Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastata brassailevalle ex-työkaverille?

Vierailija
13.11.2017 |

Olin siis monta vuotta samassa tiimissä erään naisen kanssa ja työilmapiiri ei ollut firmassa kovin hyvä, vaikka toki tiimissä tultiin hyvin keskenämme toimeen. Työkaverini sitten lähti firmasta saatuaan vastaavan työn suuremmasta yrityksestä ja kaksi kertaa isommalla palkalla.

Nyt joka kerta kun nähdään, hän leuhkii uudella työllään ja palkallaan, haukkuu vanhaa firmaa ja vittuilee tyyliin "Voi, jos sinäkin pääsisit välillä Yhdysvaltoihin työmatkoille" ... "Jokos täälläkin on palkat nousseet?"

Mitä tuollaiselle katkeralle brassailijalle voisi oikein vastata? Olen iloinen hänen menestyksestää mutta tulee aina tosi ikävä olo tuollaisen kuuntelemisesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vaivaudut tapaamaan tuollaista? En itse ainakaan viitsi pitää yhteyttä tuollaisiin vai eikö sulla ole muita ystäviä ja kavereita.

Vierailija
2/4 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks vaivaudut tapaamaan tuollaista? En itse ainakaan viitsi pitää yhteyttä tuollaisiin vai eikö sulla ole muita ystäviä ja kavereita.

No on? Mutta tultiin siis tosi kivasti toimeen ja pidän tästä työkaverista. Hän on vain muuttunut aika ikävällä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi millään tavalla huomioida häntä?

Vierailija
4/4 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehu duunia ja ilmapiiriä ja työkavereita ja kuinka kivaa sulla on töissä.

Oikeasti tuo kaveri on jo bygones.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän