Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertit ärsyttää

Vierailija
13.11.2017 |

Tuntuu, että kuvittelevat olevansa hyvinkin älykkäitä, kun eivät puhu. Katsovat arvostelevasti puheliaita, mutta eivät anna itsestään mitään.

Ovat hiljaisuudessaan erinomaisia, vaikka työn tehokkuus ja laatu on aivan samaa luokkaa kuin ekstroverteillä.

Diplomaattisuus ja harmaat mielipiteet ovat heille älykkyyden synonymi. Yök.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ekstrovertit eivät ärsytä ikinä ketään.

Vierailija
2/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Kyllä sitä paskan jauhantaa kuulee tarpeeksi muutoinkin. Kukin tyylillään. Suvaitsevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas...

Vierailija
4/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä te ekstrovertitikin olette aika ärsyttäviä. Koko ajan suu jauhaa, vaikka tekis ihan hyvää hetki ajatella mitä puhuu. Eikä se työ ole yhtään sen tehokkaampaa vaikka koko ajan hölöttää siinä sivussa, pikemminkin päinvastoin, työteho ihan varmasti laskee kun pitää olla koko ajan suuna päänä juoruamassa.

olkaa välillä hiljaa, muiden korvia särkee kuulla teidän ääntänne koko ajan. Ette te ole mitään ihmeellisiä. Ihan taviksia, ette yhtään introvertteja parempia.

Vierailija
5/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiys ei välttämättä tarkoita hiljaisuutta, hiljainen voi olla ekstroverttikin.

Vierailija
6/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ta ahdistaa, kun ne eivät sano mitään mistä niitä voisi syyllistää :D

Vierailija
7/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaikki.

Vierailija
8/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa suvaita heitä, kun eivät hekään suvaitse kuin kaltaisiaan. Hillitty, hallittu, hiljainen, harmaa.

Itsevarmat introvertit ovat kamalia. Ujot ovat asia erikseen.

Ap

Vierailija
9/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut ekstrovertit ovat kusipäitä kaikki.

Vierailija
10/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, tunne on ihan molemminpuolinen!

Vierailija
11/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa suvaita heitä, kun eivät hekään suvaitse kuin kaltaisiaan. Hillitty, hallittu, hiljainen, harmaa.

Ap

No mikäs siinä itsevarmuudessa on niin kamalaa?

Vierailija
12/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että viihtyy ihmisten parissa ja tykkää keskustella avoimesti ja rehellisesti ei ole mitenkään sidoksissa juoruiluun.

Jos kerätään ryhmä introvertteja yhteen, on keskustelu väkinäistä, pinnallista ja parhaimmillaan pohtivan paikallaan pysyvää.

Ap

Vierailija
13/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas aloituksessa niin paljon sitä itseään ettei tosikaan.

Minä olen introvertti, en ikinä arvostele ihmisiä, annan paljon työyhteisölle, otan erittäin voimaakkaasti kantaa asioihin, joissa minulla on asiantuntemusta.  En vaan jaksa jutella kummin serkun kaiman kissoista ja muusta yhtä "innostavasta", kuten edellisillan salkkareista.

Vierailija
14/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että viihtyy ihmisten parissa ja tykkää keskustella avoimesti ja rehellisesti ei ole mitenkään sidoksissa juoruiluun.

Jos kerätään ryhmä introvertteja yhteen, on keskustelu väkinäistä, pinnallista ja parhaimmillaan pohtivan paikallaan pysyvää.

Ap

Sä et todellakaan tiedä edes mistä puhut! Oletkohan koskaan yhtäkään introverttia edes tavannut, ujoja vain.

Vierailija
15/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri se oman erinomaisuuden illuusio.

Ap

Vierailija
16/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh, draamaa taas tyhjästä.

Vierailija
17/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suosittelen nyt ottamaan selvää ekstroverttiydestä ja introverttiydestä. Ne eivät ole synonyymejä harmaudelle/hiljaisuudelle tai räiskyvyydelle/puheliaisuudelle.

T. Puhelias ja supliikki sosiaalisesti taitava introvertti

Vierailija
18/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tuommoinen introvertti. Olen huomannut että olen todella suuri uhka juuri epävarmalle ekstrovertille. Tavallaan sen ymmärrän, koska epävarma ekstrovertti avaa jopa vähän tahtomattaan liikaa itseään ja täten monesti kokee kaikenlaisen toiminnan arvosteluksi, vaikka se ei sellaista olisi.

Epävarman ekstrovertin pitäisi yrittää hillitä itseään, jos ei pärjää avoimuutensa kanssa. Samoin kuin hiljaisemman introvertin pitää yrittää avata itseään hieman enemmän, jotta pärjää sulkeutuneisuutensa kanssa.

Jokatapauksessa, epävarma ekstrovertti vasta hankala on!

Vierailija
19/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas aloituksessa niin paljon sitä itseään ettei tosikaan.

Minä olen introvertti, en ikinä arvostele ihmisiä, annan paljon työyhteisölle, otan erittäin voimaakkaasti kantaa asioihin, joissa minulla on asiantuntemusta.  En vaan jaksa jutella kummin serkun kaiman kissoista ja muusta yhtä "innostavasta", kuten edellisillan salkkareista.

Luetko samaa keskustelua? Millä järjellä yhdistät ekstroverttiyden tyhjän puhimiseen?

Ei meidän työpaikan introvertit avaa suutaan, oli aihe mikä tahansa. "No ei se nyt ihan noin mene", "ei se ole niin yksiselitteistä", "ihmisillä on eri tilanteita" Ja nuo lauseet ovat sitten rakentava osa yhteistä keskustelua?

Ujojen kanssa on ihan eri asia. Ruokatunti kahdestaan on välillä todella mielenkiintoinen.

Ap

Vierailija
20/42 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri se oman erinomaisuuden illuusio.

Ap

Hah, kuvasitpa juuri hyvin sen, mitä itsestäsi viesteillä välität! :-)