Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miesten kokemaan ahdistelua oteta vakavasti?

Vierailija
13.11.2017 |

?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä, jos haluaa seksuaalisessa mielessä tehdä lähempää tuttavuutta jonkun kanssa, pitää edetä vähitellen. Ekana normaali ystävällinen kontakti, sitten asteittainen lähestyminen, esim. vaikka istuu viereen ja jossei toinen vetäydy tai muuten ilmaise, että kokee olonsa epämukavana, voi hipaista jtn esim. kättä, päätä, tms. ei niin seksuaalista paikkaa. Ja sitten odottaa toisen osapuolen vastakaikua, ennen kuin etenee sen pidemmälle. Jos toinen vaikka vetäytyy kauemmas tms. niin sitten pitää osata jättää rauhaan.

Ei toisen ihmisen intiimeihin alueisiin kajota suoraan kiinni, se on hyvin epäseksikästä ja törkeää käytöstä. Pitäisi kans naisten tajuta tämä.

On niin outoa kuulla ihmisten selittävän kärsivällisesti että intiimialueiden kouriminen ei ole hyvä tapa lähestyä. Eihän kukaan kuvittele että olisi! Ei siinä ole tarkoitus lähestyä eikä iskeä. Siinä on tarkoitus halventaa ja nöyryyttää toista ihmistä, jota tämä kourija pitää itseään huonompana.

Vierailija
22/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa lähinnä miehet kyseistä asiaa vähätellä. Ahdistelulle nollatoleranssi.

T. Feministi

Tää on aika paksua taas feministiltä, että tässäkin asiassa kaikki syy on miesten. Onko ihan oikeasti niin että feministi ei mitenkään kykene näkemään naisissa koskaan mitään vikaa, kaikki on aina miesten syytä?

Jokaiseen ahditelukeskusteluun tulee aina miehiä, jotka hihkuvat että heitä naiset saa kyllä ahdistella, tervetuloa vaan! YKSIKÄÄN mies ei ole sanonut tälle vähättelijämiehelle, että hänen asenteensa on pielessä. Ei ikinä.

Miksi SINÄ et ole sanonut?

Eikö yksikään? Mistäs sinä kirjoittajien sukupuolen tiedät. Jos joku noita miehiä kritisoi niin tietenkin oletat että hän on nainen. Kirjoituksesi sisältää muutenkin tuollaista feministeille tyypillistä olettelua, kuten että minä en ole koskaan mitään siitä sanonut. Senkin tunnut tietävän. Kaikenlisäksi tuskin olet kaikki nettikeskusteluja lukenut, joten mistä tiedät ettei YKSIKÄÄN mies ole mitään sanonut. Hoh hoijaa. Tuolle on ihan oma nimityksensä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Vahvistusharha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on HUOMATTAVASTI vähäisempää ?

+Miehet pääsevät tilanteesta helpommin eroon fyysisen voimansa avulla ?

Vierailija
24/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Feministi

Tää on aika paksua taas feministiltä, että tässäkin asiassa kaikki syy on miesten. Onko ihan oikeasti niin että feministi ei mitenkään kykene näkemään naisissa koskaan mitään vikaa, kaikki on aina miesten syytä?

Jokaiseen ahditelukeskusteluun tulee aina miehiä, jotka hihkuvat että heitä naiset saa kyllä ahdistella, tervetuloa vaan! YKSIKÄÄN mies ei ole sanonut tälle vähättelijämiehelle, että hänen asenteensa on pielessä. Ei ikinä.

Asiaa, näin se juuri on. Minä olen naisena vslmis sanomaan joka ikiselle muniin tarttujalle että lopeta, tuollainen ei ole ok. Miehillä on yhtä lailla oikeus fyysiseen koskemattomuuteen kuin naisilla.

Vierailija
25/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Feministi

Naisselittäjä (femspleinaaja) tietää taas paremmin mitä miehet tekee ja ajattelee.

Vierailija
26/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on HUOMATTAVASTI vähäisempää ?

+Miehet pääsevät tilanteesta helpommin eroon fyysisen voimansa avulla ?

Jos raiskausmurhat on harvinaisempia kuin normiraiskaukset, niin tarkoittaako se sitä, että raiskausmurhia on ihan ok vähätellä?

Vierailija
27/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on taas ihan loistava esimerkki feministien mielenvikaisuudesta. Kaikki on miesten syytä, jopa silloin kun miehet on uhrina ahdisteluun. Sitten femspleinaillaan ja tätiselitetään ja tiedätään miehiä paremmin miten miehet AINA (tätäkin oikein korostetaan että "miehet aina näin") ajattelee, tuntee ja toimii. Kirsikkana kakun päälle vielä tää ketju varmaan poistuu kohta, niin saadaan oikein feministinen värisuora.

Vierailija
28/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että miehiin liittyy oletus aina valmiina olevana siemenlinkona. Todellisessa elämässä kaikki eivät kiihoitu kaikista eivätkä kaikissa tilanteissa edes mieluisen seuran kanssa. Miehelle tulevat tavallaan tuplapaineet eli joko pakenee ja joutuu homoteltavaksi tai haukuttavaksi tai yrittää hammasta purren mutta psyyke pistää niin kovasti hanttiin ettei veijari nouse ja pettynyt vastapuoli voi alkaa himottelemaan tai haukkumaan muulla tavalla.

Miespuolisille kavereillekaan puhumisesta ei ole hyötyä koska yleisesti halutaan pitää yllä mielikuvaa siitä, että tosimies panee vaikka auton pakoputkea. Miehelle selektiivisyys ei ole hyve kuten naisille.

Jaa. Miksi naiset sitten haukutaan lyttyyn päivittäin "selektiivisyydestä"? Naisten nirsouden syyksi laitetaan sinkkutalouksien lisääntyminen, syntyvyyden lasku, miesten mt-ongelmat, syrjäytyminen ja itsemurhat.

Vierailija
29/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei ahdistele kuin toiset miehet, ei se naisten vika ole.

Kaiken ahdistelun maailmassa tekevät miehet. Jos yksi mielenhäiriöinen nainen miljoonasta, on joskus keskiajalla käynyt miehen kiveksiin kiinni, se ei vielä muuta tuota epäsuhtaa miesten hyväksi.

Miehet on seksuaalisesti häiriintyneitä ja ahdistelijoita, naiset ei- tää on ihan tieteellinen fakta, ei mutua.

Huppista! :D

Vierailija
30/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että miehiin liittyy oletus aina valmiina olevana siemenlinkona. Todellisessa elämässä kaikki eivät kiihoitu kaikista eivätkä kaikissa tilanteissa edes mieluisen seuran kanssa. Miehelle tulevat tavallaan tuplapaineet eli joko pakenee ja joutuu homoteltavaksi tai haukuttavaksi tai yrittää hammasta purren mutta psyyke pistää niin kovasti hanttiin ettei veijari nouse ja pettynyt vastapuoli voi alkaa himottelemaan tai haukkumaan muulla tavalla.

Miespuolisille kavereillekaan puhumisesta ei ole hyötyä koska yleisesti halutaan pitää yllä mielikuvaa siitä, että tosimies panee vaikka auton pakoputkea. Miehelle selektiivisyys ei ole hyve kuten naisille.

Jaa. Miksi naiset sitten haukutaan lyttyyn päivittäin "selektiivisyydestä"? Naisten nirsouden syyksi laitetaan sinkkutalouksien lisääntyminen, syntyvyyden lasku, miesten mt-ongelmat, syrjäytyminen ja itsemurhat.

Ei kristus. Tästäkin aiheesta saadaan joku naisten uhriutumisketju, jossa koko ketjun varsinainen aihe halutaan sivuutta kokonaan. Niin klassista femakkoilua.

Vierailija
31/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😃. Naiset yrittää hiki hatussa selittää että miesten ahdistelu on yhtä kiellettyä kuin naisten ahdistelu ja miesasiamies yrittää tuskanhiki otsalla pystyä jotenkin uhriutumaan tuosta 😃. Kyllä on taas ihan parasta viihdettä.

Vierailija
32/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Minua on naiset ja miehet ahdistelleet ja kosketelleet Helsinkiin muuton jälkeen, kerran yksi 30 vuotta vanhempi homomies alkoi hieromaan kuntosalin saunassa. Oli puhetta lihaskivuista ja mulla oli selkä todella jumissa enkä ajatellut siitä kummempaa kunnes tämän käsi lipsahti perseen väliin. En koe näitä kuitenkaan uhkaavana koska tiedän että pääsen aina tilanteesta pois, tai voin tintata tarpeen tullen kuonoon niin että taju lähtee vaikka en mikään lihaskimppu olekaan.

Vierailija
33/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Feministi

Naisselittäjä (femspleinaaja) tietää taas paremmin mitä miehet tekee ja ajattelee.

Totta kai tiedän mitä miehet tekevät ja jättävät tekemättä. Minulla on silmät ja korvat.

