Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko Iittalan astioista tarrat irti?

Vierailija
13.11.2017 |

Eli siis, kaverini ihmetteli kun en ole koskaan ottanut Iittalan astioista noita i-tarroja irti. Olen aina ajatellut että "kuuluu asiaan" enkä ole pahemmin miettinyt koko juttua, mutta itse asiassa ne on varmaan tarkoitettu pois otettaviksi? Tai eihän muissakaan astioissa tuollaisia säilytetä :D

Otatteko Iittalan astioista tarrat irti?

Vaihtoehdot

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ota. Tarrat merkitsevät parempaa laatua. Astioista saa sitä paitsi myytäessä paremman hinnan jos tarrat ovat paikallaan.

Katoaako se laatu tarrojen mukana? Ja kuka haluaa ostaa astioita, joissa on mukana jotkut repsottavat tarrat?

Vierailija
22/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha taas tämä sama vääntö täällä. Tämä tarrojen repiminenhän on 2000-luvun muoti ilmiö. Ei niitä todellakaan aiemmin irti revitty. Se tarrahan nimenomaan on merkki siitä että kyseessä on priima tuote ja aito tavara.

Aikoinaan vanhempien ollessa etelän reissulla, meillä kotibileissä yksi Iittalan kynttilänjalka putosi lattialle ja meni palasiksi, niin käytiin Iittalan tehtaanmyymälästä ostamassa halpa kakkoslaatua oleva tarraton kynttilänjalka sen tilalle ja liimattiin siihen tarra hajonneesta kynttilänjalasta.

Mutta joo, ihan vapaasti voitte nuoriso repiä niitä tarroja pois Iittalan tuotteista, mutta sen jälkeen tuotteen arvo laskee. Itse en ainakaan ostaisi tavatonta Iittalan lasia, koska sehän voi olla mistä tahansa alelaarista ostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa iittalan mainoskuvia. Niissä ei ole tarrojen kuvia. Sitäpaitsi laatu on laatua, ei tarra sitä laatua tee hei haloo. Ihan wt hommaa perustaa arvo johonki tarroihin 😂

Vierailija
24/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä saa irti millään.

Vierailija
25/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Tarroja hoivaileva sakki varmaan säästää vaatteissa hintalaputkin, jotta naapurit varmasti näkevät, että housut on ostettu Stockalta eikä halpahallista... :D

Naueattaisi, jos ei vähän itkettäisi. Lukekaa ihmiset mieluummin kirjoja kuin kyttäätte kotonanne tai kyläpaikassa astioiden tarroja.

Vierailija
26/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha taas tämä sama vääntö täällä. Tämä tarrojen repiminenhän on 2000-luvun muoti ilmiö. Ei niitä todellakaan aiemmin irti revitty. Se tarrahan nimenomaan on merkki siitä että kyseessä on priima tuote ja aito tavara.

Aikoinaan vanhempien ollessa etelän reissulla, meillä kotibileissä yksi Iittalan kynttilänjalka putosi lattialle ja meni palasiksi, niin käytiin Iittalan tehtaanmyymälästä ostamassa halpa kakkoslaatua oleva tarraton kynttilänjalka sen tilalle ja liimattiin siihen tarra hajonneesta kynttilänjalasta.

Mutta joo, ihan vapaasti voitte nuoriso repiä niitä tarroja pois Iittalan tuotteista, mutta sen jälkeen tuotteen arvo laskee. Itse en ainakaan ostaisi tavatonta Iittalan lasia, koska sehän voi olla mistä tahansa alelaarista ostettu.

Jos mä itselleni ostan, niin mähän tiedän, että se on priima ja aito. En mä siihen mitään repsottavaa, likaista tarraa tarvi.

Ja nehän on asioita. Siis käyttötavaraa, arkiastioita, kynttilänjalkoja, maljakoita... Niitä käytetään päivittäin, ne kuluu, menee rikki, niitä ostetaan uusia..

Ei ne mitään arvotavaraa ole. Ne on astioita ja kodintavaraa...

Olen yli 50 v. Ja mun äitinikin aikanaan otti ne tarrat pois. Ja näin olen minäkin tehnyt. Aina.

Vierailija
27/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Iittalan astiat on astioita, niitä käytetään päivittäin, tiskataan jatkuvasti ja joskus joku hajoaakin. Eihän ne tarrat edes pysy paikallaan käytössä. Ja kuka muka ajattelee, että käyttöastioilla olisi mitään jälleenmyyntiarvoa, edes tarrojen kanssa?

Vierailija
28/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otan tarrat pois iittaloista ja ikeoista. En myöskään jätä vaatteisiin lappuja roikkumaan paremman jälleenmyyntiarvon toivossa.

Vierailija
29/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä me nuoriso osataan suhtautua materiaan rennommin eikä takerruta tarroihin ;)

Vierailija
30/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se design itsessään jo kerro onko kyseessä iittala. Ei siihen tarroja tarvita hyvät ihmiset

Vierailija
31/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ota. Tarrat merkitsevät parempaa laatua. Astioista saa sitä paitsi myytäessä paremman hinnan jos tarrat ovat paikallaan.

Mä oon ostanut ne astiat käyttöön, en säilöttäväksi ja myytäväksi?

Olihan tuo sun kommentti sarkasmia, oikeesti?

Vierailija
32/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvisteleekö joku oikeasti noin kympin kipale maksavilla laseilla tai neljänkympin kulhoilla eikä uskalla näistä keräilyharvinaisuuksista ottaa edes sitä tarraa pois, jottei arvo vain laskisi? :D

Käyttöesineiden kohdalla huvittavaa touhua, vaikka kippo olisikin satojen eurojen arvoinen. Köyhien hölmöjen tai itarien hölmöjen hatara hienosteluyritys, kun ei voida ostaa oikeita keräilyesineitä.

Vierailija
33/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkaise joskus vaikka iittalan lasin pohjaan ja katso mitä siellä lukee.

Vierailija
34/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, enpä edes tiiä onko mun astioissa tarroja, oon varmaan irrottanut jos on häirinnyt käyttöä. Ei kai astianpesukoneeseenkaan viitsi kamalan montaa muovitarraa kylvää.

Vierailija
35/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elvisteleekö joku oikeasti noin kympin kipale maksavilla laseilla tai neljänkympin kulhoilla eikä uskalla näistä keräilyharvinaisuuksista ottaa edes sitä tarraa pois, jottei arvo vain laskisi? :D

Käyttöesineiden kohdalla huvittavaa touhua, vaikka kippo olisikin satojen eurojen arvoinen. Köyhien hölmöjen tai itarien hölmöjen hatara hienosteluyritys, kun ei voida ostaa oikeita keräilyesineitä.

No kun ei ne erota iittalan tuikkukippoa halpiskaupan kiposta muusta ku siitä tarrasta.

Vierailija
36/36 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan hautoisi joitain limaisia tarroja käyttötavaroissa? Ja kyllä, ne lähtee ihan helposti pois, just irrotin kahdeksasta ostamastani astiasta. Ei mun ole niitä tarkoitus myydä niitä vaan syödä niistä.

Mitenhän nää limalappujen palvojat on tunnistaneet merkin ennen tarrojen keksimistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme