ellei olisisi sosiaalista painetta takana. Nainen on yhteiskunnan mielestä "hyvin pukeutunut" kun hänellä on korkokengät, niin järjettömät jalkineet kuin ne ovatkin.
Eihän nykyään tuollaista sosiaalista painetta ole. Itse olen kokenut ainakin että päinvastoin, olen erikoinen tyyliltäni koska käytän kenkiä reilulla korolla, myös arjessa. Enemmän se on niin päin, että korkkareita käyttävä joutuu varautumaan siihen että jotkut ajattelee että onpa turhamainen ihminen.
Älä viitsi jauhaa paskaa, siitä ei ole kauaa kun mediassa puhuttiin että on lukemattomasti työpaikkoja, jotka vaativat naisilta korkokenkiä.
sinunkaltaiset taulapäät vielä oikein tukevat tätä toimintaa ja mahdollistavat että se tulee jatkumaankin.
Mikä korkokenkävihaaja tänne iski? Veikö korkokenkänainen miehesi, jos vei, niin ähäkutti siitä sait...
Korkokenkäpakko pitäisi säätä lailla.
kerrotko meille korkkarien vihaajille, miksi niitä ei saisi vihata?
loukataanko siinä korkkarien oikeuksia?
Korkkaritanttojen ja -hempukoiden pitää perustaa korkkarien suojeluliike.. vaikka niin tuntuvat jo tehneen.
Paukut lopussa jo, vai?
Onpa pieniä murheita, olisipa itsellänikin.
Miehenä sanon tähän väliin että kenen tahansa, siis kenen tahansa, naisen pisteet kiinnostavuusasteikolla nousevat vähintään 50% sillä hetkellä kun hän laittaa korkokengät jalkaansa.
Jos siis joku kulkee matalissa rumiluskengissä, siitä voi päätellä ettei hän ainakaan miehistä ole kiinnostunutkaan.
Ap, mahtaa elämäsi olla raskasta. Minua ei haittaa lainkaan, muiden pukeutuminen, jokainen tavallaan. Kaikesta sitä viitsitään keuhkota. Asutko jossain maaseudulla. Helsingin kaduilla tulee vastaan niin monenlaista kulkijaa, että ei kiinnitä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää jankuttamaan niistä meikeistä johonkin toiseen ketjuun, mä en sanonut meikeistä sanaakaan.
Se joka niistä näkee vaivaa, perustakoon oman ketjun aiheesta.
apNo kukahan #¤%&/ se kakkoskommentin tähän surkeaan ketjuusi sitten teki? Kun siinä nyt ilmeisesti puhuttiin samasta lääkäristä ja ohjelmasta, joita sä et avauksessasi nimeltä maininnut?
Mistäs minä sen voin tietää, sinä? Itse en ole tehnyt yhtäkään meikkikommenttia ketjuun, paitsi tuon johon tässä vastaat.
Tuskin kukaan (Suomessa ainakaan) on telonut meikeillä itseään, toisin kuin korkkareilla, jotka pilaavat jalkapöydän ja aiheuttavat lukuisia jalkavammoja vuosittain. Fysioterapeuttina asia on hyvinkin tuttu mulle.
ap
No meillä kyllä naislääkäreillä on ripsien pidennyksiä, enimmäkseen töissä puukkareilla kävelevät, aiemmin tulivat töihin jopa jakkupuvussa ja korkkareissa, vetivät valkoisen takin vain päälle. Nykyään kaikkien on pakko pukea vihreät.
Osa lääkäreistä pukeutuu tyylikkäästi, toiset homssuisesti, ihan kuin muutkin ihmiset.
Uskomatonta että loukkaannutaan jo korkkarienkin puolesta.
Kyllä minäkin niin mieleni pahoitin... not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää jankuttamaan niistä meikeistä johonkin toiseen ketjuun, mä en sanonut meikeistä sanaakaan.
apNo kukahan #¤%&/ se kakkoskommentin tähän surkeaan ketjuusi sitten teki? Kun siinä nyt ilmeisesti puhuttiin samasta lääkäristä ja ohjelmasta, joita sä et avauksessasi nimeltä maininnut?
Mistäs minä sen voin tietää, sinä? Itse en ole tehnyt yhtäkään meikkikommenttia ketjuun, paitsi tuon johon tässä vastaat.
Tuskin kukaan (Suomessa ainakaan) on telonut meikeillä itseään, toisin kuin korkkareilla, jotka pilaavat jalkapöydän ja aiheuttavat lukuisia jalkavammoja vuosittain. Fysioterapeuttina asia on hyvinkin tuttu mulle.ap
Jaa, että ihan fysioterapeutti.
Terapeuteista puheenollen, oletko koskaan ajatellut, että sellaiselle voisi käydä avautumassa silloin kuin tuntemattomien ihmisten pukeutuminen ja tyyli alkaa seuraavan kerran ahdistamaan niin paljon, että siitä pitää tehdä viisi sivua pitkiä jankutuksia av:lle? Eihän tuo ihan normaalia ole, sen varmaan terveysalan ammattilaisena itsekin tiedostat?
Vierailija kirjoitti:
Ap, mahtaa elämäsi olla raskasta. Minua ei haittaa lainkaan, muiden pukeutuminen, jokainen tavallaan. Kaikesta sitä viitsitään keuhkota. Asutko jossain maaseudulla. Helsingin kaduilla tulee vastaan niin monenlaista kulkijaa, että ei kiinnitä huomiota.
sun elämä vasta raskasta mahtaa ollakki jos kaiken pitää olla raskasta että sitä voi pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan (Suomessa ainakaan) on telonut meikeillä itseään, toisin kuin korkkareilla, jotka pilaavat jalkapöydän ja aiheuttavat lukuisia jalkavammoja vuosittain. Fysioterapeuttina asia on hyvinkin tuttu mulle.ap
Hui, missä päin Suomea työskentelet? Olet sen verran aggresiivisen oloinen, että mielellään kiertäisin putiikkisi kaukaa. Korkokengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui, missä päin Suomea työskentelet? Olet sen verran aggresiivisen oloinen, että mielellään kiertäisin putiikkisi kaukaa. Korkokengissä.
Joo, sama täällä.
Ap, löytyykö sulta rohkeutta paljastaa työpaikkasi? Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeuteista puheenollen, oletko koskaan ajatellut, että sellaiselle voisi käydä avautumassa silloin kuin tuntemattomien ihmisten pukeutuminen ja tyyli alkaa seuraavan kerran ahdistamaan niin paljon, että siitä pitää tehdä viisi sivua pitkiä jankutuksia av:lle? Eihän tuo ihan normaalia ole, sen varmaan terveysalan ammattilaisena itsekin tiedostat?
Ei se mun vika ole, että aloitukseni poiki pahastuneilta ja samaa mieltä oleviltakin kommentteja, joten ketju venyy, miksi pituus on sinulle ongelma. Täällä tuskin on sivumäärärajoituksia.
Itselleni olisi riittänyt tuo aloitus, siinä toin asiani kattavasti esille.
ap
Löytyykö sitä rohkeutta sulta ap. Laitatko työpaikkasi, kenelle työskentelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mun vika ole, että aloitukseni poiki pahastuneilta ja samaa mieltä oleviltakin kommentteja, joten ketju venyy, miksi pituus on sinulle ongelma. Täällä tuskin on sivumäärärajoituksia.
Itselleni olisi riittänyt tuo aloitus, siinä toin asiani kattavasti esille.
ap
Joopa joo. Sun avauksesi olikin kovin rakentava, alla suora lainaus siitä:
"Itse en pukeutuisi korkkareihin vaikka maksettaisi. Oletteko huomanneet millaista se kävelykin on korkkarinaisilla, töks töks, könk könk..
Eikös joku mies nuo keksinytkin ihan sitä varten ettei nainen pysty niillä pakenemaan.
Tulee mieleen sama periaate kuin niissä kiinalaisten naisten typistetyissä jalkaterissä.
Silti nyt ne muka "feministit" vaappuvat näillä kidutusvälineillä ylpeästi eteenpäin. Mitä korkeempi korko, SEN HIENOMPAA HEI, "MEILLÄ ON OIKEUS" ja niin edelleen.. wtf.
Ei voi kuin päätä pyöritellä typeryyden edessä taas."
Että mikä se sun varsinainen asiasi tässä on?
Btw, niinkuin joku muukin tuolla jo totesi, niin näytti kovasti siltä, että olet itse vastaillut omiin kommentteihisi muka toisena henkilönä, tuskin täällä muuta jaksaisivat aiheesta näin pitkään jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö sitä rohkeutta sulta ap. Laitatko työpaikkasi, kenelle työskentelet.
Kutsuisin tuota joksikin muuksi jos täällä työpaikkani ilmottaisin.
Älä huolestu, työssäni en paasaa korkkareista, kaikki saavat saman (hyvän) kohtelun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw, niinkuin joku muukin tuolla jo totesi, niin näytti kovasti siltä, että olet itse vastaillut omiin kommentteihisi muka toisena henkilönä, tuskin täällä muuta jaksaisivat aiheesta näin pitkään jauhaa.
Jospa se "joku muu" olitkin sinä? Aletaan kaikki vainoharhaisiksi. Toki mä olen ainoa ihminen maailmassa jolla on mielipide korkkareista. ;)
Oon laittanut jokaisen kommenttini alle tuon "ap". Siitä tunnistat niin ei tarvitse mielikuvitella loppupäivää.
Palaillaan. Moi moi.
ap
Kertoisitko sinä oikeana feministinä sitten, kuinka naisen on pukeuduttava?
Onhan se nyt nurinkurista peräänkuuluttaa naisten itsemääräämisoikeutta ja vapautta, jos samalla määritellään vaatteita myöten se, millainen saisi olla.