Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja yksinäinen, mies koko ajan muualla

Vierailija
13.11.2017 |

Olen raskaana ja koko syksyn mies on ollut kiireinen. Iltaisin on työliitännäisiä asioita, viikonloput remontoi mökkiään. Emme asu yhdessä vaan suunnitelma oli muuttaa yhteen keväällä ennen vauvan syntymää. Tunnen itseni kuitenkin tosi yksinäiseksi ja kuin miestä ei kiinnostaisi yhtään. Tälläkin viikolla jokaisena iltana menoa! Viikonloput mukaan lukien. Kuulemma ensi vuonna voi olla rauhallisempaa.

Kuitenkaan emme ole tehneet yhdessä juuri mitään raskausuutisen jälkeen. Olen miettinyt että kun en pysty seksiin niin mies kai näkee kaiken läheisyyden ja yhdessäolon turhana? Tuntuu että olen koko odotusasian kanssa aivan yksin. Minulla on myös kipuja, jotka tekevät arkiaskareetkin hankalaksi. Olen joutunut pyytämään apua vanhemmiltani!

Mies ei näe mitään ongelmaa kun onhan hänellä ehkä keväällä aikaa. Ei minusta parisuhdetta voi laittaa hyllylle useaksi kuukaudeksi, eikö remomtointikin voisi odottaa yhden viikonlopun. Mutta ei. Tuntuu hankalalta ajatella yhteenmuuttoa kun kaikki läheisyys on loppunut. Ja yhdessäoloa ylipäätään minimaalisesti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuitenkin toivoi lasta ennen raskautta kovasti?

Vierailija
2/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu jännämies kylään niin se pistää pyllyyn. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla ei ole omaa elämää?

Vierailija
4/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että haluaisit rakentaa perhe-elämää ja mies ei näköjään ole kiinnostunut. Voisitko yrittää kerran puhua rauhassa ja erittäin selkeästi haluavasi rakentaa parisuhdetta ja perustaa perhettä yhdessä miehen kanssa. Tämä vaatisi miehen läsnäoloa ja osallistumista. Jos hän ei ymmärrä asiaa eikä halua samaa, niin joko siedät nykytilaa ja toivot muutosta keväällä tai alat elämään kuin miestä ei olisi. :( Onnea odotukseen yksin tai yhdessä.

Vierailija
5/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauva ole ole miehelle niin konkreettinen asia silloin kun se on vielä mahassa. Sinulle se tietysti on ihan eri tavalla.

Kyllä se sitten kun syntyy.

Vierailija
6/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että mies ei edes halunnut lasta. Tuskin olette kauaa olleet edes yhdessä kun ette asu saman katon allakaan.

Vierailija
7/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies liiankin työoriointunut, kun on mökkiremppaa ja muutakin. Kokee lähes pakolliseksi suorittaa ja ehkä ei huomaa tarpeisasi.

Keskustelkaa rauhallisesti, hyvällä vuorovaikutuksella ja toisianne herkällä korvalla kuunnellen.

Yrittäkää löytää molempia tyydyttävä ratkaisu.

Vierailija
8/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies halusi lasta paljon ja yritysvaiheessa ovulaation tienoilla ja muutenkin löytyi aina aikaa ellei ollut muussa kaupungissa työmatkalla. Jotenkin sitä kuitenkin kaipaisi pysyvyyttä ja varmuutta ja huomiota jo nyt, oma olotila on kuitenkin totaalisen eri. Kuitenkin mökillä roikkuminen joka viikonloppu tuntuu joustamattomalta. Mökki 10 minä 0. Olisi edes 8-2. Mies ainakin puhuu yhteenmuutosta tai viesteissä mutta ei tajua miten oudolta se tuntuu kun mitään ei tehdä yhdessä. Tuntuu että olen keskenäni ongelmieni kanssa. Ap

Vierailija
9/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole omaa elämää?

Mitä horiset? Eihän ap:llä muuta olekaan, kun mies ei ole koskaan paikalla.

Vierailija
10/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että olen kusessa kun miehen varaan laskin melko paljon arjen suhteen vauvan kanssa. Kun apua ja tukea ei ole näkynyt useaan kuukauteen niin luottamus tulevaankin apuun mennyt. Taitaa koti-isyys olla vain sanahelinää... Ap

Vierailija
11/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että olen kusessa kun miehen varaan laskin melko paljon arjen suhteen vauvan kanssa. Kun apua ja tukea ei ole näkynyt useaan kuukauteen niin luottamus tulevaankin apuun mennyt. Taitaa koti-isyys olla vain sanahelinää... Ap

Kerro tämä sille miehelle... Ja kannattaisi puhua eikä olettaa. Ehkä mies ei edes halua osallistua muuten kuin käymällä töissä ja rakentamalla mökin "teille"? Olen itse kuullut erään miehen oletuksen isyydestä ja perhe-elämästä olevan sen, että hän käy töissä (ja maksaa kait puolet elämisestä).

Vierailija
12/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt, miksi et pysty seksiin? Raskaus sinänsä ei ole este.

Vierailija
13/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt, miksi et pysty seksiin? Raskaus sinänsä ei ole este.

Kipujen takia, tuntuu kuin olisin tulessa jos yrittää edes.

Mies taas muissa puuhissa. Ensin väitti että ensi viikolla olisi aikaa mutta nyt puhuimiten kiireinen taas on.

Tuskinpa aikoo sitten lastakaan hoitaa. :/ oli varautunut lyhyeen äitiyslomaan, ahdistaa mitä nyt tekisin. Ap

Vierailija
14/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen nainen, voisin lyödä vaikka vetoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi