Huvittavaa kun monet siviilipalvelusmiehet mainitsevat asiasta ansioluettelossa
Eivätkö vätykset tiedä ettei sitä tarvitse mainita siinä. Harvemmin tuo tulee esille, ellei itse siitä mainitse. Joutaa roskikseen ainakin omalla kohdallani nuo hakemukset jossa se mainitaan 😆
Kommentit (38)
Kovasti taitaa nyt sivarit vetää tässä herneitä nenäänsä. En tiedä ketään, joka pitäisi omasta intin käymisestään yhtä suurta numeroa kuin sivarit omasta sivariudestaan. Sivarit onkin tyypillisesti herkkiä lumihiutaleita.
Jotenkin uskallan epäillä, että tällä palstalla pyörivistä miehistä sivareita on suurempi osa kuin tuolla normielämässä. Kuka moni MIES käy vauva-palstalla, hih!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin uskallan epäillä, että tällä palstalla pyörivistä miehistä sivareita on suurempi osa kuin tuolla normielämässä. Kuka moni MIES käy vauva-palstalla, hih!
Mä luulen että nämä mainitsemasi MIEHET hakeutuvat muiden MIESTEN seuraan, omiin harrastuksiin joissa pääsevät MIESporukoisa salaa tuntemaan mielihyvää olemalla MIESTEN seurassa. Juuri sellaisissa paikoissa piilohomot pyörii.
Naisista pitävät miehet hakeutuvat paikkohin joissa on naisia, mm. Vauvapalstalle
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö vätykset tiedä ettei sitä tarvitse mainita siinä. Harvemmin tuo tulee esille, ellei itse siitä mainitse. Joutaa roskikseen ainakin omalla kohdallani nuo hakemukset jossa se mainitaan 😆
Ei sitten äly riittänyt sen tajuamiseen, että näin oli tarkoituskin.
Se mainitaan sen vuoksi, ettei tarvitsisi tehdä töitä ap:n kaltaisen natsipellen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se plussaa jos lukee että on käynyt armeijan. Se varmistaa että hakija on ohjailtavissa oleva lammas joka seuraa johtajaa vaikka jyrkänteen yli. Sivarin käyneistä ei aina ole varmuutta kun työnantaja pelkää että voivat ajatella omilla aivoillaan.
sivarin käynyt voi olla myös lusmuilija joka ei halua ottaa vastuta tekemisistään.
Tai vitusti pätevämpi kaveri kuin se puolen vuoden tykkimies, joka perseili koko puoli vuotta. Se ei kerro miehestä mitään vielä jos on käynyt intin. Itseasiassa, siellä sen näkee, että "armeijauralla" voi edetä vaikka olisi täysin ilman motivaatiota ja perseilisi alokaskaudenkin-koska, newsflash, 90 prosenttia miehistä ei halua olla siellä. Mutta armeija tarvitsee omat kiintiökoiransa aliupseerikouluihin ja kiintiölampaansa ottamaan käskyjä vastaan, niin sielläpä sitten pönötätte "kyllä herra, kyllä herra". Yliarvostettua paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Sivarit itse kokevat olevansa jotain elämää suurempia filosofeja ja pitävät armeijan käyneitä lampaina Itsessäni se herättää kuitenkin heti ärsytystä ja ihmetystä. Se ei saisi vaikuttaa rekryissä, mutta takuulla vaikuttaa jos rekrytoijalla on oma vahva näkemys asiasta. Kertoohan se ihmisestä paljon, eikä kaikkien mielestä positiivista. On paljon aloja, joissa ei merkitystä ja jonne kyseistä porukkaa kerääntyy, mutta uskallan väittää, että jossain liike-elämässä tai yksityispuolella sivarius on pitkä miinus. Sivareiden ylimielinen asenne on ärsyttävää. Kaikille armeijan käyminen ei ole ollut mikään elämää suurempi juttu, ovat käyneet sen ja osa hyvin menestyksekkäästi ilman sen suurempia analysointeja. Olen tästä puhunut miespuolisten kanssa paljon ja jokainen on sanonut samaa. Yhtä hyvin voisi ajatella , että sivarit ovat vikisijöitä ja erikoisuuden tavoittelijoita. Sitä vastoin armeijan käyneet naiset aiheuttavat positiivisia tuntemuksia.
Älä nyt jauha paskaa. T. Intin käynyt muija
Vierailija kirjoitti:
Kovasti taitaa nyt sivarit vetää tässä herneitä nenäänsä. En tiedä ketään, joka pitäisi omasta intin käymisestään yhtä suurta numeroa kuin sivarit omasta sivariudestaan. Sivarit onkin tyypillisesti herkkiä lumihiutaleita.
Sä olet jo avautunut täällä enemmän kuin yksikään tuntemani sivari.
Johonkin Perähikiän Peran Perusverstaalle työnjohtajan hommiin joku "pössilän" aligerbiiliarvo voi olla meriitti mutta vähänkin koulutetumpien ihmisten ympäristössä inttiperseilyillä ja ressuarvoilla keuliminen aiheuttaa korkeintaan väsynyttä hymähtelyä.
Jatkossa toivottavasti on myös enenevässä määrin työnantajia joille koulutus tuollaisessa kylmän sodan aikaisessa järjestelmässä on pitkä miinus. Onneksi toivoa on, maailma muuttuu ja tulevat sukupolvet on aina edeltäviä viisaampia.
Ehdottomasti kannattaa mainita ansioluettelossa jos on nuori ja sivari on mahdollisesti paras työkokemus, joka on. Ei pidä luulla, että kaikki suorittavat sivarinsa tiskaamassa. Esimerkiksi joku oikeustieteiden opiskelija voi suorittaa sen korkeimmassa oikeudessa. Aika hieno työkokemus aloittelevalle asianajajalle.
Itse olen nähnyt lääkäreitä ja jopa psykologin sivarina tekemässä oman alansa töitä. Moni lähihoitaja tai sairaanhoitaja tekee myös sivarinhommia omalla alallaan.
Sitä kautta ovat myös usein saaneet heti sivariajan loputtua vakituisen työpaikan.
Kouluttamattomia poikiakin on ollut esim. hoitoalalla paljon ja hyvin moni heistä luki hoitajaksi sen jälkeen ja tuli meille töihin, koska heillä oli jo sivariajan työkokemus meiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, minä ja minun ideologiani. Minä en mene armeijaan, koska se on vastoin minun ideologiaani. Kuljen sammareissa haisevat rastat päässä, joogaan ja olen vegaani. Minä opiskelen kuvataidetta ja minä en mene armeijaan, kun se sotii ideologiaani vastaan. Minä olen minä. Minä olen niin helvetin älykäs ja tiedostava. Helvetin hienoa, hyvin menee Suomi!
Minäminäminä menen armeijan koska kaikki muutkin ja koska se on isäm maallista, en ehkä haluaisi mennä, mutta menen koska en halua leimautua sammareissa kulkevaksi rastapäiseksi joogaajaksi joka on vegaani. Olen vellihousu pelkuri ja menen massan mukana. Minä olen minä, olen niin hieno ja mahtava ja isämmaallinen ihminen ja kaikkein paras! Osaan myös ampua pyssyllä ja juosta sinne suuntaan minne käsketään!
Älä mene armeijaan. Olisit muiden tiellä siellä ne pari päivää mitä kenties kestäisit.
Vierailija kirjoitti:
nyt on kyllä baitin taso 0 / 5
Päinvastoin. 5/5
Jos ap:n kaltainen työhönottaja laittaa hakemuksen silppuriin, mikäli cv:ssä on sivari mainittuna -- niin sehän on aivan erinomainen syy mainita sivari cv:ssä.
Työttömät lähettävät hakemuksia ja ilman hyökkäyksen uhkaa ei olisi sivariutta pakoon lähteville.
Sivarissa hoidin vanhuksia, joukossa mm sotainvalideja ja sotaveteraaneja ja lottia.
Arvaa vaan, arvostaako yksikään työnantaja tätä työkokemusta?