VASTAA.

Miksi. Et. Ole. Sanonut. Mitään?

Vierailija
34/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuvitellaan, että miehet pitävät ahdistelluksi tulemisesta lähtökkohtaisesti siksi että ovat miehiä. Heidän kuvitellaan syttyvän kenestä tai mistä tahansa. Eli ei ole juurikaan eroa kouriiko varttunut setämies nuorta naista vaiko kouriiko kypsään ikään päässyt nainen nuorta miestä. Yleensä naiset laittavat huonon käytöksensä humalansa piikkiin mutta löyyy niitäkin naisia, jotka pitävät toisen normaalia ystävällistä ja korrektia käytöstä kutsuma läheisempään tuttavuuteen. Nythän puumailmiöä on hehkutettu ainakin vuosikymmen ja monikin elämäänsä kyllästynyt haluaisi puumailla mutta kaikki eivät käy ahdistelemaan miehiä.

Joo siis tämä kaveri joka on ahdistellut miestäni useampaan otteeseen, on samanikäinen kuin me, eli ei mikään vanha tai vanhempi kuin me. Koska mieheni on ystävällinen ja hymyilevä kaikille (miehillekin) monet naiset ovat tulkinneet sen kiinnostukseksi. Aivan varmasti ainakin tämä kaverini. Törkeää käytöstä, mutta tämä muutenkin bimbo nainen ei vain tajua, että mies on rento ja ystävällinen kaikille, ei vain hänelle :) Hänellä on muutenkin hyvin suuret kuvitelmat itsestään ja ainutlaatuisuudestaan.

Vierailija
35/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😃. Naiset yrittää hiki hatussa selittää että miesten ahdistelu on yhtä kiellettyä kuin naisten ahdistelu ja miesasiamies yrittää tuskanhiki otsalla pystyä jotenkin uhriutumaan tuosta 😃. Kyllä on taas ihan parasta viihdettä.

Just näin. Miehet on "uhriutuvia valittajia" ja inhottavia "miesasiamiehiä" (kiertoilmaus runkkareille) jos sanovat mitään.

Vierailija
36/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Minua on naiset ja miehet ahdistelleet ja kosketelleet Helsinkiin muuton jälkeen, kerran yksi 30 vuotta vanhempi homomies alkoi hieromaan kuntosalin saunassa. Oli puhetta lihaskivuista ja mulla oli selkä todella jumissa enkä ajatellut siitä kummempaa kunnes tämän käsi lipsahti perseen väliin. En koe näitä kuitenkaan uhkaavana koska tiedän että pääsen aina tilanteesta pois, tai voin tintata tarpeen tullen kuonoon niin että taju lähtee vaikka en mikään lihaskimppu olekaan.

Minäkin voin kantaa mukana puukkoa ja vaikka tappaa jonkun joka kourii. En silti halua että minua tullaan kourimaan. Ikinä.

Vierailija
37/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Feministi

Totta kai tiedän mitä miehet tekevät ja jättävät tekemättä. Minulla on silmät ja korvat.

VASTAA.

Tälle ei voi tässä vaiheessa oikeasti enää muuta kuin nauraa. Femspleinaaja tietää taas minua paremmin mitä minä olen missään sanonut. Huh, huh. Kai tuolle joku oma tautiluokitus alkais olemaan  paikallaan.

Vierailija
38/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kristus. Tästäkin aiheesta saadaan joku naisten uhriutumisketju, jossa koko ketjun varsinainen aihe halutaan sivuutta kokonaan. Niin klassista femakkoilua.

Ei helvetti. Itse lähdit viemään keskustelua sivuraiteille. Ja nyt sitten alat uhriutua. Voi helvetin HELVETTI.

Vierailija
39/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Feministi

VASTAA.

Tälle ei voi tässä vaiheessa oikeasti enää muuta kuin nauraa. Femspleinaaja tietää taas minua paremmin mitä minä olen missään sanonut. Huh, huh. Kai tuolle joku oma tautiluokitus alkais olemaan  paikallaan.

Miksi et ole sanonut mitään vähättelijämiehille? Pelkäät liikaa miehiä mutta naisille uskallat aukoa päätäsi?

Vierailija
40/72 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti. Itse lähdit viemään keskustelua sivuraiteille. Ja nyt sitten alat uhriutua. Voi helvetin HELVETTI.

Sairaudentunnottomuutesi on häkellyttävää. Kukas se siellä uhriutui syntyvyyden laskusta ynnä muusta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi