Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertit ärsyttää

Vierailija
13.11.2017 |

Tuntuu, että kuvittelevat olevansa hyvinkin älykkäitä, kun eivät puhu. Katsovat arvostelevasti puheliaita, mutta eivät anna itsestään mitään.

Ovat hiljaisuudessaan erinomaisia, vaikka työn tehokkuus ja laatu on aivan samaa luokkaa kuin ekstroverteillä.

Diplomaattisuus ja harmaat mielipiteet ovat heille älykkyyden synonymi. Yök.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti mutta osaan small talkata, tuntemattomillekkin ja isossa ryhmässä, mutta en siitä erikoisemmin pidä tai saa siitä mitään.

Voisi ekstrovertitkin joskus opetella olemaan läsnä ja todella kuuntelemaan, myös harkitsemaan mitä sanoo ennen kuin aukaisee suunsa.

Sehän avauksessa onkin niin pöljää, ei introverttia työkaveria "tunnista" siitä, että hän on hiljaa, itsekin olen introvertti mutta töissä juttelen mukavia ja heitän läppää sekä asiakkaiden että työkavereiden kanssa,en ole koskaan "ylimielisesti hiljaa" kun olen työroolissa. Se on kuitenkin uuvuttavaa, kun pääsem kotiin, kuuntelen vain hiljaisuutta ja olen sosiaalinen korkeintaan netin kautta.

Vierailija
42/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen, - myös ekstrovertti, tarvii palautumisaikaa.

Kun luen teidän itseänne introvertiksi kutsuvien vastauksia, niin mielikuva vain vahvistuu.

Hirveä hyökkäys minua kohtaan, ja älyllä päteminen. Älyllä, joka ei tule mitenkään ilmi kommentissa.

Paras tuo lainausmerkkilauseiden avaaja. Ihan totta, jos joku ajattelee jostakin mielestäni mustavalkoisesti, niin minä ainakin haluan kysyä enemmän, onko hän oikeasti sitä mieltä, usein ei. "No ei se nyt ole niin yksinkertaista" ja päälle hiljaisuus, on opettajamainen keskustelun päätös. Melko masentava, ja turhankin kommentti, eikös?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla