Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi palstan "kiltti"miehet luulevat, että esim. tatuoidut tai treenatut miehet ovat jänniä?

Vierailija
13.11.2017 |

Omani on perusduunari, kiltti ja kotona viihtyvä, käydään yhdessä treenaamassa. Lihaksia löytyy ja tatutuointeja myös. Lähipiirissä on useita tällaisia, en tunne mitään tatuoituja öyhöjä vaan ihan tavismiehiä ja monet perheenisiä, mustetta on osalla aika reilusti mutta siitä ei voi päätellä mitään.

Miksi palstamiehet valehtelevat itselleen, että nuo miehet eivät ole kilttejä? Omani on sekä ujo että kiltti, toisin kuin täällä kuvitellaan, ja niin on suurin osa niistä miehistä, joita katselette kaunaisesti kuvitellen heitä joksikin naisten hakkaajiksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on varma merkki wt:stä.

Vierailija
2/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, esim. eräs tekniikan alan tutkija on sellainen. Wt kuin mikä. :,(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota vaan kun tatuoitu vaimonhakkaajasi näyttää oikean karvansa. Toivottavasti ehdit ajoissa turvakotiin.

Vierailija
4/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oota vaan kun tatuoitu vaimonhakkaajasi näyttää oikean karvansa. Toivottavasti ehdit ajoissa turvakotiin.

Ollaan oltu jo 10 vuotta yhdessä että aika hidas on... :D 

Tätä just tarkoitan. Nykyisin tatuointeja on niin monella, että ne eivät kerro yhtikäs mitään (naamatatuoinnit poislukien). Pidätkö esim. sohvisten Juhania naistenhakkaajan oloisena, näin mielenkiinnosta (ei tarvi vastata jos et katso sohviksia)? :)

ap

Vierailija
5/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja jos se takaisi naisten saannin että on tatuointeja ja/tai lihaksia, niin mikä estää kilttimiehiä ottamasta tatuointeja tai menemästä treenaamaan?

Vierailija
6/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme luule. Jos mies on tatuoitu ja treenattu, on hän todennäköisemmin jännä kuin ilman näitä ominaisuuksia

Vierailija
7/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekstissä lukee kilttimies tai jännämies, ilmoitan viestin asiattomaksi. Jotkut modet poistavatkin ne saman tien. Tämän pitäisi olla aikuisten palsta, ylilautajonneille on ihan omansa muualla.

Trollaaminen on säännöissä selvästi kielletty, joten siihen ilmoitukseen ei tarvitse edes kirjoittaa perusteluja.

Vierailija
8/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja jos se takaisi naisten saannin että on tatuointeja ja/tai lihaksia, niin mikä estää kilttimiehiä ottamasta tatuointeja tai menemästä treenaamaan?

Tätä minäkin olen ihmetellyt 😃. Jantteri itkee että olen muuten täydellinen, mutten saa naista koska en ole tatuoitu. No ota tatuointi 😃. Kerran vain kirpaisee. Samoin tämä että jos on statusharrastuksia niin naisen saaminen on automatio. Mikä silloin estää aloittamasta vaikka laskuvarjohyppäyksen ja saanti on takuuvarma.

Vierailija
9/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on merkki vankilasta tai merimies.

Vierailija
10/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies on kiltti eikä halua pilata ihoaan musteella tai muuttua hormonibodarin näköiseksi

Vierailija
11/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jännämies

Olen asunut 4 erimaassa

Minussa on yli 50 tikkiä erillaisista tapaturmista

Olen seurustellut yhtäaikaa 4 naisen kanssa

Leijona on purrut minua

Olen nukkunut kaksi yotä Lontoossa puiston penkillä

Olen harrastanut ryhmäseksiä

Olen ajallut autoa 16 vuotiaasta lähtien

Olen joutunut aseen asiakaspuolelle 3 kertaa

Olen osallistunut murtoihin

Olen ajanut 290km/h pitkän ajan

Paaljon lisää mutta kai tosta sai jonkun kuvan

Vai kilttimies

Olen tyoskennellyt lastentarhassa

Omaan akateemisen tutkinnon

Ansaitsen hyvin toimisto tyossä

Olen matemaattisesti lahjakas

Olen ollut yhden naisen kanssa yli 20 vuotta ja en ole pettänyt

Minulla ei ole rikosrekisteria, ylinopeussakko on vakavin kirjattu rikkeeni

Vierailija
12/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsaatana.

Miksi tää poistaa tyhjän rivin.

tekee lukemisen hankalaksi

Vierailija
13/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekstissä lukee kilttimies tai jännämies, ilmoitan viestin asiattomaksi. Jotkut modet poistavatkin ne saman tien. Tämän pitäisi olla aikuisten palsta, ylilautajonneille on ihan omansa muualla.

Trollaaminen on säännöissä selvästi kielletty, joten siihen ilmoitukseen ei tarvitse edes kirjoittaa perusteluja.

Oot ihan kuin siinä spedesketsissä. Yhdeksän jälkeen illalla ei pitäisi tulla telkkarista enää mitään ohjelmaa, koska silloin on sun nukkumaanmenoaika

Vierailija
14/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Molemmat asiat on nykyään todella normaaleita joka toisen miehen harrastuksia.

Mun tuntemat töykeät miehet just ei ole tatuoituja eivätkä treenaa.

Vierailija
15/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies = kuka tahansa mies, jolla on nainen. Siis sellainen nainen, jonka kilttimies toivoisi jonain päivänä löytävänsä omalta oveltaan pyrkimässä sisälle.

Vierailija
16/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies on kiltti eikä halua pilata ihoaan musteella tai muuttua hormonibodarin näköiseksi

Eli valitset ihosi ennen parisuhdetta. Ja siihen sinulla on täysi oikeus, samoin kuin olla lihakseton lihaksikkaan sijaan, mutta älä sitten ulise että tatuoidut ja lihaksikkaat miehet saa naisen. OMA VALINTA.

Vierailija
17/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen ihmetellyt 😃. Jantteri itkee että olen muuten täydellinen, mutten saa naista koska en ole tatuoitu. No ota tatuointi 😃. Kerran vain kirpaisee. Samoin tämä että jos on statusharrastuksia niin naisen saaminen on automatio. Mikä silloin estää aloittamasta vaikka laskuvarjohyppäyksen ja saanti on takuuvarma.

Kilttimies mieluummin itkee ja valittaa vauva-palstalla kuin oikeasti tekisi asialle jotain. Sehän vaatisi työtä ja vaivannäköä!! Ja sitten kun olisi treenattu ja tatuoitu eikä kuitenkaan saisi naista, niin olisi pakko myöntää että ehkä se onkin se nillittäjän luonne, joka ajaa naiset pois....

Vierailija
18/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit miehellä tai naisella on niin WT.

Aina on poikkeuksia suuntaan ja toiseen, mutta kyllä tatuoinneilla vahva leima on.

Tatuoinnit vaan on niin tyylittömiä ja kertovat yleensä kantajansa yksinaruisesta ajattelumaailmasta. Tatuoinneilla halutaan tuoda esille niitä elämän tärkeitä juttuja ja "arvoja", jotka eivät kestä yhtään analyyttisempää ajattelua. Naiviudessa vetävät vertoja T-paitateksteille - - joo, hipsterit diivailevat niillä.

Vierailija
19/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit miehellä tai naisella on niin WT.

Aina on poikkeuksia suuntaan ja toiseen, mutta kyllä tatuoinneilla vahva leima on.

Tatuoinnit vaan on niin tyylittömiä ja kertovat yleensä kantajansa yksinaruisesta ajattelumaailmasta. Tatuoinneilla halutaan tuoda esille niitä elämän tärkeitä juttuja ja "arvoja", jotka eivät kestä yhtään analyyttisempää ajattelua. Naiviudessa vetävät vertoja T-paitateksteille - - joo, hipsterit diivailevat niillä.

Miksi kilttimies sitten ylipäänsä haluaisi naisen, jonka mielestä tatuoinnit ovat hienoja? Eikö kilttimies voi tavoitella niitä naisia, jotka eivät huolisi tatuoituja miehiä?

Vierailija
20/21 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Molemmat asiat on nykyään todella normaaleita joka toisen miehen harrastuksia.

Mun tuntemat töykeät miehet just ei ole tatuoituja eivätkä treenaa.

No niinpä. Mun ukko on tatuoitu, ei kylläkään treenaa säännöllisesti kun on liian laiska siihen, mutta on kiltti, normaalisti töissä käyvä duunari, ei juo alkoholia lainkaan jne. Ja hidas myös oppimaan tätä naisten hakkaamista, 36-vuotiaaksi kun on ehtinyt, on niitä suhteita jokunen jo takana, mutta yhdessäkään ei ole väkivaltaa ollut.