Miten lääkäri voi esiintyä televisiossa korkokengissä?
Luulisi edes lääkärin näyttävän esimerkkiä, ettei tollasten piikkien päällä kävelisi tv-studioon.
Lääkärin nyt ainakin pitäisi tietää ettei korkokenkä ole jalalle hyvä vaihtoehto.
Jotenkin alkanut todella ärsyttää tämä nykyajan vanhoillinen pukeutuminen naisilla, korkokenkää ja kolttua, missä kohtaa pompattiin takaisin 50-luvulle. :(
Itse en pukeutuisi korkkareihin vaikka maksettaisi. Oletteko huomanneet millaista se kävelykin on korkkarinaisilla, töks töks, könk könk..
Eikös joku mies nuo keksinytkin ihan sitä varten ettei nainen pysty niillä pakenemaan.
Tulee mieleen sama periaate kuin niissä kiinalaisten naisten typistetyissä jalkaterissä.
Silti nyt ne muka "feministit" vaappuvat näillä kidutusvälineillä ylpeästi eteenpäin. Mitä korkeempi korko, SEN HIENOMPAA HEI, "MEILLÄ ON OIKEUS" ja niin edelleen.. wtf.
Ei voi kuin päätä pyöritellä typeryyden edessä taas.
Mutta lääkäri.. luulisi että lääkäri olisi fiksumpi.
En suinkaan yleistä, kunnioitan suuresti lääkäreitä, ja kun kävin viimeksi lääkärillä ihan täällä kotikaupunkini terkkarissa, hän oli n.kolmekymppinen nainen ja muuten paras lääkäri ehkä jolla olen tähän asti käynyt, sillä oli tennarit tai jotkut sen tyyliset tossut jalassa.
Ei suinkaan korkkarit kuten äsken tv:ssä olleella lääkärillä.
Kommentit (94)
Miksei naiset kävele samantien puujaloilla, niissä vasta on korkeat korot.
tuntisi olonsa TOOOOOOOSI naiselliseksi kun eteenpäin meno on todella hankalaa.
"Mitä hankalampaa, sen naisellisempaa", lienee monen motto tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan korkkareita ja uskallan sen myöntää, mitäs pahaa siinä on?
Onko korkkarilovereilla kenties fetissi korkkareita kohtaan kun uhriutuvat joukolla ja haukkuvat muut kengät.Ei kukaan teidän kenkiä tule varastamaan, kopistelkaa ihan rauhassa vaan minkä kintuistanne kykenette, mutta älkää odottako ablodeja.
Totta. Mitähän mieltä nämä korkokenkänaiset olisi jos menisin töihin korkkareissa. Tuntuvat olevan tosi vanhanaikaisia. Katsoisivat mua varmasti kuin vierasta sikaa?
mies
Miehet menevät sekaisin koroistani ja parfyymistani, siinä ei paljon matalilla löntysteleviä edes huomata. Jees, koroilla hallitaan maailmaa. Usan ykkösnainenkin käyttää korkokenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minut huomataan, harva IT-alan ammattilainen käyttää niitä korkokenkiä työssään eikä jaksa meikata päivittäin. Olen myös blondi, ja hiukseni ovat pitkät ja luonnonkiharat. Naispuolinen nörtti.
Miksi haluat huomiota töissä? kysyn mielenkiinnosta vaikkei liity aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuvissa ja sarjoissa korkkarieukot aina kotiin tullessaan heittävät korkkarit jalastaan ja hierovat jalkojaan tuskaisen näköisinä, viinilasi kädessä.
Silti niille ei koskaan tule mieleen että laittaisivat seuraavana päivänä kunnon kengät jalkaan.. ja nää on aina olevinaan jotain bisnesneroja ja fiksuja naisia.. hehheh.. tosi neroja.Kyllä se varmaan on tullut mieleen että mukavuuden puolesta olisi matalat parempi. Mutta he valitsevat mieleisensä ulkonäön mukavuuden sijaan. Siihenkin on jokaisella oikeus.
Juuri näin. Nykyään oikein painotetaan, että on oikeus olla tyhmä. Mitä tyhmempi, sen parempi, tämä on ajan ilmiö. Sitten ollaan ylpeitä siitä omasta tyhmyydestä, oikein kieriskellään siinä.
Vierailija kirjoitti:
OMG! Kyllähän lääkärin pitäisi uskottavuutensa säilyttääkseen olla meikitön ja ruma, ja pukeutua tanttakenkiin, varsinkin sen kerran kun pääsee telkkariin.
korkkarithan on tanttakengät.
En lukenut ketjua, mutta siinä laihdutusohjelmassa on naurettavan näköinen se lääkäri, joka kopsuttelee huikeilla koroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo tulemassa purkamaan feminismipaapatusta tänne, mutta perustelut luettuani totean että Ap on mielestäni oikeassa. Ei kukaan nainen niitä oikeasti varmaan käyttäisi ellei olisisi sosiaalista painetta takana. Nainen on yhteiskunnan mielestä "hyvin pukeutunut" kun hänellä on korkokengät, niin järjettömät jalkineet kuin ne ovatkin.
Eihän nykyään tuollaista sosiaalista painetta ole. Itse olen kokenut ainakin että päinvastoin, olen erikoinen tyyliltäni koska käytän kenkiä reilulla korolla, myös arjessa. Enemmän se on niin päin, että korkkareita käyttävä joutuu varautumaan siihen että jotkut ajattelee että onpa turhamainen ihminen.
Älä viitsi jauhaa paskaa, siitä ei ole kauaa kun mediassa puhuttiin että on lukemattomasti työpaikkoja, jotka vaativat naisilta korkokenkiä.
sinunkaltaiset taulapäät vielä oikein tukevat tätä toimintaa ja mahdollistavat että se tulee jatkumaankin.
Mikä korkokenkävihaaja tänne iski? Veikö korkokenkänainen miehesi, jos vei, niin ähäkutti siitä sait...
Korkokenkäpakko pitäisi säätä lailla.
kerrotko meille korkkarien vihaajille, miksi niitä ei saisi vihata?
loukataanko siinä korkkarien oikeuksia?
Eiköhän tässä taas metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan...
ylen toimittajilla nykyään järkyttävät piikkikorot järjestäen melkein aina, äitinikin laittanut tämän merkille ja on yhessä ihmetelty minkä ihmeen takia. monesti studiovieraatkin on kummastellen vilkuilleet niitä kammotuksia. sellanen ihminen tietysti ei huomaa, joka vain ihailee biitä hirvityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG! Kyllähän lääkärin pitäisi uskottavuutensa säilyttääkseen olla meikitön ja ruma, ja pukeutua tanttakenkiin, varsinkin sen kerran kun pääsee telkkariin.
korkkarithan ne juuri tanttakengät onkin.
sanoinko mitään meikeistä tai rumuudesta, en.
opettelehan lukemaan.
se että ei kävele epämukavilla idioottikengillä, ei tee ketään rumaksi, päinvastoin.ap
Ei, mutta rumaksi tekevät avauksesi kaltaiset hyökkäykset täysi tuntemattomia ihmisiä, ja heidän tyyliään kohtaan. Ja itsehän sä kauhistelit sen lääkärin meikkiäkin, heti toisessa kommentissasi.
Anna kun arvaan, olet itse "luonnonkaunis" ja kaikki miehetkin sanovat, että sun ei tarvitse meikata kun olet niin ihana muutenkin lättäkengissäsi.
Ja muuten, jos on varaa ostaa kunnon korkokengät, niin niillä kävelee vaikka koko päivän ilman mitään ongelmia. Sulla ei ilmeisesti ole varaa?
Vierailija kirjoitti:
vanhoilliset tantat peukuttamassa joukolla alaspäin älykkäämpiä korkkarikriitikkoja.
Joo, ihan tosi "älyskähän" tämä aloitus taas oli. HIeman vaan väsähtänyt provo.
Vierailija kirjoitti:
Menkää jankuttamaan niistä meikeistä johonkin toiseen ketjuun, mä en sanonut meikeistä sanaakaan.
Se joka niistä näkee vaivaa, perustakoon oman ketjun aiheesta.
ap
No kukahan #¤%&/ se kakkoskommentin tähän surkeaan ketjuusi sitten teki? Kun siinä nyt ilmeisesti puhuttiin samasta lääkäristä ja ohjelmasta, joita sä et avauksessasi nimeltä maininnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella.
Jotkut lääkärit jopa juovat viinaa. Ja tiedän erään joka tupakoikin, hän on tosin jo kuollut.
Muutaman ylipainoisenkin lääkärin tiedän.
Semmoisia me lääkärit ollaan.
Ai juu... eiks me oltukaan jumalia??? Ihmisiä vai? Hys, hys.
Minä olen jouluisin antanut lahjaksi oikeaa konjakkia lääkärille, joka on hoitanut jo vuosia.
Lääkärit juokoot vaikka kaiken vapaa-aikansa, ei minua haittaa. Nyt oli kyse tv-esiintymisestä.
Entä jos kiminkinen kopsuttelisi korkkareissa tv-studioon, kyllä se saisi tantat ja bimbot hermostumaan.ap
Sinuahan se tuntuu enemmän häiritsevän kuin muita täällä? Mulle on ihan sama mitä muilla ihmisillä on jalassaan, vai onko mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo tulemassa purkamaan feminismipaapatusta tänne, mutta perustelut luettuani totean että Ap on mielestäni oikeassa. Ei kukaan nainen niitä oikeasti varmaan käyttäisi ellei olisisi sosiaalista painetta takana. Nainen on yhteiskunnan mielestä "hyvin pukeutunut" kun hänellä on korkokengät, niin järjettömät jalkineet kuin ne ovatkin.
Eihän nykyään tuollaista sosiaalista painetta ole. Itse olen kokenut ainakin että päinvastoin, olen erikoinen tyyliltäni koska käytän kenkiä reilulla korolla, myös arjessa. Enemmän se on niin päin, että korkkareita käyttävä joutuu varautumaan siihen että jotkut ajattelee että onpa turhamainen ihminen.
Älä viitsi jauhaa paskaa, siitä ei ole kauaa kun mediassa puhuttiin että on lukemattomasti työpaikkoja, jotka vaativat naisilta korkokenkiä.
sinunkaltaiset taulapäät vielä oikein tukevat tätä toimintaa ja mahdollistavat että se tulee jatkumaankin.
Mikä korkokenkävihaaja tänne iski? Veikö korkokenkänainen miehesi, jos vei, niin ähäkutti siitä sait...
Korkokenkäpakko pitäisi säätä lailla.
Jos mua tarkotat, niin voit yllättyä, mutta harva asia elämässäni liittyy MIEHIIN. Vähiten korkkarit ja tv-lääkäri. :)
ap
Joo, uskon kyllä tämän. Miehetkin toivottavasti ymmärtävät kiertää kaukaa sinunlaisesi fanaatikon.
Vierailija kirjoitti:
Kauhean fanaattisesti tuntuvat korkokenkien fanittajat suhtautuvan korkokenkiin.
Koittakaa ymmärtää että kaikki eivät rakasta noita kidutuskapineita saati käytä niitä.
Eikä se ainoa toinen vaihtoehto korkokengälle ole suinkaan se ballerina tai peeshi ecco, vaikka teillä on tarve tuota hokea. Millaisissa kenkäliikkeissä lie asioitte sitten..
Ittakaahan ihan rauhallisesti, hengittäkää syvään. Vai estääkö korkkarit sen verenkierron ylös asti ja iskee tuollanen fanaattinen hysteerinen tila päälle.
Öhhööhö. Olipa hauska ja KERRASSAAN NASEVA kommentti! Kyllä ne kaikki tyhmät korkkaribimbot nyt varmaan istuvat noloina.
AP on ainoa hysteerikko. Ja sinä, jos et ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätä korkkareita enää tehdään. Eihän kukaan korsettejakaan enää käytä (paitsi burleski ja goottiharrastajat).
Aivan turhakekapineita.
kohta nykyajan mukafeministit haluavat korsetitkin takaisin kauppoihin ja käyttävät niitä. Onhan heiän logiikallaan mahdollisimman mauton horopukeutuminenkin "naisen oikeus", eikä suinkaan halventavaa.
mutta katsoa ei saa, eikä varsinkaan arvostella, vaikka heillä olis tissit paljaana ja tussu levällään, se on kovasti väärin sitten.
(t. oikea feministi, mutta siitä melua pitämätön, koska nykyajan femakot on hulluja ja pilanneet koko sanan).
Vierailija kirjoitti:
Onko korkkarilovereilla kenties fetissi korkkareita kohtaan kun uhriutuvat joukolla ja haukkuvat muut kengät.Ei kukaan teidän kenkiä tule varastamaan, kopistelkaa ihan rauhassa vaan minkä kintuistanne kykenette, mutta älkää odottako ablodeja.
Mä sain eilen, en nyt ihan aplodeja, mutta kohteliaisuuden kuitenkin. Toimistollamme käynyt sähkömies totesi, että mun kenkäni kopisevat ihanasti. Niinpä tekevät. Myös muden miesten mielestä.
Mutta jatka sä taapertamista crockseissasi. Onhan nekin varmaan ihan kivat. Ja sopii kantajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean fanaattisesti tuntuvat korkokenkien fanittajat suhtautuvan korkokenkiin.
Koittakaa ymmärtää että kaikki eivät rakasta noita kidutuskapineita saati käytä niitä.
Eikä se ainoa toinen vaihtoehto korkokengälle ole suinkaan se ballerina tai peeshi ecco, vaikka teillä on tarve tuota hokea. Millaisissa kenkäliikkeissä lie asioitte sitten..
Ittakaahan ihan rauhallisesti, hengittäkää syvään. Vai estääkö korkkarit sen verenkierron ylös asti ja iskee tuollanen fanaattinen hysteerinen tila päälle.Öhhööhö. Olipa hauska ja KERRASSAAN NASEVA kommentti! Kyllä ne kaikki tyhmät korkkaribimbot nyt varmaan istuvat noloina.
AP on ainoa hysteerikko. Ja sinä, jos et ole ap.
Menikö tunteisiin. tuo jolle vastasit, oli siis oikeassa, osu ja uppos. :=)
ps. korkkarit on huonoja jalkaan, käytän runkkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mitähän mieltä nämä korkokenkänaiset olisi jos menisin töihin korkkareissa. Tuntuvat olevan tosi vanhanaikaisia. Katsoisivat mua varmasti kuin vierasta sikaa?
mies
Ap vastailee omaan ketjuunsa nyt miehenäkin?
Onko korkkarilovereilla kenties fetissi korkkareita kohtaan kun uhriutuvat joukolla ja haukkuvat muut kengät.
Ei kukaan teidän kenkiä tule varastamaan, kopistelkaa ihan rauhassa vaan minkä kintuistanne kykenette, mutta älkää odottako ablodeja.