Maria Veitola taas kehuu itseään
Maria Veitolalta raju tilitys saamastaan negatiivisesta palautteesta: ”Ei ole helppoa olla totuuden torvi ja varsinkaan nainen, joka sanoo asioita ääneen”
Iltalehti kirjoittaa taas Mariasta ihailevaan sävyyn. Maria on toimittajan ja itsensä mielestä Suomen ihailtavin nainen kun uskaltaa pilkata suorassa lähetyksessä ihmisiä ja tuhota viattomien ihmisten työurat.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Metsäketo ei ole minua ahdistellut enkä ole ikinä näistä hänen tempauksistaan kuullutkaan. Ajattelin kyllä kun luin ryöppyjä että hyvä jos vihdoin "jäi kiinni". Sitten alkoi tulla näitä Veitolan tyylisiä oksettavia ajojahti juttuja niin mietin johan on joillain pokkaa!
Kaikki oli "olen kuullut" ym mutujuttuja.
Journalismin huippu se että facebookissa houkutellaan mimmejä telkkariin kertomaan omaa versiotaan?! Mikse kukaan mennyt? Kenes salarakas tuohon ohjelmaan kerran raahattiin? Nyki muovitukkaansa hämmentyneenä, Veitola haara märkänä haastatteli ja Salminen tollotti tissejä vieressä! Ja nämä kutsuu itseään toimittajiksi. Hyi helvetti.
Tätä ihmettelin minäkin. Veitola kipitti pöksyt märkänä ja silmät loistaen kertomaan maikkarin johtoportaaseen, että olen kuullut toooosi paljon juttuja Metsäkedosta että nyt tästä tulee isompi keissi kuin Axl Smithistä.
Sitten mainosti isoon ääneen, että ohjelmassa haastatellaan Tomia vaikka tiesi, että Metsäketo ei ollut suostunut.
Vielä ei ole kukaan tullut esiin kertomaan, että metsäketo ahdisteli.
En tiedä mitä herra on tehnyt, vai onko tehnyt mitään. Ihmettelen vain, että miksi kukaan ei tule esiin kertomaan jos on uhri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain mielihyvää kun Anu saagim v"ttuili ja sanoi suorat sanat. Silloin Marialle tuli ainakin hetkeksi paha mieli. Mutta ei ottanut opikseen
Olet niitä Marialle kateellisia rupsu-mammoja.
Ette kestä suorasukaisia seksikkäitä naisia.Mikä on rupsumamma? Haluatko että rupsauttelen päällesi? Söinkin eilen munaa niin tulis oikein hyviä munapaukkuja! Voin sanoa että olen kyllä 109x paremman näköinen kuin Maria :D
Sinulla on suolistossa ongelmia jos kananmuna saa pierettämään.
Rupsumamma on rupsahtanut ennen aikojaan koska ei ole viitsinyt pitää huolta itsestään ja on siksi katkera kauniille ja seksikkäille naisille.
Olet ehkä omasta mielestäsi paremman näköinen kuin Maria mutta muut tuskin ajattelevat samoin.
Hihihi hahaha hehehe, rupsumamma. Tää oli huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain mielihyvää kun Anu saagim v"ttuili ja sanoi suorat sanat. Silloin Marialle tuli ainakin hetkeksi paha mieli. Mutta ei ottanut opikseen
Ette kestä suorasukaisia seksikkäitä naisia.Entä mitä minä olen. Kuin sanon että Maria on itseään täyttä oleva paskan jauhaja
Kateellinen rupsumamma.
Aran asian kanssa ei kovin moni halua tulla julkisuuteen. Eiköhän viranomaisilla ole tiedossa uhrit. Eikös jossain uutisoitu, että poliisi tutkii vai sotkenko nyt asioita toisiinsa?
Veitola on saanut niin paljon somekohua aikaiseksi, että saa varmasti bonnier palkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Veitola on saanut niin paljon somekohua aikaiseksi, että saa varmasti bonnier palkinnon.
Mikä on bonnier palkinto?
Marian kuuluu saada kaikki mahdolliset palkinnot. Upea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kestä suorasukaisia seksikkäitä naisia.Mikä on rupsumamma? Haluatko että rupsauttelen päällesi? Söinkin eilen munaa niin tulis oikein hyviä munapaukkuja! Voin sanoa että olen kyllä 109x paremman näköinen kuin Maria :D
Rupsumamma on rupsahtanut ennen aikojaan koska ei ole viitsinyt pitää huolta itsestään ja on siksi katkera kauniille ja seksikkäille naisille.
Olet ehkä omasta mielestäsi paremman näköinen kuin Maria mutta muut tuskin ajattelevat samoin.
Mikä Mariassa on seksikästä? Kynitty tukka? Kirveellä veistetty Kolho naama? Muodoton anorektikko kroppa? liian hipsterit vaatteet? Ei, olen lähes vastakohtansa :D ja ei, en ole lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä omasta mielestäsi paremman näköinen kuin Maria mutta muut tuskin ajattelevat samoin.Mikä Mariassa on seksikästä? Kynitty tukka? Kirveellä veistetty Kolho naama? Muodoton anorektikko kroppa? liian hipsterit vaatteet? Ei, olen lähes vastakohtansa :D ja ei, en ole lihava.
Katkeruus paistaa arvostelustasi läpi.
Marialle sopii tosi hyvin sporttisen seksikäs lyhyt tukka. Kasvot ovat persoonalliset. Eikä todellakaan ole muodoton kroppa. Olen nähnyt hänet bikineissä ja WAUTZI WAU WAU
Sinulla on siis pitkät, haaroittuvat, likaiset ja huonokuntoiset hiukset. Naamasi on rasvainen ja poskesi roikkuvat. Peppusi on valtava ja löysä sekä rintasi roikkuvat navassa. = YÖK
En minäkään kyllä Veitolasta erityisemmin pidä mutta ei toi ulkonäön mollaaminen nyt teistä ainakaan parempaa kuvaa anna.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kyllä Veitolasta erityisemmin pidä mutta ei toi ulkonäön mollaaminen nyt teistä ainakaan parempaa kuvaa anna.
Juuri näin. Ei kai ulkonäkö vaikuta ihmisen ammattitaitoon tai sen puutteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jäikö nyt julkkispiireistä se röyhkein seksiveikko Veitolan haaviin vai jääkö joku Axl Smithin mokukavereista vasikoimatta koska ova niin "monikulttuureja"? Kuinka oikeudenmukaista on Veitolan ns. kansalaisvalppaus vai onko kyseessä vain henkilökohtainen kauna tätä yksittäistä henkilöä kohtaan?
Tämä oli vain ja ainoastaan henkilökohtainen vaino. Piti päästä näyttämään, että mullehan ei kannata ryppyillä. Minulle muodostui käsitys, että metsäketo olisi torjunut tämän naikkosen lähentelyn ja siksi naikkonen lähti kostamaan. Voin toki olla väärässäkin.
Mistähän sulle tuo käsitys on muodostunut? Ja miten totuudenmukainen mahtaa olla!?
Mä tiedän et kaikki tekee virheitä jne mutta oon inhonnut sitä siitä asti kun se kirjoitti Trendiin kamalan fatshaming-kolumnin, missä se mietti että sen pitäis mennä sanomaan sen ylipainoiselle serkulle että p.s. olet läski, ryhdistäydy. Koska sille oli joku sanonut anoreksia-aikoina että p.s. olet kuolemassa, hakeudu hoitoon. Niin nää ei siis todellakaan vertaudu toisiinsa, tiedän kokemuksesta. Oon siis nyt kuitenkin sitä mieltä et Veitola vaikuttaa kylmältä ja epäkohteliaalta enkä mielelläni viettäisi hänen kanssaan aikaa.
Maria Veitola voitaisiin potkaista ohjelmastaan pihalle. Ei taida olla kovin hyvää mainosta ohjelmalle ja kanavalle pitää tuollaista öykkäriä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä omasta mielestäsi paremman näköinen kuin Maria mutta muut tuskin ajattelevat samoin.Mikä Mariassa on seksikästä? Kynitty tukka? Kirveellä veistetty Kolho naama? Muodoton anorektikko kroppa? liian hipsterit vaatteet? Ei, olen lähes vastakohtansa :D ja ei, en ole lihava.
Marialle sopii tosi hyvin sporttisen seksikäs lyhyt tukka. Kasvot ovat persoonalliset. Eikä todellakaan ole muodoton kroppa. Olen nähnyt hänet bikineissä ja WAUTZI WAU WAU
Sinulla on siis pitkät, haaroittuvat, likaiset ja huonokuntoiset hiukset. Naamasi on rasvainen ja poskesi roikkuvat. Peppusi on valtava ja löysä sekä rintasi roikkuvat navassa. = YÖK
Moi, Maria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on siis pitkät, haaroittuvat, likaiset ja huonokuntoiset hiukset. Naamasi on rasvainen ja poskesi roikkuvat. Peppusi on valtava ja löysä sekä rintasi roikkuvat navassa. = YÖKMoi, Maria!
*reps*
Jos joku miestoimittaja olisi tehnyt tuon kaiken mitä Maria, olisi hänet erotettu aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku miestoimittaja olisi tehnyt tuon kaiken mitä Maria, olisi hänet erotettu aikoja sitten.
No niin, sieltä tuli joku mies uhriutumaan.
Pahinta että muusikkojen liitto tukee saatanansuojeluohjelmaa. Varsinainen illuminaatti, vaikkei sellaisiin uskoisi.
Eräiden yksinkertaisuutta hyödynnetään.