Miten estää ikisinkkuus ja päästä treffeille? Missä tapasit puolisosi?
Alkaa olla jo niin epätoivoisen yksinäistä, että kohta alan itkemään. Kaikki vinkit kehiin ja ei kiitos yhtään harrastuksista, kun ne on käyty läpi.
Kommentit (60)
IRC ja siellä kanava #42. Tästä on tosin jo yli 18 vuotta, en tiedä onko siellä elämää. Mutta itse kävin, kun olin tylsistynyt ja sieltä se mies löytyi :-D
Uskokaa tai älkää, mutta tinderistä
netistä, maksullinen treffisaitti johon en laittanut edes kuvaa. Katsoin kuka oikeasti kiinnostui profiilistani tekstien perusteella ja juttelin parille, toisesta tuli aviomieheni.
Netin deittipalstalta. Eka treffeille mentiin ilman, että oltaisi kumpikaan nähty kuvaa toisistamme. Nyt ollaan oltu naimisissa yli 15 vuotta.
Minut on ainakin hankala löytää. Tyyliin kuljen työ- koti- kauppa välillä arkena. Viikonloppuna oon lähes aina kotona.
Harmittaa itseänikin kun en ole enempää näytillä :/
-M24
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, ettet hanki lapsia. Mies kannattaa kyllä hankkia.
Miksei saa hankkia lapsia?
- Jos nyt aloitatisit vaikka siitä, että kysyisit jotain treffeille kanssasi. - Ja jos joku kieltäytyy, niin älä ota sitä liian henkilökohtaisesti vaan leukarintaa hekteksi ja sitten pian pää ylös ja kevyt ravistus ja koti uutta yritystä. Itse olen ollut sinkkuna jo useamman vuoden ja ihan hyvää ja tasapainoista elämää näinkin voi elää. Mutta toki olisi enemmän kuin kiva, että vielä joskus kohtaisin hänet, joka haluaisi olla kumppanini ja minä vastaavast olla hänen kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun kersat ovat perseestä ja pilaavat hyvät ja lupaavatkin naiset bio-jätteeksi. Siksi, äläkä enään koskaan kysele yhtä tyhmiä ja päivänselviä asioita, keneltäkään.
Tinderistä löytyi unelmieni mies. En olisi ikinä häneen törmännyt jos ei Tinderiä olisi. Harkitsemme henkilökohtaisen kiitoskirjeen lähettämistä Tinderin keksijälle! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun kersat ovat perseestä ja pilaavat hyvät ja lupaavatkin naiset bio-jätteeksi. Siksi, äläkä enään koskaan kysele yhtä tyhmiä ja päivänselviä asioita, keneltäkään.
Sun kannattaisi lähteä vähän ulkoilemaan.
t. Eri
Ulkonäkö on ainoa asia, joka merkitsee. Tuolla epätoivolla pääset vain sellaiseen suhteeseen, joka huonontaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa siinä, ettei kannata kysellä. Ei ainakaan sellaiselta, joka ei osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kokisi, että lapset saati lapsien saanut nainen olisi pilannut naisen (tai miehen), vaikka hän olisi lasten kasvatuksesta ja elatuksesta yksin vastuussa. Sen sijaan en usko, että minusta olisi kumppaniksi naiselle, joka pitäisi lapsien olevan -käyttääkseni edellisen luonnehdintaa- perseestä ja pitäisi tätä edellisen tapaan, jotenkin päivänselvänä asiana,
Käytkö treffeillä? Lähdetkö ulos jonkun kanssa, jos hän pyytää? Jos olet baarissa ja joku tulee juttelemaan, miten reagoit? Nimittäin mulla on yksi ikisinkuksi itseään tituleeraava kaveri, joka ei mitään muuta kyselekään multa, että mistä löytäisi miehen, ja tätä ongelmaa sit vatvotaan aina jos nähdään. Ongelma vaan on, että kukaan ei kelpaa hänelle. Hän on käynyt about kaikkien sinkkujen miespuolisten tuttujeni kanssa treffeillä, mieheni on järjestänyt treffejä työkavereittensa kanssa, oon auttanut häntä tekemään ilmoituksen aikoinaan Deitti.nettiin, nyt tsemppasin häntä menemään Tinderiin ja on käynyt monilla Tinder-treffeillä mut kun ei kukaan natsaa. Tässä syitä eri miehissä, miksei he natsanneet: rumat kengät, epämuodikas kello, keltaiset hampaat, murre, muuten vaan juntti, liian vasemmistolainen, puhui liikaa koirastaan, on liian akateemisessa ammatissa, asuu liian kaukana (tiesi tämänkin ennen treffejä, sit se olikin yhtäkkiä kynnyskysymys, et toinen asuu Hyvinkäältä kun ite Hgis) ja näin poispäin.
Omasta mielestään ystäväni ei ole yhtään liian kranttu. Eli kannattaa vielä kerran miettiä, onko oma taso liian korkealla. Siinä yleisin syy naisten sinkkuuteen tai sit puhdas sitoutumiskammo. Muussa tapauksesssa nainen kuin nainen saa miehen, jopa ylilihava tai epämiellyttävän näköinen tai lyhytkasvuinen - tiedän tämän oman lähipiirini perusteella.
Käymällä vaan ahkerasti treffeillä. Suurin osa on aivan kammottavia mutta siitä lähtee ne pahimmat paineet pois ja oppii suhtautumaan uusiin ihmisiin rennosti :D Sopiva ihminen voi tulla vastaan ihan missä tahansa mutta sillä aikaa voi hyvin käydä treffeillä ja tutustua kevyin mielin ihmisiin.
Se klassinen tapaus : hän asiakas, minä kassa. Yhdessä oltu 17 vuotta. Eipä ollut poikaystäväehdokkaista silloin pulaa, kun kassalla työskentelin,