Miten lääkäri voi esiintyä televisiossa korkokengissä?
Luulisi edes lääkärin näyttävän esimerkkiä, ettei tollasten piikkien päällä kävelisi tv-studioon.
Lääkärin nyt ainakin pitäisi tietää ettei korkokenkä ole jalalle hyvä vaihtoehto.
Jotenkin alkanut todella ärsyttää tämä nykyajan vanhoillinen pukeutuminen naisilla, korkokenkää ja kolttua, missä kohtaa pompattiin takaisin 50-luvulle. :(
Itse en pukeutuisi korkkareihin vaikka maksettaisi. Oletteko huomanneet millaista se kävelykin on korkkarinaisilla, töks töks, könk könk..
Eikös joku mies nuo keksinytkin ihan sitä varten ettei nainen pysty niillä pakenemaan.
Tulee mieleen sama periaate kuin niissä kiinalaisten naisten typistetyissä jalkaterissä.
Silti nyt ne muka "feministit" vaappuvat näillä kidutusvälineillä ylpeästi eteenpäin. Mitä korkeempi korko, SEN HIENOMPAA HEI, "MEILLÄ ON OIKEUS" ja niin edelleen.. wtf.
Ei voi kuin päätä pyöritellä typeryyden edessä taas.
Mutta lääkäri.. luulisi että lääkäri olisi fiksumpi.
En suinkaan yleistä, kunnioitan suuresti lääkäreitä, ja kun kävin viimeksi lääkärillä ihan täällä kotikaupunkini terkkarissa, hän oli n.kolmekymppinen nainen ja muuten paras lääkäri ehkä jolla olen tähän asti käynyt, sillä oli tennarit tai jotkut sen tyyliset tossut jalassa.
Ei suinkaan korkkarit kuten äsken tv:ssä olleella lääkärillä.
Kommentit (94)
Yhdysvalloissa kaikki on erilaista.
OMG! Kyllähän lääkärin pitäisi uskottavuutensa säilyttääkseen olla meikitön ja ruma, ja pukeutua tanttakenkiin, varsinkin sen kerran kun pääsee telkkariin.
Öö :D okei.
Ei voisi vähempää kiinnostaa lääkärin kengät kunhan tekee hommansa. Hyvälaatuinen lesti tekee mukavan kengän, korko ei automaattisesti tarkoita että on huono jalalle.
Miksi ylipäätä korkkareita enää tehdään. Eihän kukaan korsettejakaan enää käytä (paitsi burleski ja goottiharrastajat).
Aivan turhakekapineita.
Vierailija kirjoitti:
Öö :D okei.
Ei voisi vähempää kiinnostaa lääkärin kengät kunhan tekee hommansa. Hyvälaatuinen lesti tekee mukavan kengän, korko ei automaattisesti tarkoita että on huono jalalle.
Ei ehkä pieni korko, mutta korkea korko kyllä ei ole hyvä jalalle millään ilveellä ajateltuna. Jalkapöytää ei ole luotu siihen asentoon.
Vierailija kirjoitti:
OMG! Kyllähän lääkärin pitäisi uskottavuutensa säilyttääkseen olla meikitön ja ruma, ja pukeutua tanttakenkiin, varsinkin sen kerran kun pääsee telkkariin.
korkkarithan ne juuri tanttakengät onkin.
sanoinko mitään meikeistä tai rumuudesta, en.
opettelehan lukemaan.
se että ei kävele epämukavilla idioottikengillä, ei tee ketään rumaksi, päinvastoin.
ap
Luuppikoo kirjoitti:
Yhdysvalloissa kaikki on erilaista.
Ikävä kyllä tää oli ihan Suomessa. Mutta takapakkia mennään ja kohta olemme tätä menoa siellä amerikkalaisten kehitysmaa-tasolla sekä naisten aseman ja ulkoisen habituksen suhteen. :(
ihme ettei ilmoilla kuulu "piip pii pii", se peruutusääni. kaikessa tulee takapakkia. Paitsi luonnon tuhoutuminen, se etenee vauhdilla eteenpäin. Ihmiskunta etenee taaksepäin.
So what, lääkäri ei ollut tv:ssä vastaanottotilanteessa. Moni naislääkäri käyttää meikkiä vastaanotolla,ainakin yksityisellä. Heilläkin on oikeus. Korkkarit ovat mukavat, käytän päivittäin muutaman sentin korolla. Ballerinat ovat rumia, sopivat hongankolistajille.
No, lääkärit voi myöskin syödä roskaruokaa, tupakoida, juoda liikaa (alkoholin suurkulutus on varsin yleistä ammattiryhmässä). Lääkärin tehtävä on diagnosoida ja hoitaa sairauksia, ei olla joku esimerkki-ihminen elintavoissa. Heilläkin on oikeus elää miten itse tahtovat - ja pakko kantaa valintojensa seuraukset kuten muillakin.
Itse rakastan muuten korkokenkiä. En toki kävele niillä pitkiä matkoja, vaan esim. koiralenkillä mulla on matalat kengät. Mutta esim. töissä tykkään olla korkeissa kengissä. Olen poikkeukselliset lyhyt ja minulle tulee itsevarmempi olo korkeissa koroissa. Muutenkin tuntuu että kroppa näyttää paremmalta korkkarit jalassa, ryhti on pakko pitää että "pysyy pystyssä"". Eikä siitä todellakaan ole mitään haittaa jaloille jos istumatöissä jossa nostaa perseensä tuolista muutaman kerran päivässä hetkeksi, on jalassa korkokengät. Tai juhlissa.
Kenenkäänhän ei ole pakko korkokenkiä käyttää, mutta ihmettelen mikä tarve joillain on puuttua tähän joidenkin itse valitsemaan yksilöllisen tyylin ilmaisuun noin halveksivasti kuin ap..
Lääkärit voivat käyttää luonnonkosmetiikkaa, siinä missä kuka tahansa muukin.
Niissä kemikaalimäärä on yleensä alempi.
Minulla oli vuosia sitten tanssiaharrastava omalääkäri, joka käytti töissä kunnon korkkareita.
Muutettiin toiselle paikkakunnalle, en tiedä käyttääkö vieläkin.
Onneksi en ole enää tarvinnut lääkäripalveluja, mitä silloin tarvitsin. Aktiivinen nivelpsori ja syvä laskimotukos.
Elokuvissa ja sarjoissa korkkarieukot aina kotiin tullessaan heittävät korkkarit jalastaan ja hierovat jalkojaan tuskaisen näköisinä, viinilasi kädessä.
Silti niille ei koskaan tule mieleen että laittaisivat seuraavana päivänä kunnon kengät jalkaan.. ja nää on aina olevinaan jotain bisnesneroja ja fiksuja naisia.. hehheh.. tosi neroja.
Oon samaa mieltä.
Miksi, oi miksi.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvissa ja sarjoissa korkkarieukot aina kotiin tullessaan heittävät korkkarit jalastaan ja hierovat jalkojaan tuskaisen näköisinä, viinilasi kädessä.
Silti niille ei koskaan tule mieleen että laittaisivat seuraavana päivänä kunnon kengät jalkaan.. ja nää on aina olevinaan jotain bisnesneroja ja fiksuja naisia.. hehheh.. tosi neroja.
Kyllä se varmaan on tullut mieleen että mukavuuden puolesta olisi matalat parempi. Mutta he valitsevat mieleisensä ulkonäön mukavuuden sijaan. Siihenkin on jokaisella oikeus.
Olin jo tulemassa purkamaan feminismipaapatusta tänne, mutta perustelut luettuani totean että Ap on mielestäni oikeassa. Ei kukaan nainen niitä oikeasti varmaan käyttäisi ellei olisisi sosiaalista painetta takana. Nainen on yhteiskunnan mielestä "hyvin pukeutunut" kun hänellä on korkokengät, niin järjettömät jalkineet kuin ne ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit voivat käyttää luonnonkosmetiikkaa, siinä missä kuka tahansa muukin.
Niissä kemikaalimäärä on yleensä alempi.Minulla oli vuosia sitten tanssiaharrastava omalääkäri, joka käytti töissä kunnon korkkareita.
Muutettiin toiselle paikkakunnalle, en tiedä käyttääkö vieläkin.
Onneksi en ole enää tarvinnut lääkäripalveluja, mitä silloin tarvitsin. Aktiivinen nivelpsori ja syvä laskimotukos.
Luonnonkosmetiikkaa? Onko kaikki, mikä luonnosta tulee, aina puhtoista? Esim valkoiset kärpässienet?
Vierailija kirjoitti:
So what, lääkäri ei ollut tv:ssä vastaanottotilanteessa. Moni naislääkäri käyttää meikkiä vastaanotolla,ainakin yksityisellä. Heilläkin on oikeus. Korkkarit ovat mukavat, käytän päivittäin muutaman sentin korolla. Ballerinat ovat rumia, sopivat hongankolistajille.
mitä sä meikeistä jankutat, ketä ne kiinnostaa, eikä korkkarit todellakaan ole "mukavat", ehkä sun jalkaterä on jo pahasti epämuodostunut jos noin väität.
kääk, eikö naisille muka ole muita kenkiä sun mielestä kuin korkkarit tai ballerinat? :D Järkyttävää.
(En mäkään pukeutuisi "ballerinoihin" vaikka maksettaisi, mutta en korkkareihinkaan).
vanhoilliset tantat peukuttamassa joukolla alaspäin älykkäämpiä korkkarikriitikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo tulemassa purkamaan feminismipaapatusta tänne, mutta perustelut luettuani totean että Ap on mielestäni oikeassa. Ei kukaan nainen niitä oikeasti varmaan käyttäisi ellei olisisi sosiaalista painetta takana. Nainen on yhteiskunnan mielestä "hyvin pukeutunut" kun hänellä on korkokengät, niin järjettömät jalkineet kuin ne ovatkin.
Eihän nykyään tuollaista sosiaalista painetta ole. Itse olen kokenut ainakin että päinvastoin, olen erikoinen tyyliltäni koska käytän kenkiä reilulla korolla, myös arjessa. Enemmän se on niin päin, että korkkareita käyttävä joutuu varautumaan siihen että jotkut ajattelee että onpa turhamainen ihminen.
Tiedätkö mitä vouhkaaja 17. Jalkateräni ovat kapeat, eikä minulla ole jalkavaivoja. Olen oikein tyytyväinen jalkoihini kokonaisuudessaan. Tein nuorempana mallin töitä, ja kehtaan esitellä vartaloani!!!
Niin ja meikkiäkin oli. Ei varmasti teen hyvää iholla ylimääräiset kemikaalit!