Trollaaminen on merkki älykkyydestä
Vähän samalla tavalla kuin huippuälykkäät turhautuu koulussa, koska siellä ei ole heille haastetta ja alkavat häiriköksi, niin trollaajat turhautuu normi-ihmisten tyhjänpäiväisyyksistä tällaisilla keskustelupalstoilla ja alkavat trollaamaan. Trollaaminen on yläpuolelle asettumista, reaktioiden hakemista itseään tyhmemmistä. Taitava trollaaminen vaatii älyä, mielikuvitusta ja luovuutta, sekä kirjallisia lahjoja ja eläytymiskykyä.
Me nettitrollit olemme internetin kasvotonta eliittiä.
Kommentit (49)
Eikö se mennyt niin, että trollit ovat sadisteja.
Vittu mä repesin näistä kommenteista...aijjai
Sinänsä trollit on justiinsa kyllä niitä tyhmii..
Koska mitä siinä sit voi sinänsä edes saavuttaa.?...
Hyvä trollaus lisää huumoria maailmaan. Trollaus on taidemuoto siinä kuin vaikkapa stand up -keikat.
trollaus on taitolaji. Jotkut osaa, suurin osa ei.
Mitä ihmeen sadismia trollaaminen muka on? Minä käytän trollaamista päivittäin työkaluna. Se on loistava keino saada selville millaisia ihmiset ovat. Tosikkoja, herkkänahkaisia, nasevia vasta-argumentoijia, yms. Mutta kyllähän pillut tahtoo haista pahalta baari-illan jälkeen, kun niitä jatkoilla yrittää lipittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mennyt niin, että trollit ovat sadisteja.
Jep, arkipäivän sadisteja.
Ei sadisteja vaan psykopaatteja. Joku tutkimus siitä oli.
Itse rakastan intertekstuaalisia onlinereita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä trollaus lisää huumoria maailmaan. Trollaus on taidemuoto siinä kuin vaikkapa stand up -keikat.
Joo ja se frasier on kanssa hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen sadismia trollaaminen muka on? Minä käytän trollaamista päivittäin työkaluna. Se on loistava keino saada selville millaisia ihmiset ovat. Tosikkoja, herkkänahkaisia, nasevia vasta-argumentoijia, yms. Mutta kyllähän pillut tahtoo haista pahalta baari-illan jälkeen, kun niitä jatkoilla yrittää lipittää.
Varsinkin inniet.
Sensuuri on merkki henkisestä ylemmyydestä.
Nato ei ole trollareille ja psykosadisteille vaan kiltit ja nössähtävät ja hyväntahtoiset ovat siellä ja kaverinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samalla tavalla kuin huippuälykkäät turhautuu koulussa, koska siellä ei ole heille haastetta ja alkavat häiriköksi, niin trollaajat turhautuu normi-ihmisten tyhjänpäiväisyyksistä tällaisilla keskustelupalstoilla ja alkavat trolla
amaan. Trollaaminen on yläpuolelle asettumista, reaktioiden hakemista itseään tyhmemmistä. Taitava trollaaminen vaatii älyä, mielikuvitusta ja luovuutta, sekä kirjallisia lahjoja ja eläytymiskykyä.
Me nettitrollit olemme internetin kasvotonta eliittiä.
Huono trollaus. 0/5, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit itsestään liikoja luulevat.
Vierailija kirjoitti:
Nato ei ole trollareille ja psykosadisteille vaan kiltit ja nössähtävät ja hyväntahtoiset ovat siellä ja kaverinsa.
Siksi kaikki jotka eivät usko Natoon ovat harhaisia, ja lääkkeitä tulee nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Aviomiehen sisaressa? No jo on suvulla vähän rankemmat leikit.
Mikäs siinä, jos muuten ootte terveitä...
Oikeastaan hyvä avaus tämä joka osuu ytimeen. Taiteellisuuttahan se vaatii että osaa sukeltaa Metsäkedon Positioon ja laatia siitä alistuvan trollin.
Tilajakomo on korkin puistossaan